Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Opel Insignia OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325 KM, 2015 [PL/ENG] - techniczna część testu #188

Opel Insignia OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325 KM, 2015 [PL/ENG] – techniczna część testu #188



↓↓ Więcej Informacji ↓↓
Oto techniczna część testu Opla Insigni OPC z silnikiem 2.8 Turbo ECOTEC 325 KM.

Główna część testu – https://www.youtube.com/watch?v=DVIoaAV_BuY

1. Dokładny pomiar przyspieszenia – https://www.youtube.com/watch?v=3zychOHm_ik&list=PLk8nX41C7fdirEk7F3ZFxUI2_jHiF43uT&index=1
2. Nasz pomiar spalania – https://www.youtube.com/watch?v=kQQs63XEjxI&list=PLk8nX41C7fdhpjXdc3sddqNYfdYgzB7zi&index=1

Zobacz inne testy aut marki Opel – https://www.youtube.com/playlist?list=PLk8nX41C7fdg8h40LyA3oboZ8x8Hm3UQ5

Zobacz testy aut klasy średniej (Segment D) – https://www.youtube.com/playlist?list=PLk8nX41C7fdhb5EEKqDzp-5UbSIVqpX3x

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Subskrybuj nasz kanał, jeśli nie chcesz przegapić najnowszych testów – http://www.youtube.com/user/autocentrumkropkapl?sub_confirmation=1

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Wszystko o Opel Insignia na AutoCentrum.pl – http://www.autocentrum.pl/opel/insignia/

Pomiary przyspieszenia i głośności na AutoCentrum.pl – http://www.autocentrum.pl/nasze-pomiary/

Nasza strona – http://www.autocentrum.pl/
Facebook – http://www.facebook.com/AutoCentrumPL
Google+ – http://www.google.com/+autocentrumpl
Twitter – https://twitter.com/AutoCentrumpl

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

16 thoughts on “Opel Insignia OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325 KM, 2015 [PL/ENG] – techniczna część testu #188

  1. Mogą się wszyscy szydzic,mówić że to tłusty knur..ale jej wygląd oślep nowe auta,jeżdżę tym autem w ciągu roku do Niemiec do 12 razy,i co!!te wszystkie nowe mocne auta mają naganne na 250h,a przejezdzam obok ich szybkich aut i odwracają głowy,niech ktoś pojedzie tym autem w długą trasę A uwierzycie że nikt was nie wyprzedzi, to jedzie jak ..

  2. Opel wcale nie deklaruje średnicy zawracania 10.9 metra, tylko ma błędy na polskiej stronie internetowej – 10.9 m to jest faktyczny parametr, ale dla zwykłej Insignii, liczony między krawężnikami (zaś między ścianami 11.4 m). Natomiast testowana wersja OPC jest wyposażona w inne kolumny przedniego zawieszenia (Hi-Per Strut), które nie tylko zmieniają charakterystykę prowadzenia samochodu, ale też pogarszają nieco średnicę zawracania o 30-40 cm, do 11.3 metra między krawężnikami i 11.7 m między ścianami. Te dane można wyszukać gdy się człowiek nieco przyłoży – wystarczy zajrzeć na opel.de a nie opel.pl. Uwaga – 2.0 Turbo 4×4 poliftowe też ma kolumny Hi-Per Strut, choć bez hamulców Brembo 355 mm (ale ma TRW 337 mm), a co za tym idzie również słabiej zawraca. Dla porównania, Vectra C sedan/hatchback potrzebuje 11.0 (krawężniki) i 11.5 m (ściany).

  3. Jeden samochód i cztery filmiki to już lekka przesada. Rozumiem że ilość wyświetleń jest ważna, ale dużo przyjemniej oglądało by się jeden test ze spisem treści w opisie, albo ostatecznie dwa filmiki – jeden łączący wszystkie aspekty techniczne w tym spalanie i przyśpieszenie, a drugi prezentujący ogólne wrażenia. Pozdrawiam

  4. Mam pytanie do osób używających aktywnego tempomatu, czy to w Oplu, czy w innych autach.
    Jak to wygląda w korkach, gdy ktoś się wpieprzy przed nas na chama (jak to bywa na naszych drogach)? Daje radę, czy głupieje? Zresztą pewnie w takich sytuacjach noga kierowcy odruchowo idzie na hamulec.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!