Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Konstruktorzy F1 to geniusze! Sztuczki i blefy z nowych bolidów Ferrari, Red Bulla, Merca i innych

Konstruktorzy F1 to geniusze! Sztuczki i blefy z nowych bolidów Ferrari, Red Bulla, Merca i innych



Wszyscy myśleliśmy, że w nowej Formule 1 będzie nuda bo regulamin zrówna wszystkie bolidy. Nic bardziej mylnego! Konstruktorzy wykazali się niesamowitą kreatywnością i wymyślili bardzo ciekawe obejścia przepisów…

Film powstał przy współpracy z marką LEGO.

Oficjalne gadżety i koszulki ► https://povagowani.pl
Film się spodobał? ► Łapka w górę i subskrypcja!
Współpraca / Cooperation ► povagowani@gmail.com
Wesprzyj moją pracę ► http://patronite.pl/povagowani

––––––––––––––––––––––––––––––
FB ▸ http://facebook.com/povagowani/

Instagram ▸ http://instagram.com/povagowani/
––––––––––––––––––––––––––––––

This video is fair use under copyright law because it is transformative in nature, uses no more of the original than necessary and has no negative effect on the market for the original work.

––––––––––––––––––––––––––––––

All music under Creative Commons — Attribution 3.0 Unported — CC BY 3.0

––––––––––––––––––––––––––––––

Lista wykorzystanych materiałów. Warto subskrybować i oglądać ich filmy!
The list of videos used in this film. Be sure to watch them and subscribe!

How a Formula 1 Race Car Works by Animagraffs
youtu.be/V7707zEX9X4

F1 Suspension pt 1 – the Basics: Pushrod, Pullrod, Dampers, Torsion Bars by Chain Bear
youtu.be/zRvKW4JDyl4

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

38 thoughts on “Konstruktorzy F1 to geniusze! Sztuczki i blefy z nowych bolidów Ferrari, Red Bulla, Merca i innych

  1. Obecna F1 to nuda. Bezpieczeństwo i ekologia zabiły ostatnie ciekawe rzeczy w tym sporcie. Dziś MotoGP jest ciekawsze, ma akcję i dynamikę, której w F1 już się nie uświadczy.

  2. Jak na razie to te dwa wyścigi spełniły wszystkie moje oczekiwania ("życzenia") dotyczące przetasowania stawki.
    1. Wielkie problemy Mercedesa + Russell, który potrafi odstawić Hamiltona.
    2. Powrót Ferrari do ścisłej czołówki i bolid, który pozwala w pełni pokazać potencjał Leclerc'a.
    3. Czerwone latarnie poprzedniego sezonu (Alfa Romeo i Hass) spokojnie mogą dojeżdżać w punktach .

    Ja akurat wbrew temu co w opisie napisali Povagovani byłem spokojny o przetasowania, bo jeżeli wchodzą tak duże zmiany w przepisach i trzeba przekonstruować wiele elementów w bolidach, to popełnienie pewnych błędów jest w jakimś stopniu nieuniknione i musi skutkować zmianami w stawce.

  3. Oglądałem Bahrajn, nudny jak zwykle. Wystarczyło by oglądnąć pierwsze i ostatnie 5 okrążeni. Nie wygląda żeby nowe regulacje zmieniły coś na dobre. O walce koło w koło można zapomnieć. F1 jest nudna jak każda arystokratka.

  4. Wiadomix że Ferrari na czele to kwintesencja F1 a mercedesa jebać. Każdy inny team może się z ferrari tłuc a oni niech się z williamsem ścigają . Za to że murzyn jest dwulicowy a Toto to płaczek i konfident

  5. Jestem wielkim fanatykiem F1 na początku myślałem że te bolidy będą bardzo ociężałe i "leniwe" ale pierwsze Gp Bahrajnu pokazało że można jechać tzw na skrzyni biegów rywalowi aż milo się oglądało cały wyścig tak samo jak Ciebie mozna słuchać niesamowicie opowiadasz Poproszę więcej takich filmików na temat F1 może poświeciłbyś jakiś czas na opisanie każdego zespołu do końca sezonu było by miło

  6. Nigdy nie wiedziałem w telewizji lepszyego programu który by tłumaczył jak działają pojazdy i co wpływa na ich zachowanie albo moc.
    Ty przedstawiasz to świetnie i prosto tak że nawet dzieciak z 3 klasy podstawówki powinien zrozumieć.
    Fakt nie oglądam telewizji i jej nie mam od 16 lat ale myślę że niewiele się zmieniło.
    Podziwiam nie tylko Ciebie ale całą ekipę bo pewnie z sześciu was tam pracuje.

  7. Zwężenie Mercedesa na przednim skrzydle nie ma na celu kierowania powietrza środkiem bolidu celem generowania docisku a raczej redukcji oporu powietrza(większe prędkości maksymalne). Powietrze nie jest potrzebne pod autem bo im mniej go jest tym lepiej, pod autem potrzebne jest podciśnienie. Powietrza pod auto ma wlecieć jak najmniej a dyfuzor powinien być możliwie jak najbardziej wydajny, czytaj ma zabierać odpowiednią ilość powietrza w całym zakresie prędkości. Na siłę docisku ma tu wpływ różnica ciśnienia na zewnątrz a tym ciśnieniem pod autem, powierzchnia ma tu duże znaczenie ale też szczelność układu, dlatego jest tam wiele sekcji i w każdej z nich jest inne ciśnienie, będzie to badane i doskonalone bo ciśnienie pod autem mogą sobie badać na bieżąco, odległość podłogi od ziemi jest mega ważna. Przednie skrzydło mercedesa jest zaprojektowane tak aby uzyskać optymalny docisk na oba przednie koła, ma na to wpływ powierzchnia i profil skrzydła ale też oddalenie tych powierzchni od przedniej osi kół i osi symetrycznej bolidu. Najkorzystniej jest wykorzystanie powietrza z przed koła aby generować docisk i zredukować opory powietrza które i tak uderzało by w opony. Powietrze przed autem to jest problem dla bolidu, jeśli takim kształtem skrzydeł można uzyskać zadawalający docisk na przednie koła to po co mamy walczyć z powietrzem środkową częścią skrzydła.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!