PEUGEOT 307 – miał palący problem, ale jest warty zakupu | Test OTOMOTO TV
Peugeot 307 po wejściu na rynek był ciekawą alternatywą w świecie kompaktów. Wyróżniał się wyglądem i technologiami. Jednak najgłośniej o 307 zrobiło się kiedy na jaw wyszły problemy samozapłonu. Co było powodem i czy nadal jest się czego obawiać? Zapraszamy na film!
W tym odcinku testujemy Peugeot 307 z rocznika 2007 z silnikiem 1.6 HDi o mocy 109 KM.
00:00 Wstęp
00:24 Wygląd zewnętrzny i lata produkcji
02:00 Wnętrze i wyposażenie
08:38 Bagażnik
09:17 Wrażenia z jazdy
10:02 Test wygłuszenia wnętrza
10:28 Test spalania
10:37 Przyspieszenie i test elastyczności
11:08 Ceny
11:22 Gama silnikowa i polecane jednostki
13:38 Awaryjność
13:30 Koszty serwisowania
14:40 Podsumowanie testu
🚘 Znajdź Peugeot 307 na OTOMOTO: http://bit.ly/otomoto_peugeot_307
ZNAJDŹ NAS W INTERNECIE:
🔸 Strona WWW: http://otomoto.pl
🔹 Facebook: http://bit.ly/facebook_otomoto
🔸 Instagram: http://bit.ly/instagram_otomoto
🔹 Dołącz do naszej grupy na FB: http://bit.ly/grupa_FB_otomoto
O KANALE:
Na naszym kanale znajdziecie recenzje aut używanych i nowych. Filmy publikujemy co najmniej raz w tygodniu – zatem nie zapomnijcie zasubskrybować kanału, aby nie przegapić kolejnych filmów!
✔️ Subskrybuj kanał: http://bit.ly/subskrybuj_otomoto
✔️ Zobacz więcej recenzji samochodów używanych: http://bit.ly/recenzje_uzywane_otomoto
✔️ Na OTOMOTO teraz także sprzedasz i kupisz CZĘŚCI: http://bit.ly/otomoto_czesci
✔️ Współpraca oraz zgłoszenie auta do testów: youtube@otomoto.pl
#peugeot307 #aaaautopoznan #otomoto
Importowane z Youtube Sprawdzenie Auta Przed Zakupem Warszawa i Okolice w tym Auta Powypadkowe, Sprawdzenie Quada przez zakupem, Motorówki itp.. Mechanik z Dojazdem do Sprzętu! Mechanik Mobilny w Warszawie! Mechanik który sprawdzi dla ciebie: Mechanike Samochodową, Sprawdzenie Dokładne Elektryki Samochodowej, Mechanik i Diagnostyka na miejscu, Diesel, LPG, Hybrydy, Elektryczne, Adblue.
Sprawdzenie przed zakupem – Najniższa Warszawa Warszawa – Tylko z sprawdzone-auto.pl uzyskasz profesjonalny przegląd pojazdu, samochodu elektrycznego, hybrydowego, spalinowego lub diesel, skutera wodnego, quada, motorówki, motocykla, minikoparki i koparki, pełna diagnostyka przed zakupem! W ciągu 24 godzin otrzymasz raport o stanie technicznym samochodu, pojazdu. Tylko w serwisie sprawdzone-auto.pl można uzyskać profesjonalne badanie pojazdu, samochodu elektrycznego, skutera wodnego, quada, motorówki, motocykla, małej koparki i koparki oraz dokładną diagnostykę przed zakupem! W ciągu 24 godzin otrzymasz raport o stanie technicznym samochodu, pojazdu.
Sprawdzenie auta przed zakupem z mechanikiem z Warszawy
+ Quady, motorówki, motocykle, koparki itp ..
Przed zakupem samochodu zleć jego sprawdzenie przez profesjonalistę. Pozwól nam sprawdzić stan używanego lub uszkodzonego pojazdu. Tylko w serwisie CHECK-auto.pl można uzyskać profesjonalne badanie pojazdu, samochodu elektrycznego, skutera wodnego, quada, motorówki, motocykla, małej koparki i koparki oraz dokładną diagnostykę przed zakupem! W ciągu 24 godzin otrzymasz raport o stanie technicznym samochodu, pojazdu.
Profesjonalny przegląd pojazdu, samochodu elektrycznego, hybrydowego, spalinowego lub spalinowego, skutera wodnego, quada, motorówki, motocykla, małej koparki i koparki, najtaniej w Warszawie
Firma ocenia samochody przed zakupem ich dla konkretnych konsumentów. Nasz zespół wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych ekspertów i techników przeprowadza inspekcje i ekspertyzy na terenie całej Polski.
Pomagamy klientom w określeniu stanu technicznego wybranego samochodu poprzez rzetelne i dokładne badania. W konsekwencji kupujący oszczędzają czas i pieniądze, unikając przy tym niezadowolenia z zakupu. Pomożemy klientowi w dokonaniu świadomego wyboru zakupu wybranego samochodu, wykorzystując nasze umiejętności oceny technicznej i wypadkowej.
Wykonujemy przeglądy i testy samochodów, pomagamy klientom w określeniu stanu technicznego, bezpieczeństwa i potrzebnych napraw, a także zmniejszamy ryzyko zakupu auta przed zakupem auta, ponieważ przez lata zdobyliśmy dużą wiedzę i doświadczenie. Kolizja samochodu, wypadek lub powódź Nasz bezstronny ekspert motoryzacyjny sprawdzi i oceni wygląd, właściwości mechaniczne oraz działanie osprzętu elektrycznego i elektronicznego wybranego pojazdu. Raport prześlemy w ciągu 24 godzin od zakończenia kontroli.
Profesjonalne sprawdzenie auta, samochodu elektrycznego, auta hybrydowego, spalinowego lub diesel, skutera wodnego, quadów, motorówki, motocykla, mini koparki oraz koparki
Sprawdzenie auta przed zakupem Warszawy
+ Quady, Motorówki, Motocykle, Koparki • przegląd dokumentacji pojazdu, • analiza stanu karoserii pod kątem napraw blacharsko-lakierniczych po kolizjach, wypadkach, uszkodzeniach powierzchni lakieru, identyfikacja rys, ognisk korozji, ponowne malowanie , i tak dalej),
• za pomocą miernika grubości farby zbadać powłokę lakierniczą,
• oględziny wnętrza pojazdu – weryfikacja sprawności podzespołów i wyposażenia, ocena zużycia elementów wewnętrznych
Podczas jazdy próbnej
• diagnostyka komputerowa – odczytywanie problemów z silnikiem oraz wszystkich potencjalnych modułów elektrycznych (takich jak ABS, poduszki powietrzne i inne),
• oględziny silnika i podzespołów; weryfikacja poziomu płynów bieżących; lokalizowanie przecieków
• ocena pracy silnika,
• Za pomocą testera sprawdź stan baterii.
• ocena stanu hamulców (tarcze, klocki),
• badanie skrzyni biegów i zespołu napędowego
• sprawdzenie układu kierowniczego,
• określenie niezbędnych napraw, • ocena stanu opon, • ocena stanu szyb, • ocena stanu oświetlenia
Po weryfikacji generowany jest pełny raport z przeglądu motoryzacyjnego.
Sprawdzenie używanego Samochodu przed Zakupem – Sprawdzenie Przed Zakupem Auta, Quada, Motorówki itp.. Mechanik z Dojazdem do Sprzętu!
Kontrola pojazdów na terenie Warszawy i okolic!
Zakup pojazdu może być trudnym przedsięwzięciem. Powinieneś upewnić się, że dealer nie podrażni Twoich oczu, wystawiając w reklamie wykwintny samochód po tym, jak znajdziesz ten, którego szukasz. Podejmujemy się kompleksowej kontroli przed zakupem auta w Warszawie. Przeprowadzamy dokładne badanie motoryzacyjne i oferujemy kompletny raport z wyników. Kontrola pojazdu przed zakupem – woj. mazowieckie
Czy branża motoryzacyjna jest dla Ciebie nowa? Pozwól nam zbadać samochód, a Ty skoncentruj się na innych sprawach. Województwo mazowieckie, aw szczególności Warszawa, może liczyć na naszą pomoc. Nie ma miejsca, do którego nie moglibyśmy pójść. Prosimy po prostu o przesłanie nam ogłoszenia przez e-mail.
Motocontroler, zwany często sprawdzaniem samochodu przed zakupem w Warszawie oraz inne usługi.
Możesz założyć, że im dłużej będziemy musieli podróżować do sprzedawcy, tym wyższa będzie dla Ciebie cena. To nie jest cel. Absolutnie nie! Cena pozostaje taka sama niezależnie od tego, gdzie samochód jest sprawdzany przed zakupem. Interesuje Cię Warszawa lub granica województwa mazowieckiego? To nie robi różnicy! Opłata nie zmieni się! Nie pobieramy żadnych opłat za transport! Jak możemy zagwarantować, że przeprowadzimy pełną kontrolę pojazdu?
Przydzielamy do pracy tylko profesjonalistów, aby nasze zadanie zostało wykonane właściwie. Stosujemy szereg specjalistycznych procedur, w tym 350-punktową kontrolę Twojego samochodu. Zajmujemy się czymś więcej niż tylko przeglądem samochodów. W Warszawie nie ma lepszych ekspertów! Pracownicy podają w raporcie punkty, które możesz wykorzystać w negocjacjach ze sprzedawcą.
Sprawdzenie Samochodów w Warszawie– Profesjonalne sprawdzenie auta, samochodu elektrycznego, skutera wodnego, quadów, motorówki, motocykla, koparki.
Poszukując samochodu, skorzystaj z naszego wieloletniego doświadczenia. Jak możemy Ci pomóc w zakupie samochodu? To proste — więcej informacji znajdziesz poniżej:
Pomożemy Ci w wyszukiwaniu samochodu.
Możemy pomóc kupującemu na dwa sposoby: pomagając mu w samodzielnym znalezieniu pojazdu lub pomagając mu w znalezieniu bardziej renomowanego i godnego zaufania podejścia do współpracy:
Wyszukiwanie i eliminowanie nietrafnych reklam (z późniejszą weryfikacją wybranych modeli), ponieważ już na tym poziomie ogłoszeń sprzedawcy możemy analizować atrakcyjność auta!
Zanim kupisz samochód, sprawdź go! – Kup Spradzone Auto w Warszawie
W przyszłości, która szybko staje się teraźniejszością, nigdy nie jest za wcześnie, aby być ostrożnym i mądrym.
Kiedy podejmiesz decyzję dotyczącą konkretnego modelu lub kampanii i jak będziesz postępować?
Dokładnie sprawdzamy stan mechaniczny każdego pojazdu. Po prostu pobieramy cenę za weryfikację. W celu oceny stanu technicznego badane są najbardziej krytyczne aspekty samochodu.
Podczas oględzin sprawdza się kilka elementów sterujących pojazdu. Po przeprowadzeniu badania wydajemy ostateczną ocenę, czy zweryfikowany samochód jest wart tego, co jest oferowane do sprzedaży.
Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa +Quada, Motorówki, Motocykla, Koparki itp.. Sprawdzenie u Mechanika przed zakupem (dojazd do klienta) – Profesjonalny przegląd samochodów, w tym silników diesla, LPG, hybrydowych, elektrycznych, a także skuterów wodnych, quadów, motorówek, motocykli i koparek.
Jak sprawdzić historię samochodu przed zakupem?
Numer VIN możemy sprawdzić w ASO marki, które powinno dysponować bazą informacji o samochodzie używanym. Możemy też sprawdzić historię samochodu bez wychodzenia z domu, przez Internet – na przykład na autocentrum.pl/vin. Im mniej wpisów w bazie, tym lepiej. Profesjonalne sprawdzenie samochodu przed zakupem. Zleć nam inspekcję stanu auta używanego lub powypadkowego
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
307 nfu z lpg i skrzynia od 207 1,4 hdi robię robotę u mnie prawie 5 lat))
Dziękuję bardzo za film 😁
mam 2005 rok 1.6hdi 90 koni 6 litrow w miescie pali
"Okrągłe koło zapasowe i… półeczka z dykty" czynią ten pojazd jedynym w swoim rodzaju 💪
OtoMoto te auta do filmów ktoś wam udostępnia, czy osoby prywatne?
Poduszka powietrzna pasażera widać, że była regenerowana.
Mam go już 4 lata, na prawdę świetne auto
Ja mam zastępcę czyli 308 z niedynamicznym silnikiem 1.6 vti 120 KM. I jestem zadowolony ze względu na komfort podróży. 🙂
Myślałem że ten palący problem to działalność po sylwestrze imigrantów w Francji
Świetna robota. Dzięki.
@OTOMOTO TV a jak ze skrzyniami automatycznymi w tym modelu ?
Jeszcze kwadratowego koła nie widziałem 😀
Obejrzałem trochę już tych testów OTOMOTO TV i wiecie jaki wysnułem wniosek? Wszystkie prezentowane auta są warte zakupu, nie ma filmu gdzie prowadzący powiedział by że dane auto to "śliski temat" Mam wrażenie że taki poradnik kupującego to słaby poradnik…
Coś tam wisi pod autem 😀
te testy decybeli to mają sens bo strasznie dużo od opon zależy
Nice car, brazilian in here, like!
·
· NOT, NOT, NOT … Peuge-NOT.
·
·
·
·
·
Chętnie zobaczyłbym recenzje 308 pozdrawiam
nice car 307
Jaki palący problem??!!!
Peugeot marne wykonanie mają
Mam takie pytanie co sprawdzać przy zakupie używanego peugeota 307 2.0 hdi 2003 r ?
Co psuje się w francuskich samochodach- niemiecka elektronika od boscha.
Mam przedlifta z 2003 w 1.4 HDi. Biorąc się za wyprzedzanie może i warto się dwa razy zastanowić, no ale nadrabia zdecydowanie kosztami eksploatacji. Poza tym kupiony w bardzo dobrym stanie za śmieszne pieniądze. Dla kogoś oszczędnego bez żyłki sportowca jak najbardziej myślę że dobry wybór.
Niema to jak czterocylindrowce
Czemu nie ma auta za 1.500 zł +++????? ++
MAM TAKIEGO PEUGEOTA 307.SW MUJ MA SILNIK 1.4 16V. I JESTEM DUMNY
Mialem 2 takie auta, niby spoko spalanie, dynamika, ale elektronika tak zawodziła, ciągle jakies błędy,że się go pozbyłem.
Mam 207 CC 2008r i nie wiem dlaczego włącza się wentylator a na kom.pokł.pisze Abgasysstem defekt
#marcinprzetestuj Mitsubishi Galant VIII 2.5 V6
Lepszy test niż u samego Pertyna!
przetestuj peugeota 207 sporo tego na polskich drogach #marcinprzetestuj
Mam 307 2.0hdi z 2002 roku. I w skrócie mogę powiedzieć tak: bardzo wygodny i dość fajnie przemyślany do serwisowania najprostszych rzeczy np filtrów, oraz mechanicznie bezproblemowy. Ale za to elektryka płata najrozniejsze figle. Praktycznie wszystko co elektryczne raz działa A raz nie.
Ale generalnie to dobry, poczciwy samochód, jak sie nim zaopiekujesz to sie odwdzięcza.
Małe uzupełnienie. Co do zestawu audio. Nie ma większego problemu, bo praktycznie nie znajdziecie takiego auta. Ten jest w najwyższej wersji chyba XS. Na rynku praktycznie nie ma takich aut. Więc nie znajdziecie audio z wyświetlaczem, ekranem, kubełkowych foteli z pół skórą czy tych tandetnych wstawki na kierownicy. Także trudno znaleźć składane lusterka. Zawieszenie wbrew temu co mówi prowadzący nie jest nietrwałe. Jest proste w konstrukcji więc to wyklucza problemy. No może poza jednym. Łączniki stabilizatora. Wytrzymują 20-30 tys km. Ale i tu jest rozwiazanie. Rozwiązanie sprawdzone. Otóż najlepsze na świecie łączniki robi….polska firma. Nie pamiętam nazwy ale gdyby wpiszecie w Googla "łączniki stabilizatora Bielsko-Biała" znajdziecie ich. Mają metalowe miseczki, kosztują tyle co inne czyli 25 zł i przejechanie na nich 50 tys nie stanowi problemu. Wada 307 jest dość głośne zawieszenie z tyłu. Dudni na nierównościach. Taka akustyka. Co do silników benzynowych pełna zgoda. Co do diesli w zasadzie tez tyle, że nie ma wyboru pomiędzy 1,6 i 2,0 HDI gdyż nie występowały zamiennie. 1,6 weszły bodaj w 2005 tuż przed faceliftem zastępując 2,0. 2,0 HDI 90KM jest sloniowaty. 1,9 TDI przy nim to rakieta. Lepiej jest w 1,6. Jest zwawszy, mniej pali, ale droższy w obsłudze. Głównie chodzi tu o wtryski. Problem którego nie ma w cywilizowanych krajach u nas może występować ze względu na paliwo i durniów mechaników. 80 procent usterek diesli to dolot powietrza. W Polsce 80 procent napraw zaczyna się od układu wtrysku paliwa. Część rzeczywiście uzasadniona, bo paliwo liche (nawet jeśli było a nie jest to i tak skutecznie daje to znać o sobie). Ale czesc to indolencja mechaników którzy wymieniając wtryski, pompy wreszcie docierają do dziury w dolocie 😀. Wady z początku produkcji już usunięte. Te wady to skrzypienie po jeździe na mokrym. Brak gum pod sprężyną czy zabrudzone mocowanie gum stabilizatora. Gorsze były problemy z manetka kierunków. Po jakimś czasie sama przełączała się. Była luźna. Naprawa polegała na przełożeniu tandetnego plastiku w przełączniku. Oczywiście starczało to na kolejne 50000 km. Problem dotyczył tylko wyrobów jednego dostawcy choć nawy nie pamiętam. Była dość nieznana. Gdy robił to Delphi tematu nie było. Od 2003 wszystko jest ok co mogą zaświadczyć liczni użytkownicy aut PSA.
Co wazne auta 90KM nie maja koła dwumasowego, turbiny ze zmienną geometrią czy filtra cząstek stałych FAP. Te które mają wymagają dolewania ci jakiś czas specjalnego płynu Eloys Auto 2,0 jest dość leniwe. Trudno nim osiągnąć prędkość maksymalna czyli 174 km/h. Szczególnie z systemem Boscha. Te z Siemensem wydają się zwawsze. Poznać je można np po tym że Bosch ma gruszkę do paliwa. Bardzo dobry jest 1,6 HDI. Ma on oznaczenie RHY i co ciekawe i chwalebne jest ona zaszyta w nr VIN. Gdzies na pozycjach 6-9. Dziś gdy nie ma numeru silnika w dowodzie rejestracyjnym jest to spore ułatwienie.
Poza tym auto jest bardzo dobre. Przestrzenne. I co ciekawe jak każde francuskie niedoceniane co wpływa na jego cenę. Polecam wersję SW czyli 7 osobowe kombi że szklany dachem. To są takie smaczki których nie znajdziecie u "niemca" z pierwszej dekady XX wieku. No i jak to u francuza. Zero rdzy i wydajna klima. Po FL dwustrefowa.
Ps. Napiszę jeszcze o silniku 1,6 16V benzyna. Motor który wciąga nosem wszystkie silniki tej klasy jeśli chodzi o dynamikę. Jest bardziej dynamiczny nawet od Forda 100 KM. Ma jednak wadę. Cieknie. Plastikowe obudowy termostatu, filtr oleju na specjalnej postawie czy udziwnione uszczelki pokrywy zaworów z czasem dają znać o sobie. Oczywiście są to drobne rzeczy. Uszczelki pokrywy można kupić za 50 zł (25 są sztukę). Wymiana to 30 minut. Uszczelki filtra oleju nawet w ASO to koszt 70 zł. Choć jak kupiłem za 25 zł. Obudowa termostatu wraz z nim to 50 zł.
Polecam też kupić za 20o zł a może i mniej cewki zapłonowe. Są cztery od razu. Ma to zalatę. W razie usterki wymieniasz raz i koniec problemu do końca zycia. Wymiana to 30 minut. W przeciwieństwie do tych pojedynczych znanych z VW czy Renaulta. Jedna kosztuje 100, ale problem występuje co chwila bo co chwila poda kolejna. No chyba, że wymienisz też te sprawne. Ale z reguły protestuje rozum i kieszeń.
Pod podłogą mamy okrągłe koło zapasowe spoko 😂😂😂😂
306 był lepszy
#marcinprzetestuj Octavia 1 !
15:21 ale chamsko widać, że poduszka pasażera wystrzeliła i ktoś na pałę zrobił, chociaż w 10:50 spasowanie zderzaka wiele wyjaśnia i w sumie to co mówiłeś o tym niepokojącym dźwięku zamykania drzwi. 10:59 coś z lewej strony z podwozia sterczy jakiś przewód czy coś. Że też się nie bałeś nim jechać. Szacun za odwagę 😛 Chyba to jest ten za 3 tysiące o którym mówiłeś 😛
a gdzie kultowy 206 ? wstyd
jeśli w tym aucie jest poduszka pasażera, to już raz wybuchła.
Seat leon 1 generacji 1.8t 1.9tdi #marcinprzetestuj
Kupilem 2 litry bezynke polecam spalanie w normie 1,6
A ja tam osobny telefon na sim UWIELBIAM w swojej 407. Używam za 5-10 zł za rok i nie muszę się jak debil gapić w telefon na gęsiej szyjce na środku szyby. Taka pierdółka a bardzo by mi jej brakowało w czymś nowszym…
Proszę o test Forda Windstara lub Opla Insignię OPC
Z rok temu taki sam palił się pod moim blokiem.
Serio on się sam palił?