Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
16 thoughts on “Opel Insignia OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325 KM, 2015 [PL/ENG] – techniczna część testu #188”
Mogą się wszyscy szydzic,mówić że to tłusty knur..ale jej wygląd oślep nowe auta,jeżdżę tym autem w ciągu roku do Niemiec do 12 razy,i co!!te wszystkie nowe mocne auta mają naganne na 250h,a przejezdzam obok ich szybkich aut i odwracają głowy,niech ktoś pojedzie tym autem w długą trasę A uwierzycie że nikt was nie wyprzedzi, to jedzie jak ..
Opel wcale nie deklaruje średnicy zawracania 10.9 metra, tylko ma błędy na polskiej stronie internetowej – 10.9 m to jest faktyczny parametr, ale dla zwykłej Insignii, liczony między krawężnikami (zaś między ścianami 11.4 m). Natomiast testowana wersja OPC jest wyposażona w inne kolumny przedniego zawieszenia (Hi-Per Strut), które nie tylko zmieniają charakterystykę prowadzenia samochodu, ale też pogarszają nieco średnicę zawracania o 30-40 cm, do 11.3 metra między krawężnikami i 11.7 m między ścianami. Te dane można wyszukać gdy się człowiek nieco przyłoży – wystarczy zajrzeć na opel.de a nie opel.pl. Uwaga – 2.0 Turbo 4×4 poliftowe też ma kolumny Hi-Per Strut, choć bez hamulców Brembo 355 mm (ale ma TRW 337 mm), a co za tym idzie również słabiej zawraca. Dla porównania, Vectra C sedan/hatchback potrzebuje 11.0 (krawężniki) i 11.5 m (ściany).
Jeden samochód i cztery filmiki to już lekka przesada. Rozumiem że ilość wyświetleń jest ważna, ale dużo przyjemniej oglądało by się jeden test ze spisem treści w opisie, albo ostatecznie dwa filmiki – jeden łączący wszystkie aspekty techniczne w tym spalanie i przyśpieszenie, a drugi prezentujący ogólne wrażenia. Pozdrawiam
Mam pytanie do osób używających aktywnego tempomatu, czy to w Oplu, czy w innych autach. Jak to wygląda w korkach, gdy ktoś się wpieprzy przed nas na chama (jak to bywa na naszych drogach)? Daje radę, czy głupieje? Zresztą pewnie w takich sytuacjach noga kierowcy odruchowo idzie na hamulec.
Mogą się wszyscy szydzic,mówić że to tłusty knur..ale jej wygląd oślep nowe auta,jeżdżę tym autem w ciągu roku do Niemiec do 12 razy,i co!!te wszystkie nowe mocne auta mają naganne na 250h,a przejezdzam obok ich szybkich aut i odwracają głowy,niech ktoś pojedzie tym autem w długą trasę A uwierzycie że nikt was nie wyprzedzi, to jedzie jak ..
Mam wrażenie czy w insigni B zegary są takie same ?
To ja już wole te Indianie jak nowego Jaguara.
Чета я нечего не понял что он говорит
Opel wcale nie deklaruje średnicy zawracania 10.9 metra, tylko ma błędy na polskiej stronie internetowej – 10.9 m to jest faktyczny parametr, ale dla zwykłej Insignii, liczony między krawężnikami (zaś między ścianami 11.4 m). Natomiast testowana wersja OPC jest wyposażona w inne kolumny przedniego zawieszenia (Hi-Per Strut), które nie tylko zmieniają charakterystykę prowadzenia samochodu, ale też pogarszają nieco średnicę zawracania o 30-40 cm, do 11.3 metra między krawężnikami i 11.7 m między ścianami. Te dane można wyszukać gdy się człowiek nieco przyłoży – wystarczy zajrzeć na opel.de a nie opel.pl. Uwaga – 2.0 Turbo 4×4 poliftowe też ma kolumny Hi-Per Strut, choć bez hamulców Brembo 355 mm (ale ma TRW 337 mm), a co za tym idzie również słabiej zawraca. Dla porównania, Vectra C sedan/hatchback potrzebuje 11.0 (krawężniki) i 11.5 m (ściany).
Tak sobie myślę po co ten woltomierz :p Czyżby Opel przewidywał rychłą awarię alternatora 😉
Co jak co, ale Insygnia ze swoim AFL ma jedne z lepszych systemów świateł xenonowych.
Jeden samochód i cztery filmiki to już lekka przesada. Rozumiem że ilość wyświetleń jest ważna, ale dużo przyjemniej oglądało by się jeden test ze spisem treści w opisie, albo ostatecznie dwa filmiki – jeden łączący wszystkie aspekty techniczne w tym spalanie i przyśpieszenie, a drugi prezentujący ogólne wrażenia. Pozdrawiam
Skrzynia tak samo wolna jak i czas do setki.
3:13, "rospoznawanie" =D
Zachar Zawadzki [AutoCentrum.pl] jakbyś zrobił taki test na koniec za ile można umyć dany samochód 😀 taka ciekawostka
ja mam problem aby wsiasc do tego samochodu głową zachaczam o słupek A
kurcze, same zmiany na +, zostawiacie konkurencje w tyle, przydało by się żeby materiały jeszcze częściej się pojawiały 😀
Mam pytanie do osób używających aktywnego tempomatu, czy to w Oplu, czy w innych autach.
Jak to wygląda w korkach, gdy ktoś się wpieprzy przed nas na chama (jak to bywa na naszych drogach)? Daje radę, czy głupieje? Zresztą pewnie w takich sytuacjach noga kierowcy odruchowo idzie na hamulec.
Zachar, montaż filmów dorównujący TVN Turbo! Sam montujesz, czy ktoś się tym zajmuje?
Zobacz również główną część testu – https://www.youtube.com/watch?v=DVIoaAV_BuY