Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, czyli łysy marzy o Włoszkach (TEST PL 4K) | CaroSeria

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, czyli łysy marzy o Włoszkach (TEST PL 4K) | CaroSeria



Zanim obejrzycie ten test to pamiętajcie, że na CaroSerii, poza testami samochodów nowych, prowadzonych przez Łukasza, możecie oglądać także serię poświęconą autom używanym, prowadzoną przez Julka – https://www.youtube.com/playlist?list=PL5VOi9CEPwBI8iRaFzHhF3DFB1J4WV6lC, a także serię o najprawdziwszych amerykańskich samochodach, które ogarnia dla nas w Stanach Zjednoczonych Tommy – https://www.youtube.com/playlist?list=PL5VOi9CEPwBJRObGppFs69BBM1dk2VUrD

A jeśli o Alfę Romeo Giulia Quadrifoglio to przyznamy szczerze, że nie wiemy, jak to się stało, że włoskie auta dorobiły się tak negatywnego nastawienia, przy jednoczesnym kulcie i uwielbieniu takich marek, jak Lamborghini, Pagani, Maserati czy Ferrari. Czy właśnie Alfa Romeo.

Czy naprawdę w samochodzie najważniejsza jest bezawaryjność? Albo niskie spalanie? Utrata wartości? Stereotypy? Opinia wkurwiającego sąsiada?

Cóż, Alfa Giulia nie jest passatem B5 TDI i mówi do was głośno z każdej strony: Idealne wymiary nie są gwarancją szczęścia. CaroSeria stoi na straży wartości i twierdzi, że duża pupka i małe cycki mogą dać więcej radości niż twarz Victoria’s Secret.

Co będzie w kolejnych odcinkach? Najświeższe i sprawdzone info zawsze na Instagramie Łukasza (https://www.instagram.com/lukaszbak_caroseria/) i Michała (https://www.instagram.com/producent_caroseria/).Tam też macie możliwość zadawania pytań, na które odpowiemy podczas testu 😳😮

@CaroSeria #alfaromeogiulia #alfaromeo

🔥🔥🔥
Subskrybuj mój kanał jednym kliknięciem 👇✌
https://www.youtube.com/caroseria/?sub_confirmation=1

CaroSeria: Klepiemy o samochodach. Ale tylko o takich, które budzą w nas jakieś emocje. Albo przynajmniej są kontrowersyjne. Nieoczywiste. Rzadkie. Jakieś. Czasami na wesoło, innym razem poważniej, ale zawsze szczerze i uczciwie. Nowe auto wjeżdża na kanał w każdy piątek. Raczej później, niż wcześniej.

„Powered by VREDESTEIN”
Program zawiera lokowanie produktu.

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

32 thoughts on “Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, czyli łysy marzy o Włoszkach (TEST PL 4K) | CaroSeria

  1. Uszanuj proszę trochę bardziej te testowane auta… Opierasz się kolanem na zderzaku, szorujesz tą walizką jakbyś gnój na polu rozrzucał, aż żal patrzeć.

    EDIT: prawie żeś połamał ten styropian pod połogą, Jezuuu… Dopiero 6 minuta a ja już mam drgawki od patrzenia na to.

  2. Czy silnik ma tak daleko do Ferrari? Ma wyższą moc, ma odłączane trzy cylindry w celu oszczędności i wiele innych zmian. Ten silnik raczej wyprzedza silnik Ferrari, po co te dziwne porównania do rozcieńczonej whiski? Wcale nie przyśpiesza natychmiast po wciśnięciu gazu, trzeba chwilę poczekać. By przyśpieszała natychmiast, trzeba manetką zrzucić 2 albo lepiej 3 biegi w dół i mocno wcisnąć gaz. Tryb D nie różni się dynamiką od Race, ale ten ostatni przydatny jest do driftu. A tak w ogóle to z trybem R trzeba ostrożnie na drogach (jak zaleca producent), bo auto po gwałtownym wciśnięciu gazu i zmianie pasa ruchu potrafi zarzucić tyłem, nie każdy wie jak na to zareagować. Nic się nie tłucze w zawieszeniu po kilkunastu tysiącach, widać ktoś ostro katował to auto na kiepskich drogach, prawdopodobnie taki sposób jazdy miałby ten sam efekt w autach innej marki. Z tym odrywaniem uszczelek na siłę to trochę przegięcie…

  3. cóż biedny testujący – biedy bo ktoś mu dał dostęp do fajnego auta i opowiada takie bzdury że aż oczy i uszy bolą. Zapewne nie po raz pierwszy i nie ostatni.

  4. Zafunduj Silnemu czapkę niewidkę, jak nie wie jak ją założyć niech umówi się z kolesiem od Zachara 🤪 Ta kamera włażąca w kadr i cien kamerzysty irytujące steasznie …

  5. Panu redaktorowi daty się pomyliły nieco bo auto zostało zaprezentowane latem 2015 a nie 13 a do salonów trafiło w 2016. Więc nie 9 lat a 6. I taka wskazówka że asystent pasa ruchu to nie to samo co asystent jazdy po autostradzie, czasu zabrakło żeby się przygotować?

  6. Najpierw mówić że przy przebiegu 18tyś testowego auta to jak 120 lat ludzkich a srać żarem na koniec ze przy 18tyś się wszystko się psuje już bez wspominania że to auto testowe przy 120 ludzkich latach.To albo coś jest słabe albo coś jest aż tak wytrzymałe, zdecydujcie się…

  7. rewelacyjny materiał i bardzo fajna, konstruktywna ocena samochodu i tego konkretnie modelu, miałeś okazję jeździć nim jak było funkiel nowe i jak już trochę kilometrów ma przejechane, widzisz różnice i o tym mówisz otwarcie, doceniam kolejny raz szczerą i realną ocenę auta i tak już można przeczytać w innych komentarzach dla mnie kanał numer jeden – bez ściemy, prawdziwy.
    Miałem okazję jeździć taką alfą z większym przebiegiem i nie było tak źle jak w przypadku tego testowanego modelu przez Ciebie, ale to dowodzi że model modelowi nie równy i pewnie to również kwestia użytkowania przez jedną osobą ma duży wpływ na stan samochodu – pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń!