W tym odcinku porównuję trzy lampki rowerowe marki Infini – Super Lava, Lava i Tron. Różnią się nie tylko mocą świecenia, ale także wagą, budową i rozwiązaniami technicznymi.
Dziękuję marce Infini za użyczenie lampek do testu.
Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
20 thoughts on “Test trzech mocnych lampek rowerowych Infini”
Kiedy oglądasz filmik o lampkach i nagle chłop jedzie po twoim osiedlu. Pozdrawiam 😉
spoko dla mnie wystarczająco omówił temat tych trzech lampek. Zauważyłem jedną zaletę dodatkową w tych lampkach. Mianowicie mocowanie które umożliwia skręcenie źródła światła, ponieważ różne są kierownice na rowerach.
Spoko test, ale dwie uwagi: 1) przy testach różnych akcesoriów warto zawsze dodać, czy dostępne są części zamienne, np. uchwyt do lampki. Słabo by było, gdybym w przypadku uszkodzenia lub zgubienia takiego, musiałbym kupić kompletną nową lampkę. Sigma dla przykładu to firma, która dba o takie rzeczy. 2) mocne promowanie w obecnych czasach lampek na USB to niezrozumiałe dla mnie zjawisko. Eko? Ja używam aku AA i AAA i też jestem eko. Ale zagadką dla mnie jest, że często ta sama lampka (np. KLS Revolt) świeci max 4 h lub 48 h w zależności, czy jest w wersji USB, czy na baterie. Skąd taka różnica?? Czasy świecenia 2h lub niewiele więcej to w ogóle absurd, jeśli ktoś chce jeździć z oświetleniem (nawet w dzień) dalej, niż do sklepu po bułki. Powerbanki? I co jeszcze mam ze sobą zabierać? Moim zdaniem droga do nikąd.
A co myślicie o lampce Prox Dual power 2?1600lm i 4.5 g na pelnej mocy.Przy 50%to 9 godz światła.Zna ktoś tą latarkę?Convoy bylby doskonały ale czas świecenia jest za krótki jak dla mnie
Gdzie można kupić model 300lm? Gdzie nie zajrzę to mają 200lm INFINI SUPER LAVA 263P USB. Szukam lampki do której nie musiałbym wozić dodatkowej ładowarki. Jeżdżę nocą sporadycznie i raczej krótko.
mnie wkurza bardzo jasnosc lampek przednich stosowanych podczas zmierzchu.Oslepiaja one (im mocnejsze ,tym wiekszy problem) rowerzuste jadącego z naprzeciwka tak ,ze nie jestem w stanie ocenic czy cos jedzie za pojazdem oswietlonym .Niektore z lampek sa koszmarne w swieceniu ! czy lampa powinna sygnalizować czy oslepiać bo widze pociag do lampek o intensywnosci niemalże pulsarów. Pytanie .W nocy pulsujace czy ciagłe ?
Bardzo dobry materiał, fajnie że wziąłeś lampki do lasu i pokazałeś jak to wygląda w praktyce. Swoją drogą z tego co wiem (oczywiście to wiedza zaczerpnięta u wujka google) luxy lepiej określają moc lampki niż lumeny, ponieważ lumeny określają moc światła, jaką emituje dioda, a luxy określają ile światła pada bezpośrednio na oświetlaną powierzchnię. Także nawet 400 lumenów może dawać dużo światła jeśli zostaną zastosowane dobre soczewki czy lustra 🙂 Pozdrawiam.
Mam tą 300-kę. Na mieście rzeczywiście się sprawdza. Nocą po lesie nie zamierzam jeździć (przynajmniej póki co), więc uważam, że na miasto lampka jest całkiem dobra – mogę polecić. A co do uchwytu – rzeczywiście wydaje się mało stabilny, ale tak naprawdę wszystko jest w porządku.
Jaki jest najlepszy kompromis między mocą a czasem świecenia? Mam latarkę UltraFire (to samo co Convoy) i świeci super, ale co z tego skoro zjada akumulatorki w zastraszającym tempie.
Witam ja użytkuje od roku Mactronic noise 2 500 lm i sobie chwale, jeździłem dosłownie w środku bez księżycowej nocy, i widziałem z daleka każda dziurę i przeszkodę, mam tez dodatkowy uchwyt do mocowania lampki na kask( ale nie przetestowany) cena bardzo podobna do infini. Plusem dla kogoś może być tez fakt że mactronic to polski producent, chociaż sama lampka wykonana jest w Chinach niestety
Kiedy oglądasz filmik o lampkach i nagle chłop jedzie po twoim osiedlu. Pozdrawiam 😉
Trzeba było włączyć wszystkie naraz
Test zrobiony bardzo rzeczowo, kciuk w górę poszedł 😉 Ja sobie kupię 500lm.
spoko dla mnie wystarczająco omówił temat tych trzech lampek. Zauważyłem jedną zaletę dodatkową w tych lampkach. Mianowicie mocowanie które umożliwia skręcenie źródła światła, ponieważ różne są kierownice na rowerach.
sprawdziłem kilka latarek – używam mactronic scream 500lm; w Aldi jest sensowna latarka za 30 PLN
https://www.youtube.com/watch?v=5jDFwJNDEbE
Spoko test, ale dwie uwagi: 1) przy testach różnych akcesoriów warto zawsze dodać, czy dostępne są części zamienne, np. uchwyt do lampki. Słabo by było, gdybym w przypadku uszkodzenia lub zgubienia takiego, musiałbym kupić kompletną nową lampkę. Sigma dla przykładu to firma, która dba o takie rzeczy. 2) mocne promowanie w obecnych czasach lampek na USB to niezrozumiałe dla mnie zjawisko. Eko? Ja używam aku AA i AAA i też jestem eko. Ale zagadką dla mnie jest, że często ta sama lampka (np. KLS Revolt) świeci max 4 h lub 48 h w zależności, czy jest w wersji USB, czy na baterie. Skąd taka różnica?? Czasy świecenia 2h lub niewiele więcej to w ogóle absurd, jeśli ktoś chce jeździć z oświetleniem (nawet w dzień) dalej, niż do sklepu po bułki. Powerbanki? I co jeszcze mam ze sobą zabierać? Moim zdaniem droga do nikąd.
Najlepsza lampka rowerowa to SolarStormx2
no to wygląda na to że lampki podrożały…były w okolicach 200zł, teraz nie ma
A co myślicie o lampce Prox Dual power 2?1600lm i 4.5 g na pelnej mocy.Przy 50%to 9 godz światła.Zna ktoś tą latarkę?Convoy bylby doskonały ale czas świecenia jest za krótki jak dla mnie
Gdzie można kupić model 300lm? Gdzie nie zajrzę to mają 200lm INFINI SUPER LAVA 263P USB. Szukam lampki do której nie musiałbym wozić dodatkowej ładowarki. Jeżdżę nocą sporadycznie i raczej krótko.
Jak robić z nocy dzień to Busch + Müller IXON-Space 🙂 http://www.bumm.de/files/Produkte/150%20Lux.jpg
Moja lampka https://www.mec.ca/en/product/5014-661/Turbo-Turtle-White-LED-Front-Light .
8$,dwie takie mam czerwona z tylu i biala z przodu.Waga zadna,wartosc tez wiec nie warto ukrasc a swieci mocno i jest bardzo dobrze widoczna
mnie wkurza bardzo jasnosc lampek przednich stosowanych podczas zmierzchu.Oslepiaja one (im mocnejsze ,tym wiekszy problem) rowerzuste jadącego z naprzeciwka tak ,ze nie jestem w stanie ocenic czy cos jedzie za pojazdem oswietlonym .Niektore z lampek sa koszmarne w swieceniu !
czy lampa powinna sygnalizować czy oslepiać bo widze pociag do lampek o intensywnosci niemalże pulsarów.
Pytanie .W nocy pulsujace czy ciagłe ?
a czy ktos uzywa lampy montowanej na kasku?? warto kupic cos takiego??
Bardzo dobry materiał, fajnie że wziąłeś lampki do lasu i pokazałeś jak to wygląda w praktyce. Swoją drogą z tego co wiem (oczywiście to wiedza zaczerpnięta u wujka google) luxy lepiej określają moc lampki niż lumeny, ponieważ lumeny określają moc światła, jaką emituje dioda, a luxy określają ile światła pada bezpośrednio na oświetlaną powierzchnię. Także nawet 400 lumenów może dawać dużo światła jeśli zostaną zastosowane dobre soczewki czy lustra 🙂 Pozdrawiam.
Mam tą 300-kę. Na mieście rzeczywiście się sprawdza. Nocą po lesie nie zamierzam jeździć (przynajmniej póki co), więc uważam, że na miasto lampka jest całkiem dobra – mogę polecić. A co do uchwytu – rzeczywiście wydaje się mało stabilny, ale tak naprawdę wszystko jest w porządku.
Jaki jest najlepszy kompromis między mocą a czasem świecenia? Mam latarkę UltraFire (to samo co Convoy) i świeci super, ale co z tego skoro zjada akumulatorki w zastraszającym tempie.
Witam ja użytkuje od roku Mactronic noise 2 500 lm i sobie chwale, jeździłem dosłownie w środku bez księżycowej nocy, i widziałem z daleka każda dziurę i przeszkodę, mam tez dodatkowy uchwyt do mocowania lampki na kask( ale nie przetestowany) cena bardzo podobna do infini. Plusem dla kogoś może być tez fakt że mactronic to polski producent, chociaż sama lampka wykonana jest w Chinach niestety
Super materiał, konkretnie i na temat 😉
Ja posiadam Convoya S2+ z kolimatorem i na oko świeci jak ta najmocniejsza (mam wersję ze sterownikiem 2.1A i temperaturą barwną: 5000-5200K).