Renault Scenic to auto rodzinne. Scenic 2017 to najpiękniejszy minivan na rynku. Jeździ poprawnie, jest wygodny, ale czy ma jakieś wady? Na test nowego Renault Scenic zaprasza Ania Gidyńska – Jest Pięknie.
(English subtitles available)
www.jestpieknie.pl
Instagram: @amgidynska
Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
27 thoughts on “Renault Scenic – test – Jest Pięknie za kierownicą”
to jest akurat najlepsza opcja – brak elektrycznego zamykania klapy, które sie moze tylko zepsuć. A jak może się zepsuć to na pewno się to stanie.
Podgrzewana kierownica jest w wyposażeniu widać przycisk do jej włączania przy zbliżeniu na przyciski do podgrzewania foteli. Małe niedociągnięcie. Pozdrawiam
Ja to brak elektrycznie zamykanej klapy uznał bym za zaletę 🙂 Większość ulepszaczy to tylko potencjalne problemy, kolejny jednorazowy siłownik, kolejny platikowy silniczek, kolejny bezpiecznik. Ok fajnie jak kupujemy nówkę sztukę (a i to nie zawsze) ale z czasem to wszystko potrafi wariować. Niesprzyjające warunki, trochę wilgoci i jeździmy do mechanika bo na desce dyskoteka. Na własne życzenie. PS Drzwi od kierowcy otwieramy zdecydowanie częściej… tam powinien być siłownik po co się meczyć! Szczególnie jadąc np na aerobik, jeszcze by się człowiek zmęczył, zgrzał 😛 PS2 Uwielbiam Renówki za te wszystkie przemyślane schowki i uchyty, wybaczam nie do końca dobre wykończenie, ale większość współczenych wspomagaczy chętnie bym się pozbył.
Delikatne uderzenie czołowe i poduszka rozkwasi facjate że nie będzie czego zbierać i wcale nie potrzeba dużej prędkości. Pozycja za kierownicą jest porażająca
3 wady…. Już objaśniam szanownej pani: 1. Sceniczne należy do średniej półki cenowej, która jest skalkulowana tak, żeby było ładnie, w miarę cicho, ergonomicznie i nowocześnie. Takie bajery jak podgrzewana kierownica czy fotele z masażem to bajery dla samochów klasy premium. 2. Inżynierowie Renault zrobili fantastyczną robotę, mianowicie przenieśli niemal całe zapotrzebowanie energetyczne na sprawność silnika. W efekcie 1.5 dCi schodzi na trasie przy rozsądnej jeździe poniżej 4l/100 a w mieście dochodzi do nieco ponad 6l ( średnia prędkość 18km/h😁) podobny wynik udało mi się osiągnąć tylko w oplu z silnikiem 1,7 Isuzu. 3. Cóż, słupki to bolączką wszystkich marek samochodów. Wszystko zależy od wzrostu kierowcy i pozycji za kierownicą. Co do ruchome konsoli centralnej to nie ma pani racji nawet w 1%. Fantastyczny wynalazek! Dzięki podsunięciu konsoli max do przodu uzyskuje się niesamowitą przestrzeń z tyłu. Kozystam z tej opcji za każdym razem gdy przewożę kartony, zgrzewki z piciem etc. W codziennej eksploatacji rzecz arcy prakryczna. Nie dodała pani, że wewnątrz schowka jest dodatkowe gniazdo 12v. W pani przypadku ( pozycja za kierownicą) podłokietnik możliwy jest jedynie zespolony z fotelem. Niestety nie oprze się pani na podłokietnikach nawet w klasie premium. To auto ma tylko 1 minus. Koszmarne felgi 20". Ładnie wyglądają, ale kupno opon przyprawia o ból głowy.
bo silniki 12 renault mają niskie straty i się bardzo powoli rozgrzewają dotyczy to silników już z 98r 1.2 8V 1.2 16V i 1.2 tce ale autko fajne no szkoda ze fotele nie wyciągane jak w Sienic 2 i 3
Doczepić można się do wszystkiego , w każdym samochodzie i modelu . Ludzie zapomnieli do czego ma służyć samochód . Wydumane problemy (brak ogrzewania kierownicy itp) .
Siedząc za kierownicą w prawidłowej pozycji trzymamy obie ręce na kierownicy a nie opieramy się o podłokietnik. Podejrzewam,że gdyby to był VW Scenic nie było by to żadnym problemem,ale to Renault więc do wszystkiego trzeba się czepiać. Pozdrawiam! 😉
Podobają mi się zamieszczane napisy po angielsku. Można połączyć przyjemne z pożytecznym. A być może wcale nie najgorszym pomysłem byłoby wyświetlenie takiego testu, zamiast jakiejś nudnej czytanki, na angielskim w szkole 😉
Moj wujek kupil ten model w wersji 1,6 diesel + automat….dał grubo ponad 100 tys zl co wg mnie jest bardzo wysoką ceną za to auto. Jednak z drugiej strony wg mnie tylko z takim silnikiem to auto ma sens bo np 1.2 turbo do takiego auta no to sorryyy…. A ja tym autkiem jechałem i jechało mi sie nim fajnie…i musze powiedzieć że nawet nie jest z nim tak zle w temacie w ktorym czy Kadjar czy Qashqai czy inne podobne maja duzy problem tzn fatalna widocznośc do tyłu. No i jeszcze ten w nieskończoność rozgrzewający się diesel….
to jest akurat najlepsza opcja – brak elektrycznego zamykania klapy, które sie moze tylko zepsuć. A jak może się zepsuć to na pewno się to stanie.
Męczące to życie.
Ta pani siedzi absolutnie źle w tym samochodzie.
taki metrok nie powinien kupowac takiego auta
Podgrzewana kierownica jest w wyposażeniu widać przycisk do jej włączania przy zbliżeniu na przyciski do podgrzewania foteli. Małe niedociągnięcie. Pozdrawiam
Najwiekszym niedostatkiem i wada tego samochodu jest ta pani w srodku.
Ja to brak elektrycznie zamykanej klapy uznał bym za zaletę 🙂 Większość ulepszaczy to tylko potencjalne problemy, kolejny jednorazowy siłownik, kolejny platikowy silniczek, kolejny bezpiecznik. Ok fajnie jak kupujemy nówkę sztukę (a i to nie zawsze) ale z czasem to wszystko potrafi wariować. Niesprzyjające warunki, trochę wilgoci i jeździmy do mechanika bo na desce dyskoteka. Na własne życzenie. PS Drzwi od kierowcy otwieramy zdecydowanie częściej… tam powinien być siłownik po co się meczyć! Szczególnie jadąc np na aerobik, jeszcze by się człowiek zmęczył, zgrzał 😛 PS2 Uwielbiam Renówki za te wszystkie przemyślane schowki i uchyty, wybaczam nie do końca dobre wykończenie, ale większość współczenych wspomagaczy chętnie bym się pozbył.
90-100 kat w lokciu. Zła pozycja za kierownica
Delikatne uderzenie czołowe i poduszka rozkwasi facjate że nie będzie czego zbierać i wcale nie potrzeba dużej prędkości. Pozycja za kierownicą jest porażająca
Kup pani sobie malucha będzie lepsza pozycja za kierownicą z pani wzrostem
3 wady…. Już objaśniam szanownej pani: 1. Sceniczne należy do średniej półki cenowej, która jest skalkulowana tak, żeby było ładnie, w miarę cicho, ergonomicznie i nowocześnie. Takie bajery jak podgrzewana kierownica czy fotele z masażem to bajery dla samochów klasy premium. 2. Inżynierowie Renault zrobili fantastyczną robotę, mianowicie przenieśli niemal całe zapotrzebowanie energetyczne na sprawność silnika. W efekcie 1.5 dCi schodzi na trasie przy rozsądnej jeździe poniżej 4l/100 a w mieście dochodzi do nieco ponad 6l ( średnia prędkość 18km/h😁) podobny wynik udało mi się osiągnąć tylko w oplu z silnikiem 1,7 Isuzu. 3. Cóż, słupki to bolączką wszystkich marek samochodów. Wszystko zależy od wzrostu kierowcy i pozycji za kierownicą. Co do ruchome konsoli centralnej to nie ma pani racji nawet w 1%. Fantastyczny wynalazek! Dzięki podsunięciu konsoli max do przodu uzyskuje się niesamowitą przestrzeń z tyłu. Kozystam z tej opcji za każdym razem gdy przewożę kartony, zgrzewki z piciem etc. W codziennej eksploatacji rzecz arcy prakryczna. Nie dodała pani, że wewnątrz schowka jest dodatkowe gniazdo 12v. W pani przypadku ( pozycja za kierownicą) podłokietnik możliwy jest jedynie zespolony z fotelem. Niestety nie oprze się pani na podłokietnikach nawet w klasie premium. To auto ma tylko 1 minus. Koszmarne felgi 20". Ładnie wyglądają, ale kupno opon przyprawia o ból głowy.
bo silniki 12 renault mają niskie straty i się bardzo powoli rozgrzewają dotyczy to silników już z 98r 1.2 8V 1.2 16V i 1.2 tce ale autko fajne no szkoda ze fotele nie wyciągane jak w Sienic 2 i 3
Gratuluję kilometrów dystansu do siebie.
Tego fotela kierowcy blizej kierownicy sie nie dalo?
Doczepić można się do wszystkiego , w każdym samochodzie i modelu . Ludzie zapomnieli do czego ma służyć samochód . Wydumane problemy (brak ogrzewania kierownicy itp) .
Przepraszam,ale za blisko kierownicy pani siedzi , pozdrawiam serdecznie
Te auto to typowy Francuz bleee😝
Siedząc za kierownicą w prawidłowej pozycji trzymamy obie ręce na kierownicy a nie opieramy się o podłokietnik.
Podejrzewam,że gdyby to był VW Scenic nie było by to żadnym problemem,ale to Renault więc do wszystkiego trzeba się czepiać.
Pozdrawiam! 😉
To ma byc samochod czy mieszkanie? O Co chodzi z ta podgrzewana kierownica I kubkami?
Mówi się Scenik a nie Senik,tempa dzido!
Podobają mi się zamieszczane napisy po angielsku. Można połączyć przyjemne z pożytecznym. A być może wcale nie najgorszym pomysłem byłoby wyświetlenie takiego testu, zamiast jakiejś nudnej czytanki, na angielskim w szkole 😉
Jest odcinek z audi q5 rodzice się
zastanawiają i jestem ciekawy czy pani poleca
Bez przesadyzmu z tym trzymaniem łokcia na podłokietniku w czasie jazdy, nigdy z tego nie korzystałem w czasie jazdy i jest ok.
Fatalna prezentacja!!!! Uwagi koszmar i adekwatne do pozycji Pani za kierownicą!!!!
Moj wujek kupil ten model w wersji 1,6 diesel + automat….dał grubo ponad 100 tys zl co wg mnie jest bardzo wysoką ceną za to auto. Jednak z drugiej strony wg mnie tylko z takim silnikiem to auto ma sens bo np 1.2 turbo do takiego auta no to sorryyy…. A ja tym autkiem jechałem i jechało mi sie nim fajnie…i musze powiedzieć że nawet nie jest z nim tak zle w temacie w ktorym czy Kadjar czy Qashqai czy inne podobne maja duzy problem tzn fatalna widocznośc do tyłu. No i jeszcze ten w nieskończoność rozgrzewający się diesel….
ta kobieta sie ninadaje do tego typu recenzji
Prawidłowa pozycja za kierownicą to dwie ręce na kierownicy.