Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
22 thoughts on “BMW e61 Diversity / pomiar wiązki w klapie”
Witam Maciej, pytanie za 100pkt. Pacjent E61, moduł robiłem u Ciebie także ten odpada z marszu. Prąd na bezpiecznikach 59 i 77 jest, na kostce przy diver nie ma wcale, wiązka robiona, kabel przed łączeniem wiązki też nie ma prądu. Jakieś pomysły? Przewód z bezpieczników idzie bezpośrednio do klapy czy łączy się jeszcze z jakimiś modułami po drodze przed modułem?
Hej, mam e91, kable były 3 nadpekniete, zaizolowałem i dalej nie dziala centralny zamek z pilota, czy moge zamówić taki modul z allegro i przemienić i będzie to dzialac od razu?
Witam,moja buma zaczęła gupic fale radiowe,ma pan jakoś pomysł od czego się zabrać,może jakiś moduł antenowy poszed? I gdzie on się znajduje? Z góry dzięki i pozdrawiam
Witam serdecznie chciałbym Panu podziękować z całego serca zabierałem się do tej naprawy prawie rok wczoraj znalazłem ten filmik dziś z rana dopadłem się do auta zajęło mi to prawie 5 godzin i okazało się że jeden z kabli jest pęknięty w e91 2006rok z prawej strony w peszlu. Dzięki pomiarom wiedziałem odrazu gdzie szukać usterki jeszcze raz serdecznie dziękuję
Ok so if the black out connector is central locking what are the correct voltages on those three pins when you click the button on the key for opening? i need this info as im diagnosting this diversity antenna right now!
Witam. Właśnie sprawdzałem te piny. Trzy pierwsze mają identyczne wyniki. Jednak na czwartym pokazuje zamiast 001 jak na materiale, minus 034. Za co on odpowiada?
Witam, świetny materiał, bardzo pomocny. Kupiłem E61 mam dwa oryginalne kluczyki jednak centralny zamek jest zrobiony na oddzielnych pilotach, cała reszta wyposażenia związana z diversity jest sprawna. Czy jest szansa na powrót do oryginału? Pozdrawiam
Tym razem i ja trafiłem tutaj, u mnie w e61 taki problem że radio, gps, światła i szyba działa bez problemu, w sumie wszystko działa ale pilot łapie dosłownie pół metra od spojlera. Będąc przy drzwiach już go nie zamknę, nie wiem czy to kwestia pilota bo drugiego nie mam. Jedynie co zauważyłem to, że izolacja przewodów na zawiasie jest popękana. I teraz nie wiem gdzie szukać przyczyny, w module, w wiązce czy w pilocie?
Hej, bardzo fajny materiał. Rozumiem, że jeżeli u mnie na 3-cim przewodzie jest praktycznie zero i objaw jest taki, że radio praktycznie nie łapie sygnału tzn, że ten przewód jest przerwany gdzieś w wiązce w klapie?
Witam Maciej, pytanie za 100pkt. Pacjent E61, moduł robiłem u Ciebie także ten odpada z marszu. Prąd na bezpiecznikach 59 i 77 jest, na kostce przy diver nie ma wcale, wiązka robiona, kabel przed łączeniem wiązki też nie ma prądu. Jakieś pomysły? Przewód z bezpieczników idzie bezpośrednio do klapy czy łączy się jeszcze z jakimiś modułami po drodze przed modułem?
Czy jesli na pierwszym pinie mam 0 to problem lezy po stronie wiazki?
Mozna jezdzic bez modulu? Jak zamykac wtedy auto?
Hej, mam e91, kable były 3 nadpekniete, zaizolowałem i dalej nie dziala centralny zamek z pilota, czy moge zamówić taki modul z allegro i przemienić i będzie to dzialac od razu?
Mam problem z osadzeniem tego daszka,jakieś porady/filmik jak to złożyć to kupy?Pozdrawiam
Pomiar był na przekręconym kluczyku ?
Cześć, można jakiś kontakt do Ciebie?
Witam,moja buma zaczęła gupic fale radiowe,ma pan jakoś pomysł od czego się zabrać,może jakiś moduł antenowy poszed? I gdzie on się znajduje? Z góry dzięki i pozdrawiam
Dzieki
Witam serdecznie chciałbym Panu podziękować z całego serca zabierałem się do tej naprawy prawie rok wczoraj znalazłem ten filmik dziś z rana dopadłem się do auta zajęło mi to prawie 5 godzin i okazało się że jeden z kabli jest pęknięty w e91 2006rok z prawej strony w peszlu. Dzięki pomiarom wiedziałem odrazu gdzie szukać usterki jeszcze raz serdecznie dziękuję
Który rok przed czy po lifcie
ja mam bmw seri3 e91 klapa bagarznika sie nie otwiera co mam zrobic nawet tynia szyba tez sie nie otwiera
Witam, jak mógłbym się z Tobą skontaktować? Mam problem z e61, nie działa otwieranie – zamykanie z pilota. Pozdrawiam.
Witam. Jak otworzyć tą szybke w bagazniku bo nie reaguje pewnie kabel w wiazce. Jak dostac sie do modułu?
Witam, nie bedziecie może przejazdem w Elblagu, mam problem z zasięgiem pilota w swoim bmw e60
Ok so if the black out connector is central locking what are the correct voltages on those three pins when you click the button on the key for opening? i need this info as im diagnosting this diversity antenna right now!
Witam. Właśnie sprawdzałem te piny. Trzy pierwsze mają identyczne wyniki. Jednak na czwartym pokazuje zamiast 001 jak na materiale, minus 034. Za co on odpowiada?
Witam
Czy przez ten módl moze nie działać zamykanie i otwieranie z pilota?
Witam, świetny materiał, bardzo pomocny.
Kupiłem E61 mam dwa oryginalne kluczyki jednak centralny zamek jest zrobiony na oddzielnych pilotach, cała reszta wyposażenia związana z diversity jest sprawna. Czy jest szansa na powrót do oryginału? Pozdrawiam
Witam ma zasilania w tym 3cim pinie, gdzie może być przyczyna?
Tym razem i ja trafiłem tutaj, u mnie w e61 taki problem że radio, gps, światła i szyba działa bez problemu, w sumie wszystko działa ale pilot łapie dosłownie pół metra od spojlera. Będąc przy drzwiach już go nie zamknę, nie wiem czy to kwestia pilota bo drugiego nie mam. Jedynie co zauważyłem to, że izolacja przewodów na zawiasie jest popękana. I teraz nie wiem gdzie szukać przyczyny, w module, w wiązce czy w pilocie?
Hej, bardzo fajny materiał. Rozumiem, że jeżeli u mnie na 3-cim przewodzie jest praktycznie zero i objaw jest taki, że radio praktycznie nie łapie sygnału tzn, że ten przewód jest przerwany gdzieś w wiązce w klapie?