Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
13 thoughts on “FORD EDGE 2019 pierwsza jazda, test, jazda próbna PL & ENG motocaina.pl / kasiafrendl”
Brakowało w teście pokazania przestrzeni tylnej i zbliżenia na bagażnik ( schowków , pod podłogą itp)
Profesjonalny test, ale z tą olbrzymią mocą wzmacniacza to nie efekt Placebo? Ten system Bang&Olufsen w Fordzie dostał miażdżąco złe recenzje chociażby w porównaniu z Focal w Peugeocie, gdzie wzmacniacz ma tylko 500 W, ale głośnika i akustyka kabiny są dużo lepsze. Mam radio internetowe dobrej marki, które ma moc tylko 200W, ale gra czystym głębokim basem na cały dom. Niestety w samochodach marki takie jak Bang&Olufsen, Harman Kardon są nic nie warte, ponieważ producent auta może im zapłacić za znaczek i zażyczyć sobie wstawienia najgorszych głośników, nawet jak będzie ich 20. I subwoofera który pierdzi zamiast generować basy, mimo że nominalnie ma 500W. Co do zawieszenia, to masy nie czuć aż tak, ale osoby które jeździły poprzednim edgem przed faceliftem twierdzą, że jednak czuć że jest cięższy, i poprzedni prowadził się lepiej.
Vehicle driven to the test. Nice interior and exterior I like. However, despite the 238 hp in the car feels nothing progress. The acceleration behavior is significantly worse than comparable Mercedes, BMW or Audi with almost 60 hp less! In addition, it rappels in many places (dashboard right, crackling combi instrument, rattling B-pillar near underbody). And you can hear that even when the radio is on. Squealing the brakes in a vehicle that has driven nearly 2000km, is also not normal. Very high ad-blue consumption. In addition, the vehicle has probably been taken out of the production line. In any case, according to information from Ford as of July 2019, the vehicle will not be built until November 2019. What's going on there??
Pani Kasiu, nie chcę ale muszę (nie lubię kadzić, ale muszem) 🙂 Krótko – męska część testujących samochody powinna się od Pani uczyć, a szczególnie ci którym wydaje się że wszystko wiedzą najlepiej. Jakość dźwięku, obraz, dykcja bez yyyyy i eeeeee, a przede wszystkim przygotowanie i wiedza merytoryczna. Przyłączam się także do braw dla montażysty i kamerzysty. Pozdrawiam i oby tak dalej. Czekam na kolejne odcinki.
Brakowało w teście pokazania przestrzeni tylnej i zbliżenia na bagażnik ( schowków , pod podłogą itp)
Kanał super prowadzony.👌A EDGE po prostu piękny ale niestety drogi😪
A S Max?
Profesjonalny test, ale z tą olbrzymią mocą wzmacniacza to nie efekt Placebo? Ten system Bang&Olufsen w Fordzie dostał miażdżąco złe recenzje chociażby w porównaniu z Focal w Peugeocie, gdzie wzmacniacz ma tylko 500 W, ale głośnika i akustyka kabiny są dużo lepsze. Mam radio internetowe dobrej marki, które ma moc tylko 200W, ale gra czystym głębokim basem na cały dom. Niestety w samochodach marki takie jak Bang&Olufsen, Harman Kardon są nic nie warte, ponieważ producent auta może im zapłacić za znaczek i zażyczyć sobie wstawienia najgorszych głośników, nawet jak będzie ich 20. I subwoofera który pierdzi zamiast generować basy, mimo że nominalnie ma 500W.
Co do zawieszenia, to masy nie czuć aż tak, ale osoby które jeździły poprzednim edgem przed faceliftem twierdzą, że jednak czuć że jest cięższy, i poprzedni prowadził się lepiej.
Profesjonalizm. Jestem mile zaskoczony. Kamera, montaż, dźwięk- super.
Vehicle driven to the test. Nice interior and exterior I like. However, despite the 238 hp in the car feels nothing progress. The acceleration behavior is significantly worse than comparable Mercedes, BMW or Audi with almost 60 hp less! In addition, it rappels in many places (dashboard right, crackling combi instrument, rattling B-pillar near underbody). And you can hear that even when the radio is on. Squealing the brakes in a vehicle that has driven nearly 2000km, is also not normal. Very high ad-blue consumption. In addition, the vehicle has probably been taken out of the production line. In any case, according to information from Ford as of July 2019, the vehicle will not be built until November 2019. What's going on there??
Pani Kasiu poproszę test VW T-Cross w pani wykonaniu😉
Świetny kanał :-). Będziemy wracać 🙂
Pani Kasiu, nie chcę ale muszę (nie lubię kadzić, ale muszem) 🙂 Krótko – męska część testujących samochody powinna się od Pani uczyć, a szczególnie ci którym wydaje się że wszystko wiedzą najlepiej. Jakość dźwięku, obraz, dykcja bez yyyyy i eeeeee, a przede wszystkim przygotowanie i wiedza merytoryczna. Przyłączam się także do braw dla montażysty i kamerzysty. Pozdrawiam i oby tak dalej. Czekam na kolejne odcinki.
Brawa również dla montażysty 👏
Kaasiuuuu, Kasienienieńko 😘😋
Fajny kanał
Świetny kanał miło się Panią słucha.Poproszę o więcej testów,na kanale.Pozdrawiam;)