1:30 0-100 km/h test
2:07 50-140 km/h test
2:45 fuel consumption test
Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
37 thoughts on “Toyota C-HR 1.8 Hybrid vs Toyota C-HR 1.2 Turbo TEST POV Drive & Walkaround ENGLISH SUBTITLES”
Wyliczenia zwrotu kosztów zakupy hybrydy się nie zgadzają, nie uwzględniono kosztu skrzyni automatycznej w wersji 1.2 i innych kosztów eksploatacyjnych.
Jak już wiele osób zauważyło popełniono tu błąd w obliczeniach. Aby obliczyć po ilu kilomtrach wyjdziemy na swoje kupując wersję hybrydową 1.8h zamiast benzynową 1.2T należy podzielić ilość litrów które można kupić za różnicę w cenie tych aut, czyli 3.333 litry przez jedynie różnicę w spalaniu między obiema wersjami a nie całkowite spalanie wesji benzynowej – czyli przez 4 a nie przez 7,7. Tak więc wynik = 3.333 / 4 = 833 setek kilometrów = 83.300 km a nie 44.000 km. Poza tym z opinii uzytkowników hybryd można wnioskować, że realna różnica w spalaniu jest bardziej na poziomie trzech a nie czterech litrów co juz da wynik ok 100 tys. km. Tak naprawdę jeżeli chcielibyśmy uwzględznić wszyskie czynniki wpływające na opłacalność zakupu oszczędniejszej w spalaniu (ale droższej) hybrydy względem wersji benzynowej to wynik, po ilu kilometrach zwróci się różnica w cenie będzie wynosił: NIGDY SIĘ NIE ZWRÓCI !!! A dlaczego ? Otóż odpowiedź jest banalnie prosta. Dodajmy do rachunku większą utratę wartości przy zakupie droższego o 15 tys. zł samochodu + droższsze ubezpiecznie AC (3,5% od wiekszej wartości) + utratę potencjalnych odsetek od lokaty bankowej, na której ta kwota mogłaby być ulokowana. Czyli utrata wartości od różnicy = 10% + 3%AC + odsetki 2% = 15% rocznie, co daje kwotę 2.250,- zł. Polacy pokonują prywatnym samochodem średnio około 15.000 km rocznie czyli 150 setek. Zatem wybierając auto hybrydowe zamiast benzynowego zaoszczędzi się rocznie 150 * 3 litry mniejsze spalanie = 450 litrów * 5 zł = 2.250,- zł minus poprzednio wyliczona strata 2.2250,- zł = ZERO !!! Poza tym im droższe auto hybrydowe i mniejsze roczne przebiegi tym mniejsza opłacalność hybrydy. Jedyne plusy z posiadania samochodu hybrydowego to ewentualne przywileje związane z poruszaniem się takim samochodem stosowane w wielu miastach oraz większa przyjemność z jazdy ale tylko przy poruszaniu się w mieście a szczególnie w korkach. Mam nadzieję, że tą analizą pomogłem wielu niezdecydowanym osobom podjąć decyzję jakie auto kupić – zwykłą oszczędną benzynę czy auto hybrydowe.
Mam hybryda chr i od jesieni zaczyna palić dużo bateria po nocy całkiem się rozl spalanie z 3 lit wzrosło do 11-15 na krótkim odcinku a latem było od 2,8 do 3.5 gdybym wiedział w lipcu przy zakupie tego auta nigdy by go nie kupił! !!!!! Ogólnie zaczynam mieć już dość tej toyoty. Pzdr
Wedłóg mnie nierobi się testów na spalanie na tak krótkim odcinku.Prawdziwe to by było jak by ta toyota miała w połowie naładowany aku i dystans kilkaset kilometrów ,stawiam na disla a nawet na benzynę ,ja mam merca co mi może jak chcę spalić 3 ,5 litra na 100 km. Niby hybryda a pali jak czołg .
Żeby 1,2 spalił8 litrów to trzeba zdrowo/żwawo jeździć. Nie ma bata żeby hybryda spaliła wtedy 4 litry. Widać to nawet po raportach spalania gdzie większość wyników oscyluje wokół 5,5 litra na setkę. Druga sprawa – reakcja na gaz i nierównomierny przyrost przyspieszenia. Otóż wciskając gaz do połowy w obu autach, silnik 1,2 sprawnie i żwawo przyspieszy. Hybryda wkręci swój silnik na obroty, a prędkość będzie rosła ślamazarnie. Przyspieszenie hybrydy, dopóki jej nie pałujesz,jest takie samo czyli marne, niezależnie jak mocno wciśniesz gaz i na jakich obrotach jest silnik.
Great review! I drive the new Corolla 1.8 Hybrid. A question, did you feel that the cars drove a lot differently between the petrol and hybrid? Like brake feel, chassis and road manors? 🙂
Wreszcie porównanie zwyklego benzyniaka. A ja jestem dalej ciekaw jak z ladowaniem hybrydy ? I nie chodzi mi o ładowanie w salonie specjalistycznymi ladowarkami?
Nie rozumiem fenomenu tego auta w Polsce i jego nadspodziewanie dobrych wyników sprzedaży. Auto nie porywa ani osiągmi ani ceną, ani wyposażeniem i oszczędnością. Czyżby legendarna bezawaryjność Toyot była wciąż żywa w naszym społeczeństwie? Coś w tym musi być.
So stupid how people call the CH-R a bold design, but they dont say shit about the i3 (A2)? cause that thing is beautiful isnt it? lol. If the i3 (A2) was made by toyota noone wouldve bought it, people only buy it cause its the cheapest way they can say "i have a new BMW".
Haha, co za obiektywny test na spalanie w hybrydzie :DDD Ile wam Toyota zapłaciła za te kłamstwa? Ta hybryda spali najmniej 6-7 litrów przy realnej jeździe, a nie podczas "laboratorium" z wiatrem w plecy, minimalnym gazem i bez ruszania/hamowania.
Chyba trochę źle to policzyliście. Po 44400km wydatki na 1.2 turbo + benzyna osiągną pułap cenowy hybrydy. Ale hybryda nie spali 0 litrów przez 44 400km, więc powinniście liczyć różnicę w średnim spalaniu 1.2 turbo i hybrydy. Zakładając, że benzyna spali 7,5l a hybryda powiedzmy 4,5l (w co wątpię), to "zysk" macie po 111 100km.
http://autowizja.pl/2017/09/toyota-c-hr-1-8-hybrid-vs-toyota-c-hr-1-2-turbo-test/ <-technical data and more pictures / dane techniczne i więcej zdjęć
excellant
0:17, no i znaczek.
Wyliczenia zwrotu kosztów zakupy hybrydy się nie zgadzają, nie uwzględniono kosztu skrzyni automatycznej w wersji 1.2 i innych kosztów eksploatacyjnych.
Dlaczego testy przyspieszenia hybrydy robiliście w trybie Eco?
Zrób tes jazdy że Szczecina do Rzeszowa a okaże się że hybryda nigdy się nie zwróci i w dodatku spali więcej paliwa
Excellent video even three years later. Thanks
Jak już wiele osób zauważyło popełniono tu błąd w obliczeniach. Aby obliczyć po ilu kilomtrach wyjdziemy na swoje kupując wersję hybrydową 1.8h zamiast benzynową 1.2T należy podzielić ilość litrów które można kupić za różnicę w cenie tych aut, czyli 3.333 litry przez jedynie różnicę w spalaniu między obiema wersjami a nie całkowite spalanie wesji benzynowej – czyli przez 4 a nie przez 7,7. Tak więc wynik = 3.333 / 4 = 833 setek kilometrów = 83.300 km a nie 44.000 km. Poza tym z opinii uzytkowników hybryd można wnioskować, że realna różnica w spalaniu jest bardziej na poziomie trzech a nie czterech litrów co juz da wynik ok 100 tys. km. Tak naprawdę jeżeli chcielibyśmy uwzględznić wszyskie czynniki wpływające na opłacalność zakupu oszczędniejszej w spalaniu (ale droższej) hybrydy względem wersji benzynowej to wynik, po ilu kilometrach zwróci się różnica w cenie będzie wynosił: NIGDY SIĘ NIE ZWRÓCI !!! A dlaczego ? Otóż odpowiedź jest banalnie prosta. Dodajmy do rachunku większą utratę wartości przy zakupie droższego o 15 tys. zł samochodu + droższsze ubezpiecznie AC (3,5% od wiekszej wartości) + utratę potencjalnych odsetek od lokaty bankowej, na której ta kwota mogłaby być ulokowana. Czyli utrata wartości od różnicy = 10% + 3%AC + odsetki 2% = 15% rocznie, co daje kwotę 2.250,- zł. Polacy pokonują prywatnym samochodem średnio około 15.000 km rocznie czyli 150 setek. Zatem wybierając auto hybrydowe zamiast benzynowego zaoszczędzi się rocznie 150 * 3 litry mniejsze spalanie = 450 litrów * 5 zł = 2.250,- zł minus poprzednio wyliczona strata 2.2250,- zł = ZERO !!! Poza tym im droższe auto hybrydowe i mniejsze roczne przebiegi tym mniejsza opłacalność hybrydy. Jedyne plusy z posiadania samochodu hybrydowego to ewentualne przywileje związane z poruszaniem się takim samochodem stosowane w wielu miastach oraz większa przyjemność z jazdy ale tylko przy poruszaniu się w mieście a szczególnie w korkach. Mam nadzieję, że tą analizą pomogłem wielu niezdecydowanym osobom podjąć decyzję jakie auto kupić – zwykłą oszczędną benzynę czy auto hybrydowe.
A gdzie pomiar z tankowaniem paliwa? To co komputer pokazuje to z reguly pobozne zyczenia.
Mam hybryda chr i od jesieni zaczyna palić dużo bateria po nocy całkiem się rozl spalanie z 3 lit wzrosło do 11-15 na krótkim odcinku a latem było od 2,8 do 3.5 gdybym wiedział w lipcu przy zakupie tego auta nigdy by go nie kupił! !!!!! Ogólnie zaczynam mieć już dość tej toyoty. Pzdr
frog
Wedłóg mnie nierobi się testów na spalanie na tak krótkim odcinku.Prawdziwe to by było jak by ta toyota miała w połowie naładowany aku i dystans kilkaset kilometrów ,stawiam na disla a nawet na benzynę ,ja mam merca co mi może jak chcę spalić 3 ,5 litra na 100 km. Niby hybryda a pali jak czołg .
Żeby 1,2 spalił8 litrów to trzeba zdrowo/żwawo jeździć. Nie ma bata żeby hybryda spaliła wtedy 4 litry. Widać to nawet po raportach spalania gdzie większość wyników oscyluje wokół 5,5 litra na setkę.
Druga sprawa – reakcja na gaz i nierównomierny przyrost przyspieszenia. Otóż wciskając gaz do połowy w obu autach, silnik 1,2 sprawnie i żwawo przyspieszy. Hybryda wkręci swój silnik na obroty, a prędkość będzie rosła ślamazarnie. Przyspieszenie hybrydy, dopóki jej nie pałujesz,jest takie samo czyli marne, niezależnie jak mocno wciśniesz gaz i na jakich obrotach jest silnik.
Wow! Great review. Thank you for the sub-titles…….
Great review! I drive the new Corolla 1.8 Hybrid. A question, did you feel that the cars drove a lot differently between the petrol and hybrid? Like brake feel, chassis and road manors? 🙂
Świetny test. Właśnie takiego porównania szukałem 😀
Nagrane bez stabilizatora….? Naprawdę?
Na szczęście nie jesteśmy już skazani na hybrydy ze skrzynią bezstopniową.
Można wybrać Hyundaia lub Kię ze skrzynią dwusprzęgłową.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wreszcie porównanie zwyklego benzyniaka. A ja jestem dalej ciekaw jak z ladowaniem hybrydy ? I nie chodzi mi o ładowanie w salonie specjalistycznymi ladowarkami?
A ja byłem w Mławie mercedesem.
Reviews should ALWAYS be performed in the ENGLISH language, not some MINOR foreign language!!
Nie rozumiem fenomenu tego auta w Polsce i jego nadspodziewanie dobrych wyników sprzedaży. Auto nie porywa ani osiągmi ani ceną, ani wyposażeniem i oszczędnością. Czyżby legendarna bezawaryjność Toyot była wciąż żywa w naszym społeczeństwie? Coś w tym musi być.
Toyota hybrid is in eco mode
Sądzę, że robiąc test przyśpieszenia w hybrydzie powinniście wyłączyć ECO MODE i włączyć PWR MODE 🙂
Реально тяжело смотреть. Понятно но тяжело.
Very useful data , helped with my choice.best wishes from uk.
Great Test – thank you very much and best regards from Austria!
Czy 1,2 nie jest za mały do takiego auta ? I po prostu to auto nie będzie wolne na trasie ?
Dziwna metodologia zeby osiagi testowac w ECO MODE. Troszeczkie chlopaky poyechalyscie z tym faux paux.
So stupid how people call the CH-R a bold design, but they dont say shit about the i3 (A2)? cause that thing is beautiful isnt it? lol. If the i3 (A2) was made by toyota noone wouldve bought it, people only buy it cause its the cheapest way they can say "i have a new BMW".
Moje spojrzenie https://youtu.be/8U7J9DWDWe0
Haha, co za obiektywny test na spalanie w hybrydzie :DDD Ile wam Toyota zapłaciła za te kłamstwa? Ta hybryda spali najmniej 6-7 litrów przy realnej jeździe, a nie podczas "laboratorium" z wiatrem w plecy, minimalnym gazem i bez ruszania/hamowania.
Nie uwzgledniliscie faktu ze teraz jest "szal" na hybrydy i utrata wartosci przy odsprzedazy jest przez to znacznie mniejsza.
επαθε πλακα ο Γερμανος με Τον Κινεζο!!
pheezaebis
Co sądzicie o tym aucie w automacie ale bez hybrydy tylko zwykła benzyna
Chyba trochę źle to policzyliście. Po 44400km wydatki na 1.2 turbo + benzyna osiągną pułap cenowy hybrydy. Ale hybryda nie spali 0 litrów przez 44 400km, więc powinniście liczyć różnicę w średnim spalaniu 1.2 turbo i hybrydy. Zakładając, że benzyna spali 7,5l a hybryda powiedzmy 4,5l (w co wątpię), to "zysk" macie po 111 100km.