Witam. Opisuje częstą usterke układu paliwowego BMW E90
Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
21 thoughts on “Błędne wskazania poziomu paliwa BMW E90 i E60”
A i nie tankujcie aut na odpalonym silniku dlatego to sie pierdzieli
Mam trochę inny problem w swoim f25 benzyna. Nie mogę zatankować do pełna. Pistolet odbija I paliwo się ulewa jakby był zatankowany pod korek. Tak jest też na innych stacjach. Okazuje się, że jest 3/4 zbiornika i poziom w obu komorach bardzo od siebie odbiega. Potwierdza to ista +. Wygląda że paliwo nie przepływa z komory do komory. Co może być przyczyną. Zatkane odpowietrzenie?
Ja w e46 mam problem, że wskazówka cały czas leży na zero, dopiero po odłączeniu i ponownym podłączeniu aku pokazuje poprawny poziom, ale po przejechaniu kilku km znowu leży na zero a jest rzeczywiście pół baku paliwa… Wymieniłem całą pompę po prawej stronie i nie pomogło, pływak po lewej stronie sprawdzałem omomierzem i wskazania zmieniają się prawidłowo. Może ma ktoś pomysł? m52tub25
Witam serdecznie mam BMW E60 3.0 u mnie jest taki problem wskaźnik na wyświetlaczu dobrze pokazuje ale wyświetlacz komputerowe źle przelicza paliwo czy mógłby być problem Pozdrawiam
Witam. Czy w moim przypadku jest ta sama przypadłość co u pana na filmie, czyli, po zalaniu 0,5 baku i przejechaniu 150km ledwo co wskazówka spada .czyli? Więcej spaliłem paliwa niż pokazuje wskaźnik. Proszę o rade. Dzieki.
Ktoś poinstruuje laika jak właśnie "nie zalać" sobie samochodu? Rozumiem że trzeba uważac na cisnienie w układzie paliwowym, gdzieś widziałem ze ktos po odpieciu wtyczki od pompy w baku odpalił auto zeby paliwo "zeszło" dalej ale nwm czy to nie jest niebezpieczne dla układu CR? (2.0d M47), czy wystarczy po prostu delikatnie się obejść z przewodem paliwowym? I druga sprawa, czy usterkę związaną z tymi pływakami da się jakoś zdiagnozować kompem czy trzeba wyjąc oba? Czy taki test, w którym wyjmuje się pływaki, rusza nimi dadzą jakiś odczyt na desce co mogłoby świadczyć o usterce?
To nie są filterki tylko strumienica która pod wpływem powrotu paliwa zabiera ze sobą paliwo z lewego baku i przelewa do prawego gdzie znajduje się pompa elektryczna.
To teraz można by to czarne ustrojstwo rozebrać i obadać co tam jest nie tak. Może ścieżki się powycierały. A u kuzynki jest w E60 diesel podobnie ze wskazaniem paliwa, także dzięki za naprowadzenie na problem. W sumie w E38 benzyna, wskazania mam podobne do opisu twojego, rano mniej paliwa, po jeździe więcej, ale tam tego ustrojstwa nie ma. Dzięki
A i nie tankujcie aut na odpalonym silniku dlatego to sie pierdzieli
Bmw jest dobre do 5 lat i do 100000 potem sie sypie moduly i ine glupoty
Mam trochę inny problem w swoim f25 benzyna. Nie mogę zatankować do pełna. Pistolet odbija I paliwo się ulewa jakby był zatankowany pod korek. Tak jest też na innych stacjach. Okazuje się, że jest 3/4 zbiornika i poziom w obu komorach bardzo od siebie odbiega. Potwierdza to ista +. Wygląda że paliwo nie przepływa z komory do komory. Co może być przyczyną. Zatkane odpowietrzenie?
Czy można w tym pływaku wymienić sam potencjometr? Mam drugi używany czy lepiej całość
a jezeli pokazuje Ci na analogowym cos innego co pokazuje komputer pokladowy to gdzie jest problem
Wykonalbys taka operacje w mojej e60?
Ja w e46 mam problem, że wskazówka cały czas leży na zero, dopiero po odłączeniu i ponownym podłączeniu aku pokazuje poprawny poziom, ale po przejechaniu kilku km znowu leży na zero a jest rzeczywiście pół baku paliwa… Wymieniłem całą pompę po prawej stronie i nie pomogło, pływak po lewej stronie sprawdzałem omomierzem i wskazania zmieniają się prawidłowo. Może ma ktoś pomysł? m52tub25
Witam serdecznie mam BMW E60 3.0 u mnie jest taki problem wskaźnik na wyświetlaczu dobrze pokazuje ale wyświetlacz komputerowe źle przelicza paliwo czy mógłby być problem Pozdrawiam
ale yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyykkkkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz,,do lekarza idz,,,yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Witam, pytanie ? Czy jest różnica pływak, czujnik, disel a bęzyna, czy jest ten sam.?
Witam. Czy w moim przypadku jest ta sama przypadłość co u pana na filmie, czyli, po zalaniu 0,5 baku i przejechaniu 150km ledwo co wskazówka spada .czyli? Więcej spaliłem paliwa niż pokazuje wskaźnik. Proszę o rade. Dzieki.
Ktoś poinstruuje laika jak właśnie "nie zalać" sobie samochodu? Rozumiem że trzeba uważac na cisnienie w układzie paliwowym, gdzieś widziałem ze ktos po odpieciu wtyczki od pompy w baku odpalił auto zeby paliwo "zeszło" dalej ale nwm czy to nie jest niebezpieczne dla układu CR? (2.0d M47), czy wystarczy po prostu delikatnie się obejść z przewodem paliwowym? I druga sprawa, czy usterkę związaną z tymi pływakami da się jakoś zdiagnozować kompem czy trzeba wyjąc oba? Czy taki test, w którym wyjmuje się pływaki, rusza nimi dadzą jakiś odczyt na desce co mogłoby świadczyć o usterce?
w moim przypadku wystarczyło przetrzeć ścieżi na płytce.
W czarnym pierdolniku jest po prostu potencjometr drutowy.Pozdrawiam!
a jak to sie nazywa po angielsku ?> bo mam chyba ten problem w e92 i kupil bym tylko nie znam angielskiej nazyw 🙁
To nie są filterki tylko strumienica która pod wpływem powrotu paliwa zabiera ze sobą paliwo z lewego baku i przelewa do prawego gdzie znajduje się pompa elektryczna.
Witam, może też być to powodem że wskazówka pokazuje połowę baku i nie chce opasc? Po zatankowaniu podnosi się ale nie opada poniżej polowy
To teraz można by to czarne ustrojstwo rozebrać i obadać co tam jest nie tak. Może ścieżki się powycierały. A u kuzynki jest w E60 diesel podobnie ze wskazaniem paliwa, także dzięki za naprowadzenie na problem. W sumie w E38 benzyna, wskazania mam podobne do opisu twojego, rano mniej paliwa, po jeździe więcej, ale tam tego ustrojstwa nie ma. Dzięki
Szkoda że nikt nie robi filmików np fiat Siena bo mi szwankuje pływak od paliwa
taki sam problem mam w e46 dzieki 😉 to samo jest po lewej stronie w e46
Witam. Ten sam problem w E46. Z tym że, tam w/w urządzenie jest po prawej stronie, tak?