Serdeczne podziękowania dla Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie za udostępnienie Parku Miejskiego do nagrań.
Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
20 thoughts on “Peugeot 308 1.2 PureTech 110 KM, 2018 – test AutoCentrum.pl #389”
Warto by dodać że 308 przedliftingowe nie są warte zakupu – łuszczący pasek niszczy silnik 🙂 Chciałem kupić takiego 1.2 z 2014 ale poczytałem na forum gdzie ludzie mają przerąbane z tego tytułu, ba aso robiło niektórym akcje naprawcze, innym za grube tysiące wymieniali i czyścili ALE BEZ GWARANCJI …
Moja fascynacja Peugeotem 308 skończyła się po 24 godzinach… Może silnik diesla mają bardziej udane, ale benzynowe THP wyglądają ładnie tylko w tabelach katalogowych. Zapewnienie producenta o zmianie rozrządu co 150.000km między bajki można włożyć. 4 letni 1,2THP 130KM z przebiegiem 68.000 KM kupiony od pierwszego właściciela z pełną historią w ASO.
Przeszedł pełną diagnostykę przedzakupową w 101% pozytywnie.
Po 200km kontrolka z komunikatem awaria silnika. Diagnoza: usterka elektrozaworu wałka rozrządu. Tylko 50% pewności, że wyeliminuje problem – najbardziej prawdopodobne -> pełen rozrząd do wymiany. Ryzyko płukania silnika ze względu na możliwy nagar pod głowicą. Koszt czarnego scenariusza ? 6000 PLN.
Przyczyna ?
Mokre paski rozrządu rozpuszczają się w oleju i łuszczą zostawiając samo zło – wg. mechaników z byłego ASO Peugeota w Wwie -> to notoryczna usterka benzyniaków przy 70.000 – 80.000 km. Silnik po wymianach podzespołów wytrzyma maksymalnie drugie tyle. Wygląd zewnętrzny, wykonanie w środku i wyposażenie na poziomie Allure – to niestety nie wszystko kiedy serca auta szwankuje w tak młodym wieku. Przestrzegam wszystkich. Ja swoje auto niestety musiałem zwrócić.
Auto dobre tylko dla pierwszego właściciela na 2-3 lata i okres gwarancyjny. Potem kupujesz na własne ryzyko.
Też mam wersję active z automatem i 130 koni, ale z przed liftingu. Na felgach szestnastkach 0 do 100 robi w 8.9. te poliftowe są z jakiegoś powodu duuuużo wolniejsze.
To jak to jest z tym silnikiem 1.2 110KM – w tej wersji mocy nie ma GPF-a, a w wersji 130KM jest w niego wyposażony? Pytam, bo w salonie Citroena dowiedziałem się, że w modelu AirCross oba silniki są w ten filtr wyposażone. Silnik na pewno ten sam, ale wiadomo że AirCross będzie więcej palił niż 308 (zwłaszcza w trasie) – czy stąd może wynikać ta rozbieżność, czy to jednak jakaś pomyłka informacyjna?
I bought this same car last year in November, 1.2 110hp puretech. It's an incredible car, drives well, very fast for a basic model. The only thing wrong in this video is the fuel consumption. You can't drive more than 800 km with full tank, it's not that economical, also the thing that it doesn't have a cd player sucks. (you can't compare cd sound with USB flash disk). I recommend it to anyone, it beats Golf in every single way
Jest szansa na recenzje nowego cactusa z silnikiem 1.2 puretech 130 ? Szczególnie jak wypada sprawa wyciszenia i samo zawieszenie czy faktycznie takie super hiper jak to Francuzi się chwalą.
Zobacz także:
– Pomiar zużycia paliwa: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-spalania/peugeot-308-1-2-puretech-110-km-mt-pomiar-zuzycia-paliwa/
– Pomiar przyspieszenia: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-przyspieszenia/peugeot-308-1-2-puretech-110-km-mt-przyspieszenie-0-100-km-h/
Warto by dodać że 308 przedliftingowe nie są warte zakupu – łuszczący pasek niszczy silnik 🙂 Chciałem kupić takiego 1.2 z 2014 ale poczytałem na forum gdzie ludzie mają przerąbane z tego tytułu, ba aso robiło niektórym akcje naprawcze, innym za grube tysiące wymieniali i czyścili ALE BEZ GWARANCJI …
C3 mk2 FL z tym samym silnikiem ma 9.6s do 100 km/h, a waży tyle samo, ciekawe 🤔
Mysle o uzywanym 308 a Megane…tylko ze rocznik 2014 ,2015 i tu jednak benzyna 308….😊
Moja fascynacja Peugeotem 308 skończyła się po 24 godzinach…
Może silnik diesla mają bardziej udane, ale benzynowe THP wyglądają ładnie tylko w tabelach katalogowych. Zapewnienie producenta o zmianie rozrządu co 150.000km między bajki można włożyć. 4 letni 1,2THP 130KM z przebiegiem 68.000 KM kupiony od pierwszego właściciela z pełną historią w ASO.
Przeszedł pełną diagnostykę przedzakupową w 101% pozytywnie.
Po 200km kontrolka z komunikatem awaria silnika. Diagnoza: usterka elektrozaworu wałka rozrządu. Tylko 50% pewności, że wyeliminuje problem – najbardziej prawdopodobne -> pełen rozrząd do wymiany. Ryzyko płukania silnika ze względu na możliwy nagar pod głowicą. Koszt czarnego scenariusza ? 6000 PLN.
Przyczyna ?
Mokre paski rozrządu rozpuszczają się w oleju i łuszczą zostawiając samo zło – wg. mechaników z byłego ASO Peugeota w Wwie -> to notoryczna usterka benzyniaków przy 70.000 – 80.000 km. Silnik po wymianach podzespołów wytrzyma maksymalnie drugie tyle. Wygląd zewnętrzny, wykonanie w środku i wyposażenie na poziomie Allure – to niestety nie wszystko kiedy serca auta szwankuje w tak młodym wieku. Przestrzegam wszystkich. Ja swoje auto niestety musiałem zwrócić.
Auto dobre tylko dla pierwszego właściciela na 2-3 lata i okres gwarancyjny. Potem kupujesz na własne ryzyko.
Pokaż mniej
excelente video ❤️👍🏽👍🏽 si te gusta el 308 segui en Instagram 308_official ahi compartimos nuestros 308!!! les expido fuerte abrazo Saludos
terrible video ❤️👍🏽👍🏽 si queres un 308 copate en Instagram 308_official ahi aportamos nuestros autitos¡¡¡!!! les expido abrazo Saludos
Dodatkowy szczegół zmieniony w FL to kształt drzwiczek od wlewu paliwa. Przed FL okrągłe, po FL prostokątne 🙂
Zachar ogarnijcie sie z tymi reklamami na autocentrum.pl bo nic tam nie mozna w spokoju poczytac.
Też mam wersję active z automatem i 130 koni, ale z przed liftingu. Na felgach szestnastkach 0 do 100 robi w 8.9. te poliftowe są z jakiegoś powodu duuuużo wolniejsze.
To jak to jest z tym silnikiem 1.2 110KM – w tej wersji mocy nie ma GPF-a, a w wersji 130KM jest w niego wyposażony? Pytam, bo w salonie Citroena dowiedziałem się, że w modelu AirCross oba silniki są w ten filtr wyposażone. Silnik na pewno ten sam, ale wiadomo że AirCross będzie więcej palił niż 308 (zwłaszcza w trasie) – czy stąd może wynikać ta rozbieżność, czy to jednak jakaś pomyłka informacyjna?
ten peugeot 308 straszna bieda w przyspieszaniu szału nie robi wnetrze mi sie nie podoba kompletnie straszny muł jak na 110km
I bought this same car last year in November, 1.2 110hp puretech. It's an incredible car, drives well, very fast for a basic model. The only thing wrong in this video is the fuel consumption. You can't drive more than 800 km with full tank, it's not that economical, also the thing that it doesn't have a cd player sucks. (you can't compare cd sound with USB flash disk). I recommend it to anyone, it beats Golf in every single way
Bardzo fajna recenzja, oby więcej takich a nie tylko topowych wersji aut 🙂
Jest szansa na recenzje nowego cactusa z silnikiem 1.2 puretech 130 ? Szczególnie jak wypada sprawa wyciszenia i samo zawieszenie czy faktycznie takie super hiper jak to Francuzi się chwalą.
3:42 a PSA już 17 lat wykorzystuje ten sam przełącznik tempomatu 😀
A jak działa manualna skrzynia biegów, jak wchodzą biegi?? Bo jak jeździłem kiedyś 206 to jakbym mieszał kijem w wiadrze z błotem.
Ludzie narzekali na 4 cylindrowe Turbo Diesele, a turbo benzyna w 3 cylindrach z GPFem jest jeszcze wiekszym dramatem 🙁
Koledze zepsuł się ten wyświetlacz.. i jeździł tydzień bez klimatyzacji bo nie było czym włączyć.
najlepszy komentarz do tego auta = " to tak jakby ktos sie chwalil pensja brutto "