█▬█ █ ▀█▀ OPEL Mokka ELECTRIC – Czy bym go kupił??? – Test użytkownika PL
***************************************************************************
Amatorski test Opla Mokka-e. Zapraszam na test samochodu Makka.
Dziękuję Krzysztofowi za udział w dzisiejszym odcinku.
***************************************************************************
Film powstał przy współudziale z kanałem @na prad po Polsce
Serdecznie zapraszam na kanał Michała https://www.youtube.com/channel/UC66f_5GLOywOLsRMPeTZUDw
***************************************************************************
FILMY POWIĄZANE
Minusy Pompy Ciepła https://youtu.be/H4R8D5pYHG8
Podsumowanie MARCA 2021 https://youtu.be/mELhThq0LbY
Podsumowanie LUTEGO 2021 https://youtu.be/DK8kO6rADy8
Podsumowanie STYCZNIA 2021 https://youtu.be/5r0NbLik-28
Faktura Styczeń 2021 https://youtu.be/kFrm2frrHOk
Podsumowanie ROKU 2020 https://youtu.be/3g03066QAuk
O ogrzewaniu podłogowym https://youtu.be/cERsvfE1FPE
Dofinansowanie do Pompy https://youtu.be/xtUVIoAVCWQ
****************************************************************************
Zapraszam również na grupę na FACEBOOK, w której możesz BEZ SKRĘPOWANIA zadać nawet banalne pytanie. https://www.facebook.com/groups/pompaipv
****************************************************************************
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, NAPISZ PROSZĘ
e-mail: pompa.ciepla.pv@gmail.com ****************************************************************************
#PompaCiepłaiPV #OpelMOKKAe #Fotowoltaika
#SamochódElektryczny
#Elektryki
Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
20 thoughts on “█▬█ █ ▀█▀ OPEL Mokka ELECTRIC – Czy bym go kupił??? – Test użytkownika PL”
KONIECZNIE musicie napisać co uważacie o tym samochodzie? Może ktoś użytkuje ten wozik? CZEKAM na komentarze z niecierpliwością. 😉🚗🚘🚙🚚🚥🚦🚖🚕🚔🚓🚚
Elektryki mają drugie dno. W Polsce płacimy ogromne dopłaty do emisji CO2 jak myślicie jeśli zaczniemy w co 2 domu ładować elektryki sieć to wytrzyma ? Jest to walka z kierowcami i wolnością w przemieszczaniu się w imię niby 10% emisji Co2 przez pojazdy to że przy produkcji akumulatorów wytwarzamy tyle co2 ile wyemitowalo by klasyczne auto przez 8 lat tego się nie mówi . Tutaj nie chodzi o ekologie tylko kase .
Nie opłaca się to wcale, bo możliwość jazdy buspasem, parkowania gdzieś tam, czy jazdy nowym światem, to mało istotne szczegóły. Jeśli mokka benzynowa kosztuje 80k a elektryczna 150, to roznica w cenie wynosi 70k. Aby typowy użytkownik miejskiej taczki wydał 70k na paliwo, musi przejechać 175.000 kilometrów (biorąc pod uwagę średnie spalanie 8/100 i cene beny na poziomie 5PLN). Jesli uzytkownik miejskiego auta robi 10-15 tysiecy rocznie, to roznica w cenie zwroci sie mu 17-12 latach. Chcialbym zobaczyc 15 letnią e-mokkę 🙂 Auto z tym zasięgiem nie nadaje sie w trasę, chyba że ktoś jest masochistą i lubi krajówki + jazdę z prędkością 80km/h w aucie tej wielkości.
Panie Krzysztofie to Pana podsumowanie to brzmi tak jak bym powiedział o pompie ciepła w formie klimatyzatora ,chce ogrzać dom wielkości 200 m klimatyzatorem i ocenił w ten sposób pompy ciepła ogólnie może i da się ogrzać. tym klimatyzatorem ale lepiej zapomnieć no ale pompa ciepła 11 kw już raczej da radę ? :).Opel mokka może i kolory wytryskowe ekrany ledowe i co z tego jak to ani nie jedzie ani nie ma zasięgu.Wsiadz Pan do e- Niro 64 kWh i te Pana dzienne odcinki 250 km to z prędkościami 140-150 Pan obleci i jeszcze zostanie na jutro zasięgu.Mój wynik jak dotychczas 22000 km przejechane za 62 zł , obserwuje auta spalinowe jadące i wyprzedzające mnie na trasie Kozienice -Warszawa jest ich sporo podczas takiego odcinka wyprzedzają jadą jak by byli na torze wyścigowym a finalnie spotykamy się w okolicach Góry Kalwarii i zazwyczaj od tego momentu oglądają już napis na klapie Kia E Niro . Pozdrawiam
Nie rozumiem, z czego wynika, że TRZEBA koniecznie NOWY samochód elektryczny, który tani nie jest, ale biorąc TCO to i tak jest do przodu (przecież auta nie kupuje się z myślą, że za 3 lata przesiądziemy się na konia, tylko będziemy tak się przemieszczać dziesiątki lat?
Na razie nie jest opłacalne, ale UE robi wszystko żeby przy zakupie nowych aut było opłacalne(kara dla aut spalinowych- 95 euro za każdy gram dwutlenku węgla ponad limit 90g liczone od każdego sprzedanego egzemplarza) W 2019 roku FIAT Tipo 1,4 benz generował 140g dwutlenku węgla, teraz za taki model musiałbym dopłacić na kary dla UE ok 5000 Euro, samochód kupowany był za 50000 zł. Oczywiście teraz zapewne producent nie będzie sprzedawał samochodów z takim silnikiem ale niestety już te 140g to było mało i ma wpływ na awaryjność silników, strach pomyśleć co będzie się działo jak te silniki będą spełniać tę normę, jak dla mnie to 100 tys km i może silnik już trzeba będzie remontować.
Ja jestem za elektrykami ale muszą stanieć. Samochodu spalinowego za 200 czy 300 tyś też bym nie kupił a mimo to są ludzie, którzy kupują. Więc ludzkie których stać powinni kupować takie auta zamiast spalinowych limuzyn i dzięki temu zapłacą za koszty opracowania technologii. A za parę lat powinny ceny spaść szczególnie gdy pojawi się więcej modeli i gdy konkurencja to wymusi.
Czy tu też instrukcja mówi o konieczności złomowania po dzwonie? Kanał fajny niestety był. Trzeba było pozostać przy OZE i poszukiwać jakiś ciekawostek w tym kierunku a tak… proszę nie odebrać mnie źle ale testerów aut to w PL jest od groma i naprawdę mają doświadczenie.
Teraz rozumiem czemu Zachara wyjechał z Polski. Nie miał szansy w konkurencji. Jesteś dużo lepszy. Dobrze, że nie pracujesz koło mnie w Oplu, bo pewnie po pierwszej wizycie bym dał się Tobie przekonać, by to auto kupić. Pozdrawiam
Kolejny fajny odcinek na kanale, A co do auta to szkoda że nie ma bardziej oszczędnego napędu. W przypadku wymaganych dystansów dziennych 250 km bez ładowanie w każdych warunkach sprawdzi się e-Soul lub e-Niro w wersji 64 kWh. Realnie da się to wyrwać od 130-160 tys brutto (auta po demo). Mój najgorszy wynik w zimie to 350 km najlepszy ponad 550 km bez ładowania.
Ja czekam aż ceny aut elektrycznych zejdą w okolice aut spalinowych, wtedy wybór będzie prostszy. Obecnie tak jak mówiliście jeszcze Kowalskiemu się to nie kalkuluje. Chyba, że ktoś faktycznie robi po 50 tys km rocznie i ma zapas PV do ładowania tego. Wtedy może inwestycja się zwróci. Ale jak tylko ceny spadną to sam mam chrapkę na auto elektryczne.
KONIECZNIE musicie napisać co uważacie o tym samochodzie? Może ktoś użytkuje ten wozik? CZEKAM na komentarze z niecierpliwością. 😉🚗🚘🚙🚚🚥🚦🚖🚕🚔🚓🚚
Licząc że jeździmy na swoim prądzie ekonomicznie nie opłacalnie, bo różnica prąd-paliwo to 15 lat użytkowania.
Stellantis PSA OPEL 👎 👎 👎 👎 👎
Zjeździłem melexem 3 komplety opon. Nigdy więcej elektryka:))
Elektryki mają drugie dno. W Polsce płacimy ogromne dopłaty do emisji CO2 jak myślicie jeśli zaczniemy w co 2 domu ładować elektryki sieć to wytrzyma ? Jest to walka z kierowcami i wolnością w przemieszczaniu się w imię niby 10% emisji Co2 przez pojazdy to że przy produkcji akumulatorów wytwarzamy tyle co2 ile wyemitowalo by klasyczne auto przez 8 lat tego się nie mówi . Tutaj nie chodzi o ekologie tylko kase .
Nie opłaca się to wcale, bo możliwość jazdy buspasem, parkowania gdzieś tam, czy jazdy nowym światem, to mało istotne szczegóły. Jeśli mokka benzynowa kosztuje 80k a elektryczna 150, to roznica w cenie wynosi 70k. Aby typowy użytkownik miejskiej taczki wydał 70k na paliwo, musi przejechać 175.000 kilometrów (biorąc pod uwagę średnie spalanie 8/100 i cene beny na poziomie 5PLN). Jesli uzytkownik miejskiego auta robi 10-15 tysiecy rocznie, to roznica w cenie zwroci sie mu 17-12 latach. Chcialbym zobaczyc 15 letnią e-mokkę 🙂 Auto z tym zasięgiem nie nadaje sie w trasę, chyba że ktoś jest masochistą i lubi krajówki + jazdę z prędkością 80km/h w aucie tej wielkości.
Panie Krzysztofie to Pana podsumowanie to brzmi tak jak bym powiedział o pompie ciepła w formie klimatyzatora ,chce ogrzać dom wielkości 200 m klimatyzatorem i ocenił w ten sposób pompy ciepła ogólnie może i da się ogrzać. tym klimatyzatorem ale lepiej zapomnieć no ale pompa ciepła 11 kw już raczej da radę ? :).Opel mokka może i kolory wytryskowe ekrany ledowe i co z tego jak to ani nie jedzie ani nie ma zasięgu.Wsiadz Pan do e- Niro 64 kWh i te Pana dzienne odcinki 250 km to z prędkościami 140-150 Pan obleci i jeszcze zostanie na jutro zasięgu.Mój wynik jak dotychczas 22000 km przejechane za 62 zł , obserwuje auta spalinowe jadące i wyprzedzające mnie na trasie Kozienice -Warszawa jest ich sporo podczas takiego odcinka wyprzedzają jadą jak by byli na torze wyścigowym a finalnie spotykamy się w okolicach Góry Kalwarii i zazwyczaj od tego momentu oglądają już napis na klapie Kia E Niro . Pozdrawiam
Nie rozumiem, z czego wynika, że TRZEBA koniecznie NOWY samochód elektryczny, który tani nie jest, ale biorąc TCO to i tak jest do przodu (przecież auta nie kupuje się z myślą, że za 3 lata przesiądziemy się na konia, tylko będziemy tak się przemieszczać dziesiątki lat?
Na razie nie jest opłacalne, ale UE robi wszystko żeby przy zakupie nowych aut było opłacalne(kara dla aut spalinowych- 95 euro za każdy gram dwutlenku węgla ponad limit 90g liczone od każdego sprzedanego egzemplarza) W 2019 roku FIAT Tipo 1,4 benz generował 140g dwutlenku węgla, teraz za taki model musiałbym dopłacić na kary dla UE ok 5000 Euro, samochód kupowany był za 50000 zł. Oczywiście teraz zapewne producent nie będzie sprzedawał samochodów z takim silnikiem ale niestety już te 140g to było mało i ma wpływ na awaryjność silników, strach pomyśleć co będzie się działo jak te silniki będą spełniać tę normę, jak dla mnie to 100 tys km i może silnik już trzeba będzie remontować.
Ja jestem za elektrykami ale muszą stanieć. Samochodu spalinowego za 200 czy 300 tyś też bym nie kupił a mimo to są ludzie, którzy kupują. Więc ludzkie których stać powinni kupować takie auta zamiast spalinowych limuzyn i dzięki temu zapłacą za koszty opracowania technologii. A za parę lat powinny ceny spaść szczególnie gdy pojawi się więcej modeli i gdy konkurencja to wymusi.
Czy tu też instrukcja mówi o konieczności złomowania po dzwonie? Kanał fajny niestety był. Trzeba było pozostać przy OZE i poszukiwać jakiś ciekawostek w tym kierunku a tak… proszę nie odebrać mnie źle ale testerów aut to w PL jest od groma i naprawdę mają doświadczenie.
przepraszam, ale ciężko się to ogląda przez dźwięk…
Teraz rozumiem czemu Zachara wyjechał z Polski. Nie miał szansy w konkurencji. Jesteś dużo lepszy. Dobrze, że nie pracujesz koło mnie w Oplu, bo pewnie po pierwszej wizycie bym dał się Tobie przekonać, by to auto kupić. Pozdrawiam
Czy elektryk nie powinien wydawać z siebie dziwnego dźwięku do 30km/h
Kolejny fajny odcinek na kanale, A co do auta to szkoda że nie ma bardziej oszczędnego napędu. W przypadku wymaganych dystansów dziennych 250 km bez ładowanie w każdych warunkach sprawdzi się e-Soul lub e-Niro w wersji 64 kWh. Realnie da się to wyrwać od 130-160 tys brutto (auta po demo). Mój najgorszy wynik w zimie to 350 km najlepszy ponad 550 km bez ładowania.
Ja czekam aż ceny aut elektrycznych zejdą w okolice aut spalinowych, wtedy wybór będzie prostszy. Obecnie tak jak mówiliście jeszcze Kowalskiemu się to nie kalkuluje. Chyba, że ktoś faktycznie robi po 50 tys km rocznie i ma zapas PV do ładowania tego. Wtedy może inwestycja się zwróci.
Ale jak tylko ceny spadną to sam mam chrapkę na auto elektryczne.
Eleganckie prawdziwe zakończenie 🙂
typowa miejska taczka
Całkiem fajny samochodzik. Dla Zony do wycieczek po sklepach, i z dziećmi do przedszkola 🙂
Kolejny melex??? 🙂