Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
BMW e61 Diversity / pomiar wiązki w klapie

BMW e61 Diversity / pomiar wiązki w klapie



Krótki film jak zdiagnozować wiązkę przy użyciu multimetra.
KONTAKT : 505601317
PIN NR 3 – zapłon włączony (zasilanie radia FM)

Oferta naprawy modułu diversity. Film instruktażowy przed wysyłka.

Zapraszam do kontaktu.
https://www.olx.pl/d/oferta/naprawa-diversity-e61-e60-e90-e91-e70-gwarancja-CID619-IDJORGM.html?bs=olx_pro_listing
https://allegro.pl/ogloszenie/naprawa-diversity-bmw-e61-e91-e60-e90-e70-10200177868
https://www.otomoto.pl/oferta/e61-e91-naprawa-diversity-modul-anteny-ID6BY0jF.html

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

22 thoughts on “BMW e61 Diversity / pomiar wiązki w klapie

  1. Witam Maciej, pytanie za 100pkt. Pacjent E61, moduł robiłem u Ciebie także ten odpada z marszu. Prąd na bezpiecznikach 59 i 77 jest, na kostce przy diver nie ma wcale, wiązka robiona, kabel przed łączeniem wiązki też nie ma prądu. Jakieś pomysły? Przewód z bezpieczników idzie bezpośrednio do klapy czy łączy się jeszcze z jakimiś modułami po drodze przed modułem?

  2. Witam,moja buma zaczęła gupic fale radiowe,ma pan jakoś pomysł od czego się zabrać,może jakiś moduł antenowy poszed? I gdzie on się znajduje? Z góry dzięki i pozdrawiam

  3. Witam serdecznie chciałbym Panu podziękować z całego serca zabierałem się do tej naprawy prawie rok wczoraj znalazłem ten filmik dziś z rana dopadłem się do auta zajęło mi to prawie 5 godzin i okazało się że jeden z kabli jest pęknięty w e91 2006rok z prawej strony w peszlu. Dzięki pomiarom wiedziałem odrazu gdzie szukać usterki jeszcze raz serdecznie dziękuję

  4. Ok so if the black out connector is central locking what are the correct voltages on those three pins when you click the button on the key for opening? i need this info as im diagnosting this diversity antenna right now!

  5. Witam. Właśnie sprawdzałem te piny. Trzy pierwsze mają identyczne wyniki. Jednak na czwartym pokazuje zamiast 001 jak na materiale, minus 034. Za co on odpowiada?

  6. Witam, świetny materiał, bardzo pomocny.
    Kupiłem E61 mam dwa oryginalne kluczyki jednak centralny zamek jest zrobiony na oddzielnych pilotach, cała reszta wyposażenia związana z diversity jest sprawna. Czy jest szansa na powrót do oryginału? Pozdrawiam

  7. Tym razem i ja trafiłem tutaj, u mnie w e61 taki problem że radio, gps, światła i szyba działa bez problemu, w sumie wszystko działa ale pilot łapie dosłownie pół metra od spojlera. Będąc przy drzwiach już go nie zamknę, nie wiem czy to kwestia pilota bo drugiego nie mam. Jedynie co zauważyłem to, że izolacja przewodów na zawiasie jest popękana. I teraz nie wiem gdzie szukać przyczyny, w module, w wiązce czy w pilocie?

  8. Hej, bardzo fajny materiał. Rozumiem, że jeżeli u mnie na 3-cim przewodzie jest praktycznie zero i objaw jest taki, że radio praktycznie nie łapie sygnału tzn, że ten przewód jest przerwany gdzieś w wiązce w klapie?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!