Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
29 thoughts on “Mazda3 – test i recenzja – Jest Pięknie za kierownicą [ENG SUBS]”
boli mnie jak widze twoja pozycje za kierownicą. jest fatalna.
Mi sie bardzo podoba I sobie kupilem wersje limuzyna 180 KM w automacie w kolorze czarnym połączenie K.I.T.T-A i Bandziora a chromy w grillu to namiastka amerykanskich krążowników w wersji Europejskiej na dzisiejsze czasy w dzieciństwie oglądalem auta na starym telewizorze, marzenie się spełnia 🙂
Witam Pani Aniu Mam dylemat Mam zamiar przesiąść się z mojej mazdy 2 (2017) na tą właśnie 3 Jak z parkowaniem tyłem? No i ogólnie z parkowaniem Bo nowa 3 jest dłuższa od 2 4060mm vs 4460mm Bardzo się boję że nie będę miał problemy z parkowaniem . Ciekawy jestem Pani zdania Pozdrawiam Kuba 😀
a co z tym rwaniem silnika przy ręcznej skrzyni biegów (bo ja wolę ręczną)? Myślę o tym samochodzie, ale czy warto kupować samochód, który traci moc przy 1500 obrotów?
Qurde wreszcie nie przegadany test. Kobieto gdzie musiałem Cię szukać żeby trafić upss. A Pertyn jeszcze ględzi i pewnie będzie jeszcze i jeszcze, ale to już wiesz. Proszę nie wyciszaj tych swoich słownych reakcji, bo to wisienka. Pozdrawiam i czekam na kolejne filmy, mogą być nawet o paście do butów, masz talent
Ok test Pani Aniu , ale widocznosc z tyłu przez C pilar dla mnie nie ma wiekszego znaczenia , a z przodu jest bardzo dobra czego juz Pani nie powiedziała. Brak tu entuzjazmu w tym review, a jest nad czym go okazać. Troche jakby naoglądała się Pani Pana Marka który wiecznie zrzędzi? A moze to nie przypadek ? Jeździ Pani tym samym autem w tych samych miejscach i w sumie podobnie neguje mało istotne aspekty dla potencjalnego kupca Mazdy (entuzjasty prowadzenia auta , balansu piekna i lekkosci formy , rzeczy raczej nie do pomiaru w cm czy kg ) … Jesli ktos nie czuje niuansów Mazdy to niech od razu wali po Corollę czy Civica albo Golfa…
wideo mi się podoba, to 'AUA' prawie sam poczułem 😉 sam samochód? na prezentacji wyglądał pięknie, teraz widzę że słupek C jest dla mnie za duży. a widoczność? sorry ale to dość istotna sprawa
Aniu Twoje wideo zawsze jest najlepsze bo krótkie i treściwe. 5 – 10 minut zawsze warto poświęcić tym bardziej, że naprawdę są tu treści najważniejsze i w telegraficznym skrócie. Wszystko co ma więcej niż 15 minut jest czasochłonne i rzadko kiedy wnosi cokolwiek więcej niż to co Ty prezentujesz. Jeszcze Marek robi krótkie recenzje i za to też go bardzo cenię. Niestety reszta yuotuberów robi coraz dłuższe kawałki czym skutecznie zniechęca do oglądania lub zachęca do przeskakiwania pewnych fragmentów niekoniecznie ciekawych wywodów. Tak trzymaj.
Mazda to super auto. Pod wzgledem wizualnym jak i wykonczenia wnętrza. Super ze ma dużo systemow wsparcia.Myślę jednak ze bedzie marginesem . 60% Polaków wybierze auto ktore bedzie miało duży ekran multimediów, czujniki cofania przód i tył, automatyczna klime , czujnik martwego pola,moze system chroniący przed najechaniem/stłuczka . W PL nie ma sensu wiecej asystentów ze wzgledu na to ze jeździmy jak bydło a na drodze jest 10 różnych lini po robotach drogowych i systemy szaleją,. Dla tego na naszych drogach jest duzo samochodów z np 2 opcją wyposażenia plus ładna felga. I w 85% zamieścimy poniżej 90tys . No ale to już co kto woli 🙂
Szczerze, to ta Mazda mnie nie bierze… Już wolałam poprzednią wersję jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny. Wnętrze ok fajne, ale piano black na konsoli środkowej to pomyłka dla mnie niewybaczalna, zdziwiło mnie też umiejscowienie liniowych horyzontalnych nawiewów przed pasażerem dosyć nisko – czy da się to jakoś sensownie ustawić? Ceny kompaktów poszybowały w ostatnich latach w górę i cena Mazdy w związku z tym mnie nie zszokowała, ale ogólnie uważam że auta (zwłaszcza te małe i podwyższone) są po prostu za drogie w proporcji do zarobków większości przedstawicieli klasy średniej w naszym kraju.
Dobry wieczór Pani Anno. Na żywo zobaczyłem ją pierwszy raz w Poznaniu na targach – wpadłem zresztą wtedy na Panią 😉 W pierwszych materiałach prasowych bardziej mi się podobała, na żywo już mniej. Sa takie fragmenty, które są pięknie zaprojektowane, a potem zaraz obok coś mi nie pasuje. Załamująca jest widoczność. Nie rozumiem tego – milion asystentów nie zastąpi widoczności. Nie mówię że ma być super, ale choć minimum, a tutaj jest mniej niż minimum. Co do piano black na konsoli środkowej – kolejny producent popełnił ten błąd. Ma tu Pani pełną rację: zegarek, bransoletka, ślady dłoni …. auuuu. Niestety jeszcze nie jeździłem, ale wkrótce chcę to nadrobić. Test fajny – nie ma Pani litości dla nikogo, nawet Mazdy (a myślałem, że z racji sentymentu Madzia dostanie taryfę ulgową …. ). Dzięki i pozdrawiam ciepło from Wroclaw !
Wszystko byłoby super gdyby mazda nie nazywała tego auta premium, ponieważ stawia go obok np Mercedesa A klasy czy BMW 1. A niestety mazda w tym porównaniu nie wypada za dobrze.
boli mnie jak widze twoja pozycje za kierownicą. jest fatalna.
Mi sie bardzo podoba I sobie kupilem wersje limuzyna 180 KM w automacie w kolorze czarnym połączenie K.I.T.T-A i Bandziora a chromy w grillu to namiastka amerykanskich krążowników w wersji Europejskiej na dzisiejsze czasy w dzieciństwie oglądalem auta na starym telewizorze, marzenie się spełnia 🙂
Jest ładna, ale ta kierownica i wygląd wnętrza nie za bardzo przemawia 🙄
Witam Pani Aniu
Mam dylemat
Mam zamiar przesiąść się z mojej mazdy 2 (2017) na tą właśnie 3
Jak z parkowaniem tyłem? No i ogólnie z parkowaniem
Bo nowa 3 jest dłuższa od 2
4060mm vs 4460mm
Bardzo się boję że nie będę miał problemy z parkowaniem .
Ciekawy jestem Pani zdania
Pozdrawiam
Kuba 😀
a co z tym rwaniem silnika przy ręcznej skrzyni biegów (bo ja wolę ręczną)? Myślę o tym samochodzie, ale czy warto kupować samochód, który traci moc przy 1500 obrotów?
Qurde wreszcie nie przegadany test. Kobieto gdzie musiałem Cię szukać żeby trafić upss. A Pertyn jeszcze ględzi i pewnie będzie jeszcze i jeszcze, ale to już wiesz. Proszę nie wyciszaj tych swoich słownych reakcji, bo to wisienka. Pozdrawiam i czekam na kolejne filmy, mogą być nawet o paście do butów, masz talent
tylko MX5
Jeżu jak bliziutko siedzisz koła kierownicy. W razie powaznego wypadku wystrzelona poduszka zabije.
Kolejny rdzewiak
Ten las przez ktory Pani jedzie to nie jst miedzy Markami a Nieporętem pod Wwą?
Mazda 3 fajne auto
Ma pani racja…piano black na mojej 2018 cx5 to jak by miała 1000 miles
Podróbka Alfy
Mały bagażnik ???? Ja wrzuciłem do niego dużą walizkę żony i co zamieściła się i jeszcze było miejsce dlaczego bo ten bagażnik jest mega "formy "
Ok test Pani Aniu , ale widocznosc z tyłu przez C pilar dla mnie nie ma wiekszego znaczenia , a z przodu jest bardzo dobra czego juz Pani nie powiedziała.
Brak tu entuzjazmu w tym review, a jest nad czym go okazać.
Troche jakby naoglądała się Pani Pana Marka który wiecznie zrzędzi? A moze to nie przypadek ? Jeździ Pani tym samym autem w tych samych miejscach i w sumie podobnie neguje mało istotne aspekty dla potencjalnego kupca Mazdy (entuzjasty prowadzenia auta , balansu piekna i lekkosci formy , rzeczy raczej nie do pomiaru w cm czy kg ) … Jesli ktos nie czuje niuansów Mazdy to niech od razu wali po Corollę czy Civica albo Golfa…
Po co tam 2.0?
wideo mi się podoba, to 'AUA' prawie sam poczułem 😉 sam samochód? na prezentacji wyglądał pięknie, teraz widzę że słupek C jest dla mnie za duży. a widoczność? sorry ale to dość istotna sprawa
Aniu Twoje wideo zawsze jest najlepsze bo krótkie i treściwe. 5 – 10 minut zawsze warto poświęcić tym bardziej, że naprawdę są tu treści najważniejsze i w telegraficznym skrócie. Wszystko co ma więcej niż 15 minut jest czasochłonne i rzadko kiedy wnosi cokolwiek więcej niż to co Ty prezentujesz. Jeszcze Marek robi krótkie recenzje i za to też go bardzo cenię. Niestety reszta yuotuberów robi coraz dłuższe kawałki czym skutecznie zniechęca do oglądania lub zachęca do przeskakiwania pewnych fragmentów niekoniecznie ciekawych wywodów. Tak trzymaj.
Hej, dla mnie mega istotna jest ilość obrotów kierownicą, jej przełożenie. Ktoś zna stronę gdzie podają listę aut z takimi danymi? Będę wdzięczny
Mazda to super auto. Pod wzgledem wizualnym jak i wykonczenia wnętrza. Super ze ma dużo systemow wsparcia.Myślę jednak ze bedzie marginesem . 60% Polaków wybierze auto ktore bedzie miało duży ekran multimediów, czujniki cofania przód i tył, automatyczna klime , czujnik martwego pola,moze system chroniący przed najechaniem/stłuczka . W PL nie ma sensu wiecej asystentów ze wzgledu na to ze jeździmy jak bydło a na drodze jest 10 różnych lini po robotach drogowych i systemy szaleją,. Dla tego na naszych drogach jest duzo samochodów z np 2 opcją wyposażenia plus ładna felga. I w 85% zamieścimy poniżej 90tys . No ale to już co kto woli 🙂
Szczerze, to ta Mazda mnie nie bierze… Już wolałam poprzednią wersję jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny. Wnętrze ok fajne, ale piano black na konsoli środkowej to pomyłka dla mnie niewybaczalna, zdziwiło mnie też umiejscowienie liniowych horyzontalnych nawiewów przed pasażerem dosyć nisko – czy da się to jakoś sensownie ustawić? Ceny kompaktów poszybowały w ostatnich latach w górę i cena Mazdy w związku z tym mnie nie zszokowała, ale ogólnie uważam że auta (zwłaszcza te małe i podwyższone) są po prostu za drogie w proporcji do zarobków większości przedstawicieli klasy średniej w naszym kraju.
Dobry wieczór Pani Anno. Na żywo zobaczyłem ją pierwszy raz w Poznaniu na targach – wpadłem zresztą wtedy na Panią 😉 W pierwszych materiałach prasowych bardziej mi się podobała, na żywo już mniej. Sa takie fragmenty, które są pięknie zaprojektowane, a potem zaraz obok coś mi nie pasuje. Załamująca jest widoczność. Nie rozumiem tego – milion asystentów nie zastąpi widoczności. Nie mówię że ma być super, ale choć minimum, a tutaj jest mniej niż minimum. Co do piano black na konsoli środkowej – kolejny producent popełnił ten błąd. Ma tu Pani pełną rację: zegarek, bransoletka, ślady dłoni …. auuuu. Niestety jeszcze nie jeździłem, ale wkrótce chcę to nadrobić. Test fajny – nie ma Pani litości dla nikogo, nawet Mazdy (a myślałem, że z racji sentymentu Madzia dostanie taryfę ulgową …. ). Dzięki i pozdrawiam ciepło from Wroclaw !
Fajnie zmontowane video👍👍👍
Podoba mi się
Ładne autko
Wszyscy czekają na nowy silnik 190 ps bo 120 ps to raczej dla emeryta.
Fajny test Marek raczej skupiał się na minusach.
Nareszcie szefowie Mazdy zanotują przebój, bo ostatnie lata to była – Mazda na jedno kopyto, drogo i przeciętnie masowo.
Wszystko byłoby super gdyby mazda nie nazywała tego auta premium, ponieważ stawia go obok np Mercedesa A klasy czy BMW 1. A niestety mazda w tym porównaniu nie wypada za dobrze.
Jeden z pięknięjszych samochodów w swojej klasie, ale koreańce gonią fest 🙂