Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
50 thoughts on “Mazda MX-5 ND 2.0 Skyactiv-G 184 6MT 100th TEST Dzisiaj mnie kochasz, jutro nienawidzisz”
no to ja w CX5 mam spalanie 10l w mieście i 8l w trasie xD sen sam silnik 500kg więcej, ale mimo wszystko brakuje mi tego zacięcia co MX5 ma, fajnie by było na 2gi bądź 3ci samochód ja mieć, bo na co dzień to wątpię żebym się przekonał.
Idealne auto dla wysokich i lysiejacych, wywieje resztki wlosow. Kochanie kupilem mazde mx5, zwroci sie bo bede przez nastepne 50 lat oszczedzal na fryzjerze
Moje przyszłe autko. Jest przepiękne. Jechałam. Super się prowadzi. Dla wąskiego grona odbiorców, którzy mają w rodzinie już jedno auto uzytkowe i mogą sobie kupić drugie "dla funu".
Gniazdo pod zapalniczkę jak dla mnie w idealnym miejscu (ktoś jeszcze korzysta z tego do zapalniczki?). Podłączyłem tam sobie kamerkę i kabel elegancko schował się pod plastikami, aż do samego gniazda 🙂
Bartku, jak zwykle świetny test! Kilka spraw bym jednak doprecyzował.
Jak już wiele osób pisało – wyświetlacz jest dotykowy, ale tylko na postoju, można jednak tę blokadę zdjąć.
Jeździłem kilkoma Miatami i je uwielbiam. Mają jednak swoje wady. ND w porównaniu z NC (czy tym bardziej innymi autami) jest mała w środku, zwyczajnie nie projektowano jej dla wyższych osób. Ja mam ~178 cm i miejsca mam bardzo na styk. Za to pozycja za kierownicą jest fantastyczna.
Większe rzeczy da się przewieźć na miejscu pasażera, oczywiście z otwartym dachem.
Najkorzystniej była wyceniona wersja tuż po lifcie, czyli bodaj 2019 czy 2020 rok, za 2.0 (już mocniejsze) w podstawie trzeba było dać 98 tysięcy.
Wg mnie Miatą bokiem lata się fantastycznie. Oczywiście nie można jej porównywać z driftowozami. MX-5 jest krótka i przy dłuższych łukach potrafi być nerwowa, ale ronda czy mniejsze zakręty bierze świetnie (dzięki doskonałemu wyczuciu i szperze). Na suchym lepiej mieć szybkie ręce, ale na mokrym jest bajka. Przez pół roku posiadania E46 nie zrobiłem tylu rond co Mazdą jednego dnia. W BMW nigdy nie wiedziałem, czego się spodziewać po otwartym dyfrze. Moim zdaniem nowym Mustangiem też dużo trudniej w kontrolowany sposób się poślizgać.
Co do spalania – mnie średnie z 3 dni ostrej jazdy po mieście i za miastem wyszło 9,1 l, także rewelacja 👌
Zastanawiam się nad wersją rf. 177 cm wzrostu, auto jako daily do roboty (10km prostej drogi z paroma zakrętami) i na przejażdżki weekendowe z ojcem / dziewczyną (ojciec 170, dziewczyna 165 cm wzrostu). Fan kabrioletów, muzyki z lat 80 i słonecznej pogody. Co myslicie? 😀
Jak tylko kupiłem to auto, pojechałem po dziewczynę odebrać ją z pracy… jak tylko wróciłem z nią do domu, otworzyła drzwi i się wyżygała się na podjazd… potem poszła do sypialni i przez resztę dnia miałem spokój:)
To jest nic… miałem kumpla o ksywir ,,Trol,, … jazda z nim w mojej mx-5 z zamkniętym dacham była niemożliwa, a z otwartym, zęby miał na wysokilosci górnego ranty przedniej szyby…
To nie jest regular car. I chyba największy błąd jaki robi importer i "testerzy" na YT to opisywanie go z takiej perspektywy. To jest coś pomiędzy zwykłym samochodem, a np. motocyklem. Surowość. Niestety ona jest przykryta wszelkimi wymaganymi systemami w EU (ABS/TC etc.) i przez to często myli potencjalnego nabywcę. Nie należy go porównywać do innych samochodów. Nie ma konkurencji – to zresztą autor tego filmu dobrze przyznaje. Nie jest idealny – jakość Mazdy odstaje od klasy premium bardzo. ALE. Daje coś co powoduje, że nie chce się go zmieniać na nic innego. To jest fun car. Co z tego, że dach powoli się przeciera, pasów nie wciąga dobrze i fotele są kiepskiej jakości. Banan nie schodzi z twarzy po nawet kilkuminutowej jeździe. To jest super baza do zrobienia własnego projektu – bo w miarę tanio można w nim zmienić wszystko. Ja kocham ten samochód.
Tanie autko drogo wycenione. Czuć się w nim jak w fiacie. Wnętrze jest kiepsko przemyślane. Do tego już mocno przestarzałe. Cena mocno nie adekwatna do zawartości. Mazda zaprojektowała kiepski samochód, a zgodni na to, że nie doceniamy małych cabrio XD
Jako były właściciel ND2 powiem tak kupiłem, pobawiłem się sprzedałem: – W realnym świecie równie szybkie co Daewoo Tico – Psa nie zabierze, półki w ikei nie kupi bo nie wejdzie, znajomych nie zabierze – Seryjne zawieszenie to porażka, giba tym jak pontonem w zakętach – Po wymianie zawieszenia na sportowe auto nie nadaje się do jazdy po polskich drogach, chyba, że po autostradach, ale kto normalny jeździ MX po autostradzie ? – 184 cm i waliłem lewą ręką po drzwiach – na dłuższą metę auto męczy, nic się nie da zabrać, głośno, twardo
Na plus fajna zabawka, ładnie się kręci silnik, kabrio
Natomiast uważam, że to auto powinno być max warte 80-90k nowe. 160k to już jakiś dowcip 🙂 Czy lubiłem to auto – trochę tak, czy kupiłbym jeszcze raz ? Absolutnie nigdy w życiu więcej, chyba, że używkę za 40k
Jak ja kocham twoje testy jesteś naprawde najlepszym testerem samochodowym na polskim yt, nie przestawaj bo naprawde sposób opowiadania i wyjaśniania tego wszystkiego jest cudowny pozdrawiam z rodziną i życze testowania coraz grubszych maszyn bo jest ogień 🔥
Hah znam te przeziębienia po jeździe kabrioletem 😂 raz w nocy przy 10°C jechałem, szyby podniesione, grzane siedzenia, a gdy wróciłem do domu po godzinnej przejażdżce, to czułem się jakbym miał zaraz umrzeć od przeziębienia 😂 ale i tak warto było! 😂
Od 4 lat mam ND, samochód służący jako daily. O ile na krótkie wypady jest ok, to jednak przy 186cm dłuższe są dla mnie dość mocno męczące. Fotele bez podparcia lędźwi, mało miejsca na nogi u pasażera i czasem, gdy chcesz lekko zmienić pozycję, dochodzi do tarcia głową o dach. Nawigacja i system multimedialny jest tragiczny. To z minusum, plusem, który je wszystkie zeruje jest banan pojawiający się na twarzy gdy do niej wsiadam. Co do brzmienia, to fabryczny tłumik zaczyna lepiej brzmieć po 20-30kkm.
To nie jest samochód do autostradowych przelotów, tegoroczna wyprawa do Włoch totalnie nas wykończyła, jej królestwem są kręte, poboczne drogi.
Świetne auto, ale z moimi 190cm nie wejdę 🙁
no to ja w CX5 mam spalanie 10l w mieście i 8l w trasie xD sen sam silnik 500kg więcej, ale mimo wszystko brakuje mi tego zacięcia co MX5 ma, fajnie by było na 2gi bądź 3ci samochód ja mieć, bo na co dzień to wątpię żebym się przekonał.
kocham miaty, są cudowne
Nawet mnie nie wkur.. zamówiłem wpłaciłem zaliczkę i okazało się że żona w ciąży i musimy kupić 6
To mógłbyś zrobić test fiata 124? Mam taki sam wzrost i chciałbym wiedzieć czy się zmieszczę.
Nie ma co marudzić smart roadster był jeszcze mniejszy 🙂
Idealne auto dla wysokich i lysiejacych, wywieje resztki wlosow. Kochanie kupilem mazde mx5, zwroci sie bo bede przez nastepne 50 lat oszczedzal na fryzjerze
Raz wsiadałem w salonie do niej i na drugi dzień mnie kolano bolało 🙂 Strasznie niskie auto i nogi trzeba mieć zdrowe.
Moje przyszłe autko. Jest przepiękne. Jechałam. Super się prowadzi. Dla wąskiego grona odbiorców, którzy mają w rodzinie już jedno auto uzytkowe i mogą sobie kupić drugie "dla funu".
Dramat,nadal pachnie latami 90' ręczny prehistoria .
Gniazdo pod zapalniczkę jak dla mnie w idealnym miejscu (ktoś jeszcze korzysta z tego do zapalniczki?). Podłączyłem tam sobie kamerkę i kabel elegancko schował się pod plastikami, aż do samego gniazda 🙂
H…. Ja się znasz
W serii dostajemy mechanizm różnicowy, to łaski nie robią 😉
Nagrzalem się na ten samochod jak na świeżą dziewice w szlafroku. W salonie okazalo sie ze jak masz wzrost 190 cm i rozmiar XL to ciezko z miejscem;(
Super funny car, jeden z unikatów na rynku motoryzacyjnym, szkoda, że już za tak wysoką cenę. Test jak zawsze wzorcowy. Bartku, dzięki 👌👍
Bartku, jak zwykle świetny test!
Kilka spraw bym jednak doprecyzował.
Jak już wiele osób pisało – wyświetlacz jest dotykowy, ale tylko na postoju, można jednak tę blokadę zdjąć.
Jeździłem kilkoma Miatami i je uwielbiam. Mają jednak swoje wady. ND w porównaniu z NC (czy tym bardziej innymi autami) jest mała w środku, zwyczajnie nie projektowano jej dla wyższych osób. Ja mam ~178 cm i miejsca mam bardzo na styk. Za to pozycja za kierownicą jest fantastyczna.
Większe rzeczy da się przewieźć na miejscu pasażera, oczywiście z otwartym dachem.
Najkorzystniej była wyceniona wersja tuż po lifcie, czyli bodaj 2019 czy 2020 rok, za 2.0 (już mocniejsze) w podstawie trzeba było dać 98 tysięcy.
Wg mnie Miatą bokiem lata się fantastycznie. Oczywiście nie można jej porównywać z driftowozami. MX-5 jest krótka i przy dłuższych łukach potrafi być nerwowa, ale ronda czy mniejsze zakręty bierze świetnie (dzięki doskonałemu wyczuciu i szperze). Na suchym lepiej mieć szybkie ręce, ale na mokrym jest bajka.
Przez pół roku posiadania E46 nie zrobiłem tylu rond co Mazdą jednego dnia. W BMW nigdy nie wiedziałem, czego się spodziewać po otwartym dyfrze.
Moim zdaniem nowym Mustangiem też dużo trudniej w kontrolowany sposób się poślizgać.
Co do spalania – mnie średnie z 3 dni ostrej jazdy po mieście i za miastem wyszło 9,1 l, także rewelacja 👌
BTW. Ciekawe jakim autem jeździsz na codzień :)?
Zastanawiam się nad wersją rf. 177 cm wzrostu, auto jako daily do roboty (10km prostej drogi z paroma zakrętami) i na przejażdżki weekendowe z ojcem / dziewczyną (ojciec 170, dziewczyna 165 cm wzrostu). Fan kabrioletów, muzyki z lat 80 i słonecznej pogody. Co myslicie? 😀
Jak tylko kupiłem to auto, pojechałem po dziewczynę odebrać ją z pracy… jak tylko wróciłem z nią do domu, otworzyła drzwi i się wyżygała się na podjazd… potem poszła do sypialni i przez resztę dnia miałem spokój:)
To jest nic… miałem kumpla o ksywir ,,Trol,, … jazda z nim w mojej mx-5 z zamkniętym dacham była niemożliwa, a z otwartym, zęby miał na wysokilosci górnego ranty przedniej szyby…
chyba bardziej nie mogli juz zjebać tego kultowego auta…
Na zimę chyba przez ten dach to zimno będzie jeździć i bez sensu na jesień-zima
A przypadkiem ekran nie jest dotykowy na postoju?
Jedno jest pewne.
Silniki mazdy może są wykastrowane z dźwięku ale silniki są jedne z najlepszych dostępnych na rynku
Lubię jak się silniki kręcą wysoko 🙂
To nie jest regular car. I chyba największy błąd jaki robi importer i "testerzy" na YT to opisywanie go z takiej perspektywy. To jest coś pomiędzy zwykłym samochodem, a np. motocyklem. Surowość. Niestety ona jest przykryta wszelkimi wymaganymi systemami w EU (ABS/TC etc.) i przez to często myli potencjalnego nabywcę. Nie należy go porównywać do innych samochodów. Nie ma konkurencji – to zresztą autor tego filmu dobrze przyznaje. Nie jest idealny – jakość Mazdy odstaje od klasy premium bardzo. ALE. Daje coś co powoduje, że nie chce się go zmieniać na nic innego. To jest fun car. Co z tego, że dach powoli się przeciera, pasów nie wciąga dobrze i fotele są kiepskiej jakości. Banan nie schodzi z twarzy po nawet kilkuminutowej jeździe. To jest super baza do zrobienia własnego projektu – bo w miarę tanio można w nim zmienić wszystko. Ja kocham ten samochód.
Vo za gość on sprawdzą mazde i nic nie skrzypi kurka w niemieckich strzępach możesz tak komentować to jest mazda
Szacun za Dave'a Rodgersa 😉
ostatnio też testowałeś w zimie, nie mogłeś wziąć mx-5 jak było ciepło ? 😛
Mx-5 powinna być w cenie Fiata 500
Tanie autko drogo wycenione. Czuć się w nim jak w fiacie. Wnętrze jest kiepsko przemyślane. Do tego już mocno przestarzałe. Cena mocno nie adekwatna do zawartości. Mazda zaprojektowała kiepski samochód, a zgodni na to, że nie doceniamy małych cabrio XD
Kiedy nowy s cross? 🙂
Za 163 tys wolałbym zdecydowanie gr yaris.
Чем отличается обычная мх5 от юбилейной 100th?
Arnold Schwarzenegger w "Niezniszczalnych 2" powiedział o Smarcie: "Auto mniejsze od mojego buta".
Z tą Mazdą jest podobnie 😁
Jako były właściciel ND2 powiem tak kupiłem, pobawiłem się sprzedałem:
– W realnym świecie równie szybkie co Daewoo Tico
– Psa nie zabierze, półki w ikei nie kupi bo nie wejdzie, znajomych nie zabierze
– Seryjne zawieszenie to porażka, giba tym jak pontonem w zakętach
– Po wymianie zawieszenia na sportowe auto nie nadaje się do jazdy po polskich drogach, chyba, że po autostradach, ale kto normalny jeździ MX po autostradzie ?
– 184 cm i waliłem lewą ręką po drzwiach
– na dłuższą metę auto męczy, nic się nie da zabrać, głośno, twardo
Na plus fajna zabawka, ładnie się kręci silnik, kabrio
Natomiast uważam, że to auto powinno być max warte 80-90k nowe. 160k to już jakiś dowcip 🙂 Czy lubiłem to auto – trochę tak, czy kupiłbym jeszcze raz ? Absolutnie nigdy w życiu więcej, chyba, że używkę za 40k
teraz e klasa kombi
Auto ciekawe. Szkoda, że ma tak mało miejsca (też się nie mieszczę).
Roadster dla facetów mających mniej niż 180cm
Piękne auto
Super odcinek pozdrawiam
Nie wiem czym się ludzie jaraja
Kompletnie bezsensowne auto.
Dla ludzi do 175 cm wzristu
Bagażnika nie ma bo nawet 1 walizki nie wlozysz
Więc jak tym jechać na wakacje?
A że prowadzenie
Wiele aut prowadzi się swietnie
Chociaż stary VW Eos jest praktyczniejszy
Czy opel Cascada
A z produkowanych i roadsterów to nie wiem
WRESZCIE , CZEKAŁEM NA TEN TEST!
0:10 płaciłem za cały kabriolet, więc będę kurwa używał całego kabrioletu
yo
Jak ja kocham twoje testy jesteś naprawde najlepszym testerem samochodowym na polskim yt, nie przestawaj bo naprawde sposób opowiadania i wyjaśniania tego wszystkiego jest cudowny pozdrawiam z rodziną i życze testowania coraz grubszych maszyn bo jest ogień 🔥
Hah znam te przeziębienia po jeździe kabrioletem 😂 raz w nocy przy 10°C jechałem, szyby podniesione, grzane siedzenia, a gdy wróciłem do domu po godzinnej przejażdżce, to czułem się jakbym miał zaraz umrzeć od przeziębienia 😂 ale i tak warto było! 😂
Od 4 lat mam ND, samochód służący jako daily. O ile na krótkie wypady jest ok, to jednak przy 186cm dłuższe są dla mnie dość mocno męczące. Fotele bez podparcia lędźwi, mało miejsca na nogi u pasażera i czasem, gdy chcesz lekko zmienić pozycję, dochodzi do tarcia głową o dach. Nawigacja i system multimedialny jest tragiczny. To z minusum, plusem, który je wszystkie zeruje jest banan pojawiający się na twarzy gdy do niej wsiadam. Co do brzmienia, to fabryczny tłumik zaczyna lepiej brzmieć po 20-30kkm.
To nie jest samochód do autostradowych przelotów, tegoroczna wyprawa do Włoch totalnie nas wykończyła, jej królestwem są kręte, poboczne drogi.
Rozważałem zakup do pierwszej przejażdżki.
1:30 "szyby ktore po odblokowaniu dachu sie opuszczaja aby nie wybuchla poduszka" ktos to wyjasni? 😀