Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Volkswagen Taigo 1.5 TSI 150 DSG7 R-Line TEST Taigo & Cash 4K

Volkswagen Taigo 1.5 TSI 150 DSG7 R-Line TEST Taigo & Cash 4K



2022 VW Taigo

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

37 thoughts on “Volkswagen Taigo 1.5 TSI 150 DSG7 R-Line TEST Taigo & Cash 4K

  1. Kurcze jak mi się nie podoba to jedno przeciągnięte na tyłku światło. Okropieństwo coraz tego więcej w nowych autach, zaczynają wyglądać jak zabawki albo statki kosmiczne z gwiezdnych wojen

  2. Nie lubię niemieckich aut, ale ta konfiguracja jest całkiem spoko, nie ma nachalnego oświetlenia ambient które bardziej przypomina burdel (mercedes) niż wnętrze samochodu, nie ma manuala który dalej kanguruje (falujące obroty), radio ma dalej pokrętła, kierownica jest taka jaka powinna być z fizycznymi przyciskami, panel klimatyzacji taki sobie, ale lepsze to niż ukryte sterowanie w wyświetlaczu, szkoda tylko, że silnik wymaga dolewek oleju (ale w sumie czego się dziwić, jak interwały olejowe są co 30 000km…), niestety cena pełnej konfiguracji jest zbyt wysoka jak na podniesione polo z mniejszym bagażnikiem.

  3. Kolejna zapchaj-dziura SzmelcVaginy. Auto, które nie ma żadnego konkretnego przeznaczenia poza byciem kolejnym zmodyfikowanym pachołkiem w ofercie Niemiaszków, który "rozszerzy" gamę modelową. Nudny, generyczny, niemiecki. No ja rozumiem jeszcze bmw czy mb, chociaż w tej cenie dostaje się tylko chamski plastik, napęd na przód ( nie ma w tym nic złego, ale to jest wszędzie ) i absolutny brak czegokolwiek. Przykład? Nowe BMW 1 czy X1 to totalna padaka, te modele nie mają nic z czego słynęło BMW. KIĄ xCeed, znacznie tańszą, jeździło mi się najlepiej.

  4. Z której strony by nie patrzeć, z proporcjami jest coś nie tak. Dobrze, że obejrzałem to wieczorem, nie muszę iść drugi raz do łazienki na samą kąpiel oczu.

  5. Grupa VW chyba trochę przesadza z ceną,porównywalny wielkością i osiągami Captur 1,3 140(a z lepszymi materiałami wykończeniowymi) kosztuje w wersji Intens od 103,9 tys z EDC(z manualem 7 tys taniej)

  6. Niestety takie czasu że więcej uwagi projektanci zwracają na wygląd zewnętrzny, a w środku tandeta. VW to mistrz tandetnego wnętrza. Rzygać się chce. Kupuję auto dla siebie, a nie dla innych. Wolałbym mieć wypasiony środek niż tandetne światełka na zewnątrz. Żeby nie było, mam VW highline, r-line.

  7. Pierwszy raz muszę się z Tobą nie zgodzić…WV Taigo to jeden z lepszych aut na rynku (z wyglądu, oczywiście) I ta blenda z tyłu…coś wspaniałego, ale gusta są różne. 🙂

  8. Takie podwyższone auta są coraz bardziej popularne bo coraz bardziej nie da się podróżować po miastach normalnym autem. Jeżdżę po tej Warszawie i widzę pewien schemat działania ZDM. Jak jest droga ze zniszczoną nawierzchnią oni ją robią na gładko a potem hopka co 100m. Bezsensu. Po co w ogóle wydawać pieniądze na te remonty? W Piotrkowie Trybunalskim zrobili to lepiej. Po prostu nie remontują dróg i są one tak dziurawe że więcej jak 50km/h nie da się po nich jeździć XD.
    Samochód faktycznie dziwny ma tył a te atrapy dramat. Już mogli, zamiast tych fejkowych wydechów zrobić jakiś fejkowy dyfuzor. Była by mniejsza siara przy kolegach. Za to kokpit ładniejszy niż w golfopodobnych wyrobach.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!