30 elektryków do 2030 roku. Jak wygląda droga Toyoty do niskoemisyjności? | Toyota Q&A
Pod koniec 2021 r. w sieci pojawiły się dwa raporty dotyczące zaangażowania firm motoryzacyjnych w proces elektryfikacji branży i zobowiązania marek do odejścia napędów konwencjonalnych w określonym czasie. Jak wygląda droga Toyoty do niskoemisyjności? Maciej Kilim (General Manager TMP) i Robert Mularczyk (PR Senior Manager) w kolejnej części Q&A opowiadają o potrzebach motoryzacyjnych w różnych segmentach rynku światowego, polityce energetycznej Europy i zaangażowaniu Toyoty w dążenie do zeroemisyjności.
Droga na skróty:
00:00 Wstęp
01:01 Samochody z silnikami spalinowymi na globalnym rynku motoryzacyjnym
03:54 Dlaczego samochody zeroemisyjne będą w pierwszej kolejności wprowadzane w Europie Zachodniej?
04:44 Emisja CO2 i polityka energetyczna krajów europejskich
06:39 Zero i niskomisyjność oczami Akio Toyody. Strategia Toyoty na najbliższe lata, produkcja baterii, modele zelektryfikowane w gamie Toyoty
10:45 30 elektryków do 2030 roku
12:48 Inwestycja w rozwój technologii elektrycznych, hybrydowych i plug-ingowych
13:59 Podsumowanie
—
SUBSKRYBUJ NASZ KANAŁ
—
Facebook:
http://www.facebook.com/ToyotaPolska
Instagram:
http://www.instagram.com/toyota.polska
http://www.instagram.com/robert.mularczyk
LinkedIn:
http://www.linkedin.com/company/toyota-motor-poland
WWW:
http://www.toyota.pl
#ToyotaPolska #ToyotaQA #SamochodyElektryczne
Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Podziwiam TOYOTĘ i mądrość Japończyków! Zero ideologii i fałszywego ekologizmu. Po prostu branie świata takim jaki jest i stopniowe udoskonalanie. Krok po kroku.
Dokładnie tak jak każdy z nas powinien prowadzić swoje życie! Jak najlepiej wykorzystać czas i środki które nam dano, doskonalić to co się da, akceptując świat i jego ograniczenia!
Filozofia Kaizen!!!
Najpierw trzeba przystosować infrastrukture…Szwecja nie jest przygotowana chyba że bierzecie dane z debilnych gazet rządowych już w tym roku w styczniu brakowało prądu dla 30% mieszkańców a prąd poszedł w górę o 200% plus debilny rząd wygasił dwie w pełni sprawne elektrownie atomowe
Kiedy możemy się spodziewać na rynku aut z bateriami ze stałym elektrolitem który według zapewnień ma wydłużyć zasięg pojazdu oraz skrócić jego czas ładowania?.
Czy to znaczy że po 2035 roku nie kupimy juz w salonie np Toyoty yaris hybrid ? 🙁
Hmm jakby powiedzieć by być trendy nie negując BEV a jednocześnie wychwalając swoje ICE?. Od dziś już nie neguje TOYOTA BEV? Od dziś jakby taka zmuszona mówi że nieśmiało musi produkować elektryki w EU ponieważ będzie zakaz sprzedaży w wielu krajach <2035r oraz normy spalin ala WLTP 7 praktycznie zmuszą Producentów do masowej produkcji BEV. To nie TOYOTA chce+umie produkować masowo elektryki a szczególnie baterię? Te takie większe? >10-20KWh? To brzmi jak zmuszony nastolatek do powrotu do domu przed 22. Ile oraz o jakich mocach produkcyjnych Fabryk baterii będzie posiadać TOYOTA w EU <2025r? Od kogo będzie kupować celle? Czemu to jest takie ogólne? Dla mnie może być JEDEN model prosty+tani+masowo produkowany(>100-300k rocznie) dostępny od 2023/24? Po co więcej? Nawet jednego modelu BEV nie rozpowszechniła TOYOTA w EU a próbuje zamydlić 30 prototypami z przyszłości? Gdzie się podziało to wieloletnie reklamowane doświadczenie w produkcji baterii? Gdzie są nowe pomysły/patenty/przełomowe technologię w samochodach seryjnych?
Czy będzie odcinek, o bateriach ze stałym elektrolitem?
Mieszane uczucia … można by skrytykować za powtarzanie utartych frazesów „a skąd ta energia” itp … ale z drugiej strony można też pochwalić, że wreszcie Toyota wydusiła z siebie deklaracje i przedstawiła cele elektromobilności … po ataku na Pearl Harbor admirał Yamamoto powiedział „Obudziliśmy olbrzyma, który będzie teraz żądny zemsty” … więc obracając tamtą geopolityczna scenę … oby dzisiejsza Toyota obudziła się z hybrydowego letargu i dokonała elektrycznej zemsty na wszystkich, którzy ją w tej dziedzinie wyprzedzili … tego właśnie Państwu i sobie życzę w tym Nowym Roku
Witam z Bulgarii. Samochody elektryczne w tym kraju beda jeszcze za 50 lat marzeniem . Srednia wieku aut poruszajacych sie tutaj na drogach to 25 lat. Prawie jak na Kubie.