Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
BMW M240i, czyli tę wojnę Niemcy wygrali... (TEST PL 4K) | CaroSeria

BMW M240i, czyli tę wojnę Niemcy wygrali… (TEST PL 4K) | CaroSeria



Co będzie w kolejnych odcinkach? Najświeższe i sprawdzone info zawsze na Instagramie Łukasza (https://www.instagram.com/lukaszbak_caroseria/) i Michała (https://www.instagram.com/producent_caroseria/). Tam też macie możliwość zadawania pytań, na które odpowiemy podczas testu 😳😮

Od lat słyszymy, że prawdziwa motoryzacja się kończy. Że dzisiejsze samochody to już nie to, co kiedyś. Że nie brzmią, nie przyspieszają, nie dostarczają emocji. Że mamy niby-Porsche, niby-Mercedesy, niby-BMW. Został znaczek na masce, ale pod maską jest silnik o pojemności kartonu mleka i trzy turbiny.

Okazuje się jednak, że są chlubne wyjątki od tej reguły. Takie, jak BMW M240i. Kosztuje tyle, co wypasiona Skoda w dieslu, daje tyle emocji podczas jazdy, co Porsche, a idzie bokiem pod Tesco, jak stare BMW. Pali poniżej 10 litrów, ma rzędową „szóstkę” ustawioną wzdłużnie, xDrive z preferencją tyłu, do setki potrzebuje niewiele ponad 4 sekundy, a z rzeczy nieakceptowanych przez miłośników prawdziwych samochodów został tylko filtr GPF oraz system start i stop. Szczerze? Jak macie wolne ćwierć bańki to idzcie i go kupujcie, bo jak się dowiedzą inni, że tak można, to naskarżą gdzie trzeba i zabronią BMW produkować tego jednego z najgenialniejszych od wielu lat samochodów z Bawarii.

@CaroSeria #bmwm240i #testbmw

🔥🔥🔥
Subskrybuj mój kanał jednym kliknięciem 👇✌
https://www.youtube.com/caroseria/?sub_confirmation=1

CaroSeria: Klepiemy o samochodach. Ale tylko o takich, które budzą w nas jakieś emocje. Albo przynajmniej są kontrowersyjne. Nieoczywiste. Rzadkie. Jakieś. Czasami na wesoło, innym razem poważniej, ale zawsze szczerze i uczciwie. Nowe auto wjeżdża na kanał w każdy piątek. Raczej później, niż wcześniej.

„Powered by VREDESTEIN”
Program zawiera lokowanie produktu.

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

25 thoughts on “BMW M240i, czyli tę wojnę Niemcy wygrali… (TEST PL 4K) | CaroSeria

  1. Tu gdzie Niemcy zaczęli oszczędzać, tam Koreańczycy zaczęli inwestować. Jeszcze chwila i taka polityka przestanie służyć autom „premium”. Bo po co przepłacać za znaczek za którym idzie brak jakości?

  2. Czy Łysy kiedykolwiek skrytykował jakąś beemkę? Jara się każdą pierdołą, jakby to był supersportowy samochód za 5 milionów PLN. No cóż, fryzura, a raczej jej brak zobowiązuje do pewnych upodobań motoryzacyjnych. Nie raz pojechał po jakimś lepszym i droższym aucie za byle guano. W bełemwu wszystko jest idealne według Łysego. Nie da się tego słuchać. Po co mu dawać do testów cokolwiek z poza tworów Meksyko-Bawarii?

  3. Witam serdecznie,

    Bardzo ładna prezentacja, pozwala zapoznać się z autem, poznać jego słabe i mocne strony nie wychodząc z domu.

    Ale czy byłoby możliwe pokazanie prezentowanego modelu i innych również od spodu.

    Pokazać zawieszenie, powłokę antykorozyjną, wygłuszenie itp. w sumie całe podwozie, oczywiście z odpowiednim

    komentarzem. 

    Dla nas oglądających, rozważających zakup tego lub innego modelu byłby to niewątpliwie duży impuls w jakim kierunku kontynuować poszukiwania.

    Pozdrawiam,

Dodaj komentarz

Zadzwoń!