Osobiście nie przepadam za marką Audi, ale nawet ona potrafi mnie czasami zaskoczyć! W dzisiejszym filmie prezentuję Wam i objaśniam, dlaczego Audi A4 B6 jest spoko!
Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
31 thoughts on “AUDI A4 B6 jest FAJNE! | Recenzja”
Dla ścisłości, Passat jak i superb mają zupełnie inną budowę, mają silniki poprzeczne, a nie wzdłużne, wersje w napędzie na 4 koła mają napęd dołączany oparty na haldexie, a nie jak w audi stały napęd na torsenie. Bardzo różnią się w środku głównie ilością miejsca i jakością wykonania. Silniki 1.6 są za słabe do tej budy, palą dużo męcząc się z masą samochodu. Silniki 1.8T do okolic 250-260km są dość tanie do zrobienia, powyżej już zaczynają się schody bo trzeba już spoko wsadzić hajsu by krzesać z tego moc. Skrzynie Multitronic wychodziły tylko i wyłącznie w opcji FWD. Silnik 3.0 ma dość istotne bolączki i wcale nie jest jakiś super szybki. 4.2 miało zmienne fazy. Wersja RS4 nie powstała ponieważ w tamtych latach Audi robiło wymiennie modele RS raz w A4 raz w A6 i w tych latach wychodziło RS6 więc nie zrobiono RS4. Później dopiero zrobili tak jak jest teraz czyli w każdym modelu praktycznie jest wersja RS. Do tego na filmach pokazywane są mocno zmodyfikowane audiczki gdzie ani z zewnątrz ani wewnątrz tak nigdy seryjnie nie wyglądały. Więc nie ma co tego nawet porównywać. 😉 Pozdro
Coś się czepił tego Passata B5… Audi, to Audi. Środek ma ze znacznie lepszych materiałów, to po pierwsze. Po drugie, gdyby Audi, Skoda i Vw to było to samo, to każdy wolałby zapłacić mniej i kupić Skode, bo teoretycznie to się niczym nie różni. W praktyce Audi jest po prostu trwalsze.Nawet zestawiając dwa jednakowe silniki Audi 1.8T i Passata 1.8T, b6 ma lepsze przyśpieszenie. Inne mapy, lepsza aerodynamika itp. Po trzecie, cenowo też jest różnica, za b6 w dobrym stanie można kupić dwa Passaty B5 Fl. Jedyna wspólna rzecz to niektóre rozwiązania techniczne, np zawieszenie wielowahaczowe. Po czwarte B6 ma lepsze zabezpieczenie antykorozyjne, tak więc niuanse przemawiają za Audi. Wiem co pisze bo miałem wspomniane w materiale auta. Taka moja opinia. Ale ogólnie, co człowiek, to podejście. Pozdro.
Akurat wolnossące 2.0 jest beznadziejne, dużo pali i żłopie olej, ale za to nie jedzie. W 3.0 blok sobie lubi pęknąć, do tego jest wrażliwy na naszych super mechaników. Osobiście posiadam a4b6 1.9 TDI AVF po chipie z całą historią, z całego serca mogę polecić ten samochód jeżeli nie kupujesz go od Sebixa co zamontował tam jakieś 19" na naciągniętej oponie i męczył to zawieszenie na swoich powiatowych drogach, a do tego sam wcześniej to auto nabył od handlarza. Fajne odświeżenie koncepcji starego dobrego Kickstera, ale rób proszę dokładniejszy research jak już opowiadasz o tych motorach 🙂
Recenzja xD siedziałeś w tym aucie? Jeździłeś? I sporo pomyłek w informacjach o aucie. Np 1.8 t najmocniejsze to 190 KM oznaczenie BEX. Passat i superb mają sporo więcej miejsca i są dłuższe od a4.
Ta ta ja mam audi S4 b6 1.8 BEX multitronic na full. I jakoś przez 4 lata mojego posiadania z skrzynia nic się nie dzieje.nalotu 205tkm silnik sam ma 150najechane
Ta ta ja mam audi S4 b6 1.8 BEX multitronic na full. I jakoś przez 4 lata mojego posiadania z skrzynia nic się nie dzieje.nalotu 205tkm silnik sam ma 150najechane
Po " nie jest jakimś wybitnie ładnym samochodem" przestałem słuchać. Rozumiem, że preferujesz BMW, mi daleko do tych śmiesznych wojenek między tymi markami, ale ciężko będzie komukolwiek wskazać auto, które tak wolno się zestarzało z wyglądu jak Audi A4B6.
Dla ścisłości, Passat jak i superb mają zupełnie inną budowę, mają silniki poprzeczne, a nie wzdłużne, wersje w napędzie na 4 koła mają napęd dołączany oparty na haldexie, a nie jak w audi stały napęd na torsenie. Bardzo różnią się w środku głównie ilością miejsca i jakością wykonania. Silniki 1.6 są za słabe do tej budy, palą dużo męcząc się z masą samochodu. Silniki 1.8T do okolic 250-260km są dość tanie do zrobienia, powyżej już zaczynają się schody bo trzeba już spoko wsadzić hajsu by krzesać z tego moc. Skrzynie Multitronic wychodziły tylko i wyłącznie w opcji FWD. Silnik 3.0 ma dość istotne bolączki i wcale nie jest jakiś super szybki. 4.2 miało zmienne fazy. Wersja RS4 nie powstała ponieważ w tamtych latach Audi robiło wymiennie modele RS raz w A4 raz w A6 i w tych latach wychodziło RS6 więc nie zrobiono RS4. Później dopiero zrobili tak jak jest teraz czyli w każdym modelu praktycznie jest wersja RS. Do tego na filmach pokazywane są mocno zmodyfikowane audiczki gdzie ani z zewnątrz ani wewnątrz tak nigdy seryjnie nie wyglądały. Więc nie ma co tego nawet porównywać. 😉
Pozdro
Od kiedy b6 było produkowane do 2006r?
1.8T 190 BEX jak już a nie 180
2.4 nie występowało z napędem Quattro w tym modelu
Kom. dla statystyk.
Coś się czepił tego Passata B5… Audi, to Audi. Środek ma ze znacznie lepszych materiałów, to po pierwsze. Po drugie, gdyby Audi, Skoda i Vw to było to samo, to każdy wolałby zapłacić mniej i kupić Skode, bo teoretycznie to się niczym nie różni. W praktyce Audi jest po prostu trwalsze.Nawet zestawiając dwa jednakowe silniki Audi 1.8T i Passata 1.8T, b6 ma lepsze przyśpieszenie. Inne mapy, lepsza aerodynamika itp. Po trzecie, cenowo też jest różnica, za b6 w dobrym stanie można kupić dwa Passaty B5 Fl. Jedyna wspólna rzecz to niektóre rozwiązania techniczne, np zawieszenie wielowahaczowe. Po czwarte B6 ma lepsze zabezpieczenie antykorozyjne, tak więc niuanse przemawiają za Audi. Wiem co pisze bo miałem wspomniane w materiale auta. Taka moja opinia. Ale ogólnie, co człowiek, to podejście. Pozdro.
Właśnie dostałem od babci, od nowości w jej rękach i tylko 140k przebiegu 😎. Będę coś robił, żeby lepiej wyglądało, ale się jaram
zajebisty odcinek ha ha co za gość nawet nie wie jakie wersje wychodziły i w jakiej mocy wracaj chłopczyku do BMW albo w ogóle nie nagrywaj filmików 🙂
3:54 jest jeszcze odmiana 1.8t oznaczona kodem BEX o mocy 190KM. Tego najczęściej szukają.
z tymi zerami to byś se darował panie z bmw
Ignorant
Akurat wolnossące 2.0 jest beznadziejne, dużo pali i żłopie olej, ale za to nie jedzie.
W 3.0 blok sobie lubi pęknąć, do tego jest wrażliwy na naszych super mechaników.
Osobiście posiadam a4b6 1.9 TDI AVF po chipie z całą historią, z całego serca mogę polecić ten samochód jeżeli nie kupujesz go od Sebixa co zamontował tam jakieś 19" na naciągniętej oponie i męczył to zawieszenie na swoich powiatowych drogach, a do tego sam wcześniej to auto nabył od handlarza.
Fajne odświeżenie koncepcji starego dobrego Kickstera, ale rób proszę dokładniejszy research jak już opowiadasz o tych motorach 🙂
1.8T w B6 nie ma 180KM, tylko 190KM i jest to BEX
Recenzja xD siedziałeś w tym aucie? Jeździłeś? I sporo pomyłek w informacjach o aucie. Np 1.8 t najmocniejsze to 190 KM oznaczenie BEX. Passat i superb mają sporo więcej miejsca i są dłuższe od a4.
Jako posiadać 9 lat 1.9 TDI poczciwe auto. Silnik petarda ale wtryski czy dwunasa już nie
Ta ta ja mam audi S4 b6 1.8 BEX multitronic na full. I jakoś przez 4 lata mojego posiadania z skrzynia nic się nie dzieje.nalotu 205tkm silnik sam ma 150najechane
Ta ta ja mam audi S4 b6 1.8 BEX multitronic na full. I jakoś przez 4 lata mojego posiadania z skrzynia nic się nie dzieje.nalotu 205tkm silnik sam ma 150najechane
Ale a4 by ma z tyłu wielowahacz a superb i passat ma belke
Płyta jest taka jak w passacie b6, w a4 masz z tylu niezależny wielowahacz, w passacie Belkę wleczoną.
Bardzo spoko film jednak czuje duże inspiracje kiksterem czczcionke na filmie silników mógłbyś zmienić chociaż
Jak już to 190km bex. 180 km były w b5
<3
Kiedy odcinek o B7? Pozdrawiam 😁
Prawilnie gadzasz Kolego
Aluminiowy wahacz też jest problemem
z tym dużo miejsca w środku to bym nie przesadzał, z tyłu jest ciasnota 😀
Kolego to ty chyba nie wiesz ze audi ma najlepszy naped quatro, nawet subaru tu sie chowa w pokrzywy
To teraz o a3 p8
Zapomniałeś o 1.8t 190km Bex 😉
Po " nie jest jakimś wybitnie ładnym samochodem" przestałem słuchać. Rozumiem, że preferujesz BMW, mi daleko do tych śmiesznych wojenek między tymi markami, ale ciężko będzie komukolwiek wskazać auto, które tak wolno się zestarzało z wyglądu jak Audi A4B6.
Z kąt ty pobierasz te puste frazy??
Jaka jest różnica między audi a4 b6 a audi A6 C5?