Marzymy o różnych samochodach – SUVach, kabrioletach, szybkich autach sportowych. Ale na końcu kupujemy coś rozsądnego. Jak duże kombi w oszczędnym dieslu. I dziś właśnie taki samochód – Peugeot 308 SW. Zapraszam na 8 rzeczy, które trzeba o nim wiedzieć.
Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
24 thoughts on “Peugeot 308 SW – test – Jest Pięknie za kierownicą [ENG SUBS]”
Wg katalogu 1.6 hdi 120 ma 8.9 do 100ki czyli 9 z tego co wiem to ten wynik jest realny do osiągnięcia choc wiadomo, że 1.6 nie kupuje się na 1/3 mili to golf 1.6 110 koni ma 10.5 a focus 1.5 120 chyba 9.5s… w katalogu autocentrum osiągi 308 1.6 120 koni odpowiadają golfowi vii 2.0 150 kucy
Peugeot to marka z tradycjami nawet wiekszymi niz Mercedes.W 1913 roku na wyscigu Indianapolis 500 wystawili samochod z 4 cylindrowym silnikiem i 16 zaworami 4 zawory na cylinder dwa walki rozrzadu.Mialem Peugeota 406 i byl ok.
mam peugeota 308 2.0 150km mam nawigacje miedzy zegarami wystarczy sobie to przelaczyc prowadzi przyzwoicie wiadomo nigdy do konca nie mozna zaufac nawigacji ale chwilami zastanawiam sie o czym ty mówisz
It is a very comfortable family car. Only minus is the navigation. But 4l/100km is very good. I have automatic transmition with sport drive and it is perfect drive. And 308 sw looks very nice
A ja bym powiedział, że golasa 308 w słabym dieslu to nie kupuje się głosem rozsądku a głosem przełożonego, który mówi, że ma być. I to ma być biały. I tylko takie będziemy widywać na drogach.
Oglądam Twoje filmy, oglądam aż wreszcie skomentuję (308 sprzed liftu zrobiłem 20k km).
Odnoszę się wg Twojej numeracji. 1. w cenniku jest opcja Mirror Screen za 1000 PLN, nie trzeba płacić za nawigację 2. o dziwo, w wyższych wersjach (z aktywnym tempomatem?) jest inny wyświetlacz i pokazuje wskazania nawigacji oraz funkcje komputera pokładowego – głupie oszczędności producenta. Dane o spalaniu możesz wrzucić na ekran centralny ikonką z samochodzikiem, tylko nie ma sensu bo masz tam albo nawigację, albo wyświetlone guziki od sterowania nawiewami, opcja krótkotrwałego wyświetlania danych z komputera pokładowego akurat nie jest zła. 4. butelkę, to można wrzucić drzwi, spróbuj umieścić kubek z kawą albo czymkolwiek ciepłym w tym uchwycie i zmieniać biegi, warto dodać mały schowek w podłokietniku i ogromny, ale bez "futerka" przed pasażerem, do którego siedząc za kierownicą ciężko jest sięgnąć (a mam 190 cm wzrostu). 5. czy to jest faktycznie jedna z ośmiu najistotniejszych rzeczy tego auta? 6. zwróciłbym uwagę na elastyczność tego silnika i porządne wyciszenie, chyba nikt nie oczekuje od sadzomiota o pojemności ledwo ponad tej z dużej butelki wody emocji… spalanie mogę potwierdzić – daje się w cyklu mieszanym z korkami (czyt. mieszkać pod W-wa i dojeżdżać do niej codziennie a następnie wracać – najczęściej w szczycie komunikacyjnym) zejść w okolice 5 litrów / 100 km. 7. głębokości brodzenia bym nie generalizował, natomiast zwrócić należałoby uwagę na skandalicznie niski prześwit tego auta – przedni zderzak znajduje się 10-11 cm nad asfaltem… 8. podawana pojemność bagażnika to jedno, a jego funkcjonalność to drugie, i tu akurat 308 wygrywa z Golfem i Octavią ustawnością bagażnika – mam dosyć spory wózek który do niemiecko-czeskiej konkurencji odpowiednio nie mieści się / ledwo się mieści a do francuza wskakuje bez problemu i roletę można zasunąć.
Trochę razi czepialstwo – niektóre testy masz fajne, niektóre (w tym ten) ciężko się ogląda – czuć, że do auta jesteś negatywnie nastawiona.
zaraz, zaraz. a przyczółkowa to wogóle ma nr 2? bo na oko zaczyna się po parzystej od 22. chyba, że gdzieś jest jeszcze jakiś dziwny kawałek nie związany z resztą z przed budowy "obwodnicy" powsina.
Imo auto naprawde przyzwoite za takie pieniadze. Rodzinny, oszczedny samochod. Osobiscie majac 100k szukal bym czegos uzywanego i lepszej klasy. Ale sa ludzie co lubia miec nie uzywane;)
Nie da się tego oglądać… oczy i uszy bolą
KOBIETO LECZ NOGI BO NA GŁOWĘ ZA PÓŻNO. I JESZCZ JEDNO , NIE MARNUJ LUDZIĄ CZSU
Wg katalogu 1.6 hdi 120 ma 8.9 do 100ki czyli 9 z tego co wiem to ten wynik jest realny do osiągnięcia choc wiadomo, że 1.6 nie kupuje się na 1/3 mili to golf 1.6 110 koni ma 10.5 a focus 1.5 120 chyba 9.5s… w katalogu autocentrum osiągi 308 1.6 120 koni odpowiadają golfowi vii 2.0 150 kucy
Peugeot to marka z tradycjami nawet wiekszymi niz Mercedes.W 1913 roku na wyscigu Indianapolis 500 wystawili samochod z 4 cylindrowym silnikiem i 16 zaworami 4 zawory na cylinder dwa walki rozrzadu.Mialem Peugeota 406 i byl ok.
mam peugeota 308 2.0 150km mam nawigacje miedzy zegarami wystarczy sobie to przelaczyc prowadzi przyzwoicie wiadomo nigdy do konca nie mozna zaufac nawigacji ale chwilami zastanawiam sie o czym ty mówisz
It is a very comfortable family car. Only minus is the navigation. But 4l/100km is very good. I have automatic transmition with sport drive and it is perfect drive. And 308 sw looks very nice
wyswietlacz miedzy zegarami jest bez sensu, w tych czasach mozna bylo zrobic fajny wyswietlacz ale zabojady widac jeszcze siedza w poprzedniej epoce.
Marek Drives to twój przyjaciel?
A filmiki super
Kolega ma zamiar kupić dlatego pytam
Kiedy recenzja kia stonic 😁😁 stanik?
?
Straszne auto… kto to kupuje?
A ja i tak stawiam na opla mokka x elite😄😄😄😄
A ja bym powiedział, że golasa 308 w słabym dieslu to nie kupuje się głosem rozsądku a głosem przełożonego, który mówi, że ma być. I to ma być biały. I tylko takie będziemy widywać na drogach.
A nagra pani TOYOTA C-HR
Najpierw wyjdź i sprawdź głębokość kałuży. Aha 🙂
jednak szare ❤️❤️
Oglądam Twoje filmy, oglądam aż wreszcie skomentuję (308 sprzed liftu zrobiłem 20k km).
Odnoszę się wg Twojej numeracji.
1. w cenniku jest opcja Mirror Screen za 1000 PLN, nie trzeba płacić za nawigację
2. o dziwo, w wyższych wersjach (z aktywnym tempomatem?) jest inny wyświetlacz i pokazuje wskazania nawigacji oraz funkcje komputera pokładowego – głupie oszczędności producenta. Dane o spalaniu możesz wrzucić na ekran centralny ikonką z samochodzikiem, tylko nie ma sensu bo masz tam albo nawigację, albo wyświetlone guziki od sterowania nawiewami, opcja krótkotrwałego wyświetlania danych z komputera pokładowego akurat nie jest zła.
4. butelkę, to można wrzucić drzwi, spróbuj umieścić kubek z kawą albo czymkolwiek ciepłym w tym uchwycie i zmieniać biegi, warto dodać mały schowek w podłokietniku i ogromny, ale bez "futerka" przed pasażerem, do którego siedząc za kierownicą ciężko jest sięgnąć (a mam 190 cm wzrostu).
5. czy to jest faktycznie jedna z ośmiu najistotniejszych rzeczy tego auta?
6. zwróciłbym uwagę na elastyczność tego silnika i porządne wyciszenie, chyba nikt nie oczekuje od sadzomiota o pojemności ledwo ponad tej z dużej butelki wody emocji… spalanie mogę potwierdzić – daje się w cyklu mieszanym z korkami (czyt. mieszkać pod W-wa i dojeżdżać do niej codziennie a następnie wracać – najczęściej w szczycie komunikacyjnym) zejść w okolice 5 litrów / 100 km.
7. głębokości brodzenia bym nie generalizował, natomiast zwrócić należałoby uwagę na skandalicznie niski prześwit tego auta – przedni zderzak znajduje się 10-11 cm nad asfaltem…
8. podawana pojemność bagażnika to jedno, a jego funkcjonalność to drugie, i tu akurat 308 wygrywa z Golfem i Octavią ustawnością bagażnika – mam dosyć spory wózek który do niemiecko-czeskiej konkurencji odpowiednio nie mieści się / ledwo się mieści a do francuza wskakuje bez problemu i roletę można zasunąć.
Trochę razi czepialstwo – niektóre testy masz fajne, niektóre (w tym ten) ciężko się ogląda – czuć, że do auta jesteś negatywnie nastawiona.
zaraz, zaraz. a przyczółkowa to wogóle ma nr 2? bo na oko zaczyna się po parzystej od 22. chyba, że gdzieś jest jeszcze jakiś dziwny kawałek nie związany z resztą z przed budowy "obwodnicy" powsina.
Imo auto naprawde przyzwoite za takie pieniadze. Rodzinny, oszczedny samochod. Osobiscie majac 100k szukal bym czegos uzywanego i lepszej klasy. Ale sa ludzie co lubia miec nie uzywane;)
Które samochody tego typu Twoim zdaniem kupuje się głosem serca??
a cena tego auta w tym wyposażeniu? Pozdrawiam
Czy ktoś marzy o suvie?
Cóż. Jak widać nie da się skopiować Niemieckiego automotiv. Trzeba to zrobić po swojemu czyli źle.