Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Modyfikacje tego modelu o oznaczeniu M2 były chyba jeszcze produkowane w bodajże Austrii w fabrykach steyera który też został wykupiony przez mana i to chyba nawet grubo po 2000 roku jeśli się mylę to poprawcie
Czyli jeśli brać papier jako wskaźnik, to teraz mamy czasy jedwabiste i białe, czyli uczciwe XD Star to klasyka gatunku, może kiedyś coś o Jelczu? Też ich wojsko miało sporo.
Ja na tym Starze mialem komore dekompresyjna i cagnalem przyczep z agregatem i 2 sprezarkami typu Gera(z NRD).Zestaw nazywal sie Ortolan L-80.Naprawde bylo to fajne rozwiazanie.Te komore uzawaja do dzis ,choc nie spelnia norm wspolczesnych.Gery do dzis funkcjonuja w klubach i centrach nurkowych.A tym Starem dojechalismy na kazde nurkowanie.Eh...zotalo tylko C+E.
o jednym nie wspomniałeś star 266 miał skrzynie synchronizowaną i wspomaganie sprzęgła oraz wspomaganie kierownicy blokady mostów i bardzo dobrze się nim jeździło na szosie jak w terenie co do ogrzewania opowiadasz bzdury miał mocną nagrzewnice w kabinie a w razie potrzeby stojac na poligonie zimą miał z tyłu na budzie webasto oraz leżanke można było spać przy dużych mrozach co do spalania miał normę 26 l na 100km przy mądrej jeżdżie spalał 24 litry z czego co miesiąc miałem dodatkowo wypłatę do żołdu za oszczędności paliwa
Niedawno czytałem książkę "Star znad Kamiennej". Opisana jest tam cała procedyra wdrożenia tego Stara do produkcji oraz zalecenia armii. Jednym z takich warunkówstawianych ze strony wojskowej była pływalność tego samochodu. Były więc testy pływalności tego samochodu. Pojazd sam w sobie pływał ( utrzymywał sie na wodzie) a do napędu w wodzie służył doczepiany do skrzyni silnik ze śrubą napedową, taki jakie są stosownane w motorówkach czy pontonach. Dlatego też kabina Stara 266 ma włazy w kabinie kierowcy. Nie służą one do ostrzału plot ale właśnie do ewakuacji załogi kiedy pojazd pokonuje przeszkody wodne w pław. To taka ciekawostka bo chyba mało kto o tym wie, że nasz poczciwy 266 ma i taką ukrytą umiejętność.
Kąpałem się w takim. Tak, była wersja gdzie na pace były kabiny prysznicowe dla wojska. Miało to pompę i nagrzewnice przepływowa i współpracowało z drugim Starem, beczkowozem. Korzystałem z tego e 2005 roku
5 zł za dizla 😬
kurwa paliwo po 5 zł
Dobrze, ze historyk ma też pasje motoryzacyjne.
Historia bez pojazdów jest co najmniej niemęska..
STAR SAN DUO daje nowe życie 266 ❤️🚒
Modyfikacje tego modelu o oznaczeniu M2 były chyba jeszcze produkowane w bodajże Austrii w fabrykach steyera który też został wykupiony przez mana i to chyba nawet grubo po 2000 roku jeśli się mylę to poprawcie
haj Jakubie, miałbym sugestię, może film o Střední Kolový Obrněný Transportérze?
Czyli jeśli brać papier jako wskaźnik, to teraz mamy czasy jedwabiste i białe, czyli uczciwe XD
Star to klasyka gatunku, może kiedyś coś o Jelczu? Też ich wojsko miało sporo.
Star 266 dobro narodowe
10 lat? Brawo!
Ja na tym Starze mialem komore dekompresyjna i cagnalem przyczep z agregatem i 2 sprezarkami typu Gera(z NRD).Zestaw nazywal sie Ortolan L-80.Naprawde bylo to fajne rozwiazanie.Te komore uzawaja do dzis ,choc nie spelnia norm wspolczesnych.Gery do dzis funkcjonuja w klubach i centrach nurkowych.A tym Starem dojechalismy na kazde nurkowanie.Eh...zotalo tylko C+E.
o jednym nie wspomniałeś star 266 miał skrzynie synchronizowaną i wspomaganie sprzęgła oraz wspomaganie kierownicy blokady mostów i bardzo dobrze się nim jeździło na szosie jak w terenie co do ogrzewania opowiadasz bzdury miał mocną nagrzewnice w kabinie a w razie potrzeby stojac na poligonie zimą miał z tyłu na budzie webasto oraz leżanke można było spać przy dużych mrozach co do spalania miał normę 26 l na 100km przy mądrej jeżdżie spalał 24 litry z czego co miesiąc miałem dodatkowo wypłatę do żołdu za oszczędności paliwa
jako żołnierz przygoda bylo jezdzenie na pace na drewnianych lawkach 🙂
1:58 Auto z toruńskimi blachami. Kto z Torunia, to wie gdzie zrobiono zdjęcie.
0:11 "I love the smell of benzyna ze Stara in the morning"
To brzmi oczywiście bardzo górnolotne, a rzeczywistość była jak papier toaletowy, szara, długa, i do dupy.
Czy aby dla tego, że z wysokiego na dół.
Najlepszy napis do filmu kiedy dał gazu "wrum wrum wrum"
Jeździłbym!:), pozdrawiam
Nazwa to zlepek pomysłòw.Bzyka jak pszczòłka czyli dźwięk silnika. Wygląd czyli jak pszczoła ma oddzielony odwłog czyli paka od głowy – kabiny
On wygląda jakby wrócił z dwutygodniowego maratonu alkoholowego, a nie z więzienia
Dzięki!
Usunąć i Spowiedź.
Nie wolno używać złych słów wulgarnych i nie przyzwoitych.
👍
Jak Irytujący coś obieca to dotrzyma i nie trzeba mu co 2 lata przypominać.
2021 i jest filmik o Starze 66.
Niedawno czytałem książkę "Star znad Kamiennej". Opisana jest tam cała procedyra wdrożenia tego Stara do produkcji oraz zalecenia armii. Jednym z takich warunkówstawianych ze strony wojskowej była pływalność tego samochodu. Były więc testy pływalności tego samochodu. Pojazd sam w sobie pływał ( utrzymywał sie na wodzie) a do napędu w wodzie służył doczepiany do skrzyni silnik ze śrubą napedową, taki jakie są stosownane w motorówkach czy pontonach. Dlatego też kabina Stara 266 ma włazy w kabinie kierowcy. Nie służą one do ostrzału plot ale właśnie do ewakuacji załogi kiedy pojazd pokonuje przeszkody wodne w pław. To taka ciekawostka bo chyba mało kto o tym wie, że nasz poczciwy 266 ma i taką ukrytą umiejętność.
Stary jest tak stary że żaden star nie jest tak stary jak Stary jest stary. 😂
Mój tato od 14 lat w wojsku jest kierowcą i trochę dużo już starem za fajerą przejeździł a teraz ma nowego stara
A mnie tym podwozili do szkoly kierowcy śmieciarek "na stopa" gdy bylem maly
Kąpałem się w takim. Tak, była wersja gdzie na pace były kabiny prysznicowe dla wojska. Miało to pompę i nagrzewnice przepływowa i współpracowało z drugim Starem, beczkowozem.
Korzystałem z tego e 2005 roku
Ty wyglądasz jak ten aktor z krolla