Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
JAKI SAMOCHÓD: NOWY vs UŻYWANY #CoWybrać

JAKI SAMOCHÓD: NOWY vs UŻYWANY #CoWybrać



Jaki samochód wybrać? Nowy, czy używany?
Pytanie bez jednej odpowiedzi?
Postaram się na nie odpowiedź ze swojego punktu widzenia. A może to nawet początek jakiejś serii?
Zapraszam!

Odwiedź mnie również na:
Facebook – https://www.facebook.com/AutoMotoVlog/
Instagram – https://www.instagram.com/automotovlog/

Importowane z Youtube Sprawdzanie samochodów przed zakupem warszawa. Warszawskie przeglądy samochodowe przed zakupem
Samochody należą do najbardziej skomplikowanych maszyn na świecie. Chociaż możliwy jest zakup pojazdu, który wymaga rozległych napraw, które przewyższają wartość pojazdu, nawet nie zdając sobie z tego sprawy, często tak się dzieje. Z tego powodu ważne jest, aby dokładnie sprawdzić pojazd przed jego zakupem. Szczególną ostrożność należy zachować w stolicy, gdzie istnieje duży rynek samochodów używanych.

Nawet na początkowym etapie sprawdzania reklamy w Internecie można znaleźć wiele niespójności. Rzadko zdarza się, aby właściciel samochodu wymieniał stare opony na nowe, ponieważ przydadzą się one w jego nowym pojeździe. Na zdjęciach opon powinny znajdować się oznaczenia, które można porównać z instrukcją obsługi samochodu, dostępną online.

Zakup quada używanego, zakup samochodu używanego porady, Na co zwrócić uwagę kupując używany samochód?, Na co zwrócić uwagę przy zakupie samochodu używanego?,, Kupno używanego samochodu – kompletny przewodnik to wszystko w naszej firmie.

Sprawdzenie Aut przed Zakupem

Elementy zewnętrzne, podwozie, wnętrze pojazdu i komorę silnika należy sprawdzić wzrokowo podczas oględzin. Jazda próbna jest szczególnie ważna, ponieważ nie może ujawnić problemów z układem hamulcowym, takich jak zdolność samochodu do poślizgu w lewo lub w prawo. Dobrym pomysłem jest też wyłączanie radia podczas jazdy, gdyż może to zamaskować ewentualne problemy z silnikiem.

Gdzie mogę uzyskać przegląd samochodu przed zakupem? Miasto Warszawa i okolice

Autorefleksja może nie być mądrym wykorzystaniem czasu. Z reguły osoba kierująca tymi pojazdami nie jest ani mechanikiem, ani osobą, która ma o nich wiedzę. Z tego powodu warto skorzystać z usług autocheckingu w Warszawie. W związku z tym zapraszamy do współpracy z sprawdzone-auto.pl!

Sprawdzenie Przed Zakupem – Najtaniej w Warszawie – Profesjonalne sprawdzenie auta, samochodu elektrycznego, auta hybrydowego, spalinowego lub diesel, skutera wodnego, quadów, motorówki, motocykla, mini koparki oraz koparki, dokładna diagnostyka przed kupnem tylko z sprawdzone-auto.pl! Raport o stanie technicznym samochodu, pojazdu, otrzymasz już w ciągu 24h.

Profesjonalne sprawdzenie auta, samochodu elektrycznego, skutera wodnego, quadów, motorówki, motocykla, mini koparki oraz koparki, dokładna diagnostyka przed kupnem tylko z sprawdzone-auto.pl! Raport o stanie technicznym samochodu, pojazdu, otrzymasz już w ciągu 24h.

Sprawdzenie Aut przed Zakupem to warszawska firma zajmująca się wykonywaniem przeglądów pojazdów przed zakupem.

Profesjonalne sprawdzenie auta, samochodu elektrycznego, auta hybrydowego, spalinowego lub diesel, skutera wodnego, quadów, motorówki, motocykla, mini koparki oraz koparki

Nie powinieneś oczekiwać od nas niczego mniej, ponieważ tak długo działamy w branży. Wszędzie w całym kraju jesteśmy po to, aby Ci służyć. Zatrudniamy 250 fachowców, dzięki czemu masz pewność, że pojazd zostanie szybko sprawdzony i otrzymasz dokładny raport. Dokonujemy dokładnych przeglądów i robimy dużo zdjęć, aby kupujący mógł zobaczyć wady i rzeczywisty stan pojazdu. Używamy tylko wysokiej jakości sprzętu pomiarowego, więc żadna wada nie umknie naszej uwadze.

Profesjonalne sprawdzenie auta, samochodu elektrycznego, skutera wodnego, quadów, motorówki, motocykla, mini koparki oraz koparki, dokładna diagnostyka przed kupnem tylko z sprawdzone-auto.pl! Raport o stanie technicznym samochodu, pojazdu, otrzymasz już w ciągu 24h.

Sprawdzenie Aut przed Zakupem – Sprawdzenie Przed Zakupem Auta, Quada, Motorówki itp.. Mechanik z Dojazdem do Sprzętu!

Wszyscy możemy odnosić się do chęci podkreślenia klientowi najlepszych cech sprzedawanego samochodu. Jednak nierzadko zdarza się, że ludzie celowo ukrywają swoje wady. Korzystając z naszych usług, nie musisz się martwić, że utkniesz w samochodzie, którego nie chcesz. Klienci nadal mogą chcieć kupić konkretny model, a nasze badania pomagają im wynegocjować niższą cenę nawet o tysiące złotych!.

Najtaniej w Warszawie – Profesjonalne sprawdzenie auta, samochodu elektrycznego, auta hybrydowego, spalinowego lub diesel, skutera wodnego, quadów, motorówki, motocykla, mini koparki oraz koparki

W niektórych przypadkach możemy przeprowadzić test lakieru za pomocą miernika i uchwycić wieleset zdjęć. Podczas jazdy próbnej sprawdzimy układ kierowniczy, hamulce i zawieszenie. Komora silnika i wnętrze pojazdu zostaną dokładnie sprawdzone. Ponadto zbadana zostanie skuteczność urządzeń elektronicznych. Na życzenie klienta przewieziemy pojazd do pracowni diagnostycznej, gdzie diagnostyka komputerowa posłuży do wykonania dokładnego przeglądu.

Sprawdzenie Przed Zakupem – Profesjonalne sprawdzenie auta, samochodu elektrycznego, skutera wodnego, quadów, motorówki, motocykla, koparki.

Sprawdzenie Aut przed Zakupem to warszawska firma zajmująca się wykonywaniem przeglądów pojazdów przed zakupem. Dokładna diagnostyka przed kupnem tylko z sprawdzone-auto.pl Raport o stanie technicznym samochodu, pojazdu, otrzymasz już w ciągu 24h.

25 thoughts on “JAKI SAMOCHÓD: NOWY vs UŻYWANY #CoWybrać

  1. Ja kupiłem 1 raz nowe autko Kuge.Wchodzisz czuć nowość i wgl i po chwili patrzysz na przebieg A Tu tylko parę setek przejechanie.Jezeli chodzi o kupno auta to kupuje się je dla siebie A nie kogoś…

  2. Jasne, że bardziej opłaca się kupić auto nowe, niż używane !!

    Oczywiśce pod warunkiem oczywiście, że chcemy kupić koniecznie bezwypadkowe, zadbane auto z segmentu A lub B i użytkowac go min 10 lat.

    Takie nowe, fajnie wyposażone Polo czy Yaris z silnikiem benzynowym o mocy ok 110KM można dostać spokojnie za 45.000 PLN.

    Używany, zadbany 10 letni bezwypadek, 1 właściciel, salon Polska, mały przebieg, wyniesie nas 20.000-25.000 PLN.

    Dodatkowe niezbędne naprawy do przejścia badań technicznych, z którymi nie mielibyśmy raczej do czynienia w młodszym aucie, wyniosą nas min 15.000 PLN po kolejnych 10 latach użytkowania.

    Podsumowanie, auto nowe kupujemy za 45.000 PLN, sprzedajemy po 10 latach za 20.000 PLN, jesteśmy do tyłu o 25.000 PLN.

    Kupujemy auto używane za 20.000 PLN + 15.000 PLN extra naprawy = 35.000 PLN,
    sprzedajemy go po kolejnych 10 latach za 3.000 PLN, jesteśmy do tyłu o przeszło 30.000 PLN !!

  3. Ciekawy temat i ciężko jednoznacznie stwierdzić co lepsze. Osobiście myślę o nowym aucie, bo chcę zaznać tej świeżości nowego i bycia pierwszym kierowca od początku itd. Ale ekonomicznie różnie bywa, bo nowe zawsze ma większe ubezpieczenie dochodzą przeglądy itp więc i tak kasa idzie. Ale ja, to nazywam przewidywalnymi kosztami. W używanym różnie może być, Dziś auta raczej dużo jeżdżą i często takie 5 latki już mają grubo ponad 100 tys km. I później co… Padnie takie DSG czy coś i 8000 zl. Nowoczesne auta są mega skomplikowane co generuje koszta napraw później. Dlatego chyba wolę obecnie kupić nowe, a niższy segment. Tym bardziej, że dziś nawet taka Fiesta może mieć automat, aktywny tempomat czy navi i ledy. Często poza rozmiarem nie wiele odbiegają od kompakta itp. Ale każdy ma swoje zdanie rzecz jasna.

  4. Patrząc jak ostro eksploatowane jest 90% samochodów i po 2 miesiącach analizy rynku wtórnego, należy liczyć tylko na uczciwego znajomego który pozbywa się pojazdu po 3-5 latach lub dużej dozy szczęścia. Do tego coraz większa "jednorazowość" wielu podzespołów. Niewielu będzie zadowolonych z pojazdu z 2 ręki a okazje rozchodzą się natychmiast wśród dobrze poinformowanych…. Znam 3 osoby, które w 1 roku włożyły w serwis 1/3 kwoty zakupu. Fakt, pojazdy były nieznacznie starsze ale niesmak zawsze zostaje. PS. Raz udało mi się kupić taki co miał niecałe 2 lata i to rzeczywiście był strzał w dziesiątkę.

  5. Jak dla mnie płacić za nową wykałaczkę w której komfortu brak to nie bardzo,wybieram 8 letnie auto klasy premium ,które jest porządnie wykonane , dla mnie samochód to przede wszystkim komfort komfort i jeszcze raz komfort ! Jak ktoś nigdy nie jeździł autem klasy premium to nie wie o czym mowa ! Oczywiście to co piszę nie jest dla kogoś kto się nie zna bo ludzie, którzy nie znają się na autach często wpadli na minę i wolą auto nowe ale niższej klasy ! Rozumiem tych ludzi ale osobiście znam się na motoryzacji bo to moja pasja i dlatego zawsze wybiorę starsze auto a wyższej klasy !

  6. Moim zdaniem używany. Masz do wyboru Dacia Duster 2018 i Renault Koleos 2010. Oba za 40 000 zł. Duster będzie goły, że słabym silnikiem i 3-4 poduszkami powietrznymi. Renault będzie z dieselem 2.0, 8 poduszkami powietrznymi i przeróżnymi bajerami typu nawigacja, tempomat czy ksenony.

  7. Mazda i cisza hahah a to dobre 🙂 Ja bym wziął leona nawet 1,4 tsi 125km, zjada taką mazde 2.0 na śniadanie i do tego jest lepiej wyciszony. Mazda jest ładna ale system multimedialny to dinozaur, jest głośna, silniki mułowate, może po za 2.5i i najmocniejszym dieslem. ale za ta kase wystarczy na max 2.0 165km.

  8. Pozwolę sobie na pewną teorię i zaraz ją rozwinę: drogi autorze filmu nigdy nie kupowałeś zarówno nowego auta, jak i używanego za 70 tys zł.
    Główne pytanie w filmie powinno brzmieć: czy 70 tys zł to dla nas rok, lub dwa oszczędzania, czy bierzemy kredyt na 5 – 10 lat. W pierwszej opcji klasa wyżej nie stanowi problemu, a za 2-3 lata i tak odsprzedamy samochód z mniejszą stratą. Natomiast jeżeli czeka nas 5 lat spłacania kredytu to warto pomyśleć ile będzie kosztowało OC i AC, ile za rozrząd który pewnie w tym czasie będzie do wymiany i ile kosztuje impregnowanie skórzanej tapicerki 2 razy do roku, czy nawet jak ogromna jest różnica w cenie opon. Dodatkowo przy nowym aucie mamy pewność jak jeździ właściciel i jak dba o samochód. Zupełnie inna sytuacja kiedy auto ma być używane "do pracy", a inaczej jeżeli kupujemy do "domowego" użytku. Inaczej też jedzie się 2 tys km na wakacje kiedy wiemy, że awaria samochodu to problem dilera i w cenie auta jest naprawa i hotel w ramach gwarancji, a inaczej kiedy stuk w zawieszeniu powoduje panikę za granicami naszego kraju. I teraz wracając do mojej tezy z pierwszego zdania: jadąc na wakacje z dziećmi staje się milion razy i człowiek jest tak samo zmęczony jadąc BMW jak i jadąc Fordem. To już nie te czasy gdzie pomiędzy BMW E36, a Fiatem 125p była przepaść.

  9. Jest to temat do rozważań. Mam jakieś tam małe doświadczenie i z nowymi autami i używanymi i ciężko jednoznacznie stwierdzić jaki wybrać. W przypadku używanych aut nabyłem kiedyś trzylatka, troszkę lepiej wyposażonego i troszkę większego, bo wtedy taki był mi potrzebny i nie żałuję decyzji. Raczej się nie psuł, a dzięki temu, że nie nowy to pozwoliłem sobie na wygodny pod różnymi względami samochód. Potem kupiłem samochód nowy, chyba bardziej dlatego nowy, bo żona mnie namawiała i szukać używanego mi się nie chciało. I w sumie nie żałuję, jeżdżę nim 6ty rok i mam 💯% bezawaryjności. Ale wada taka, że musiałem jeździć na obowiązkowe przeglądy żeby utrzymać gwarancję. Teraz jak bym zmieniał auto i stwierdził, że to jest ostatni mój samochód to może bym kupił nowy, ale raczej tak nie będzie, więc wolałbym mało używany, ale lepiej wyposażony i mocniejszy motor. Ważne żeby kupić auto z pewnego źródła, żeby zminimalizować ewentualne problemy. Świetny temat, gratulacje za podejście i rozwagę, Kamil tak trzymaj.

  10. Nie lubię filmów w których nie ma jakiegoś jednoznacznego stwierdzenia na koniec ale muszę przyznać że w tym wypadku faktycznie co kto woli. Mam Fabię z 2010 roku z salonu za 42k i używane E39 z 2001 roku kupione 2 lata temu za 23k. Generalnie to w Skodzie mi brakuje skrzyni automatycznej, klimy i tempomatu. Reszty rzeczy takich jak czujnik deszczu i zmierzchu, navi, skórzanych foteli, ksenonów da się przeżyć ich brak. BMW jest co prawda wygodniejsze i ciche ale Skoda jest zwinna i ma bardziej ustawny bagażnik. Pali też mniej. Skoda ma silnik benzynowy 1.2 a BMW diesla 3.0. Zupełnie inne auta ale po prostu stworzone do czegoś innego. Najlepiej mieć dwa różne w rodzinie jak ja to można wtedy używać według potrzeby.

  11. dobry przekaz !!! Też bym wolał uzywke z wyższej półki z mocnym motorem. Jak sie dobrze poszuka to da sie znaleść, ja swojej bryczki szukałem ponad rok i zawsze jak do niej siadam to wiem że warto było, mimo że drogo trzeba było zapłacić. Miałem nowego i w rok 4 x laweta + ciągłe awarie (nie pozdro dla grupy General Motors hehehe), a teraz od 2 lat absolutnie zero problemów mimo że auto niemłode i przebieg też ma konkret nabity. Te nowe auta teraz to koszmar …chodzi o te plastiki i ich smród + bardzo wysokie spalanie przy np 140 km/h na autostradzie, oczywiście przeraźliwe wycie silnika gratis. Do tego złuszczający sie plastik z kierownicy i drążka i tapicerek po dosłownie paru miesiącach …kiedys to było nie do pomyślenia !

  12. Z ta utrata wartości z nowym autem jest różnie co z tego ze on w pierwszym roku coś tam straci jak i tak nikomu się nie sprzedaje takiego auta po pierwszym roku a po kilku latach ta utrata wartości nie jest tak znacząca. 5 lat temu kupiłem nowe Renault Captur w najbardziej wypasionej wersji ale z silnikiem 0.9tce akurat trafiłem na promocje i dałem za auto 60tys w tym roku po pięciu latach sprzedałem to auto za 40tys zł z przebiegiem 80tys moim zdaniem utrata wartości była znikoma

  13. super materiał 🙂 przydało by się jeszcze dodać pod uwagę pozycji: nowy w leasing lub nowy w wynajem
    70000 wydać na auto od razu to przede wszystkim fakt że po jakimś czasie trzeba będzie auto sprzedać – czyli koszt faktyczny auta to cena zakupu – cena sprzedaży . Problem polega na tym że to drugie to loteria a w przypadku wynajmu mamy klarowną sytuację… i suma sumarum wychodzi na to samo a co roku lub co 2 lata mamy nowe auto

  14. Trudny podjąłeś temat… Jeszcze na wstępnie pytanie, dlaczego samochód ma być wyłącznie z pl? Niejednokrotnie widząc ceny aut przed i po sprowadzeniu łapałem się za głowę:) Mamy naprawdę drogie używki… Wracając do tematu, również preferuję auta młode wyższej klasy (do 3 lat) niż nowe.
    Powodzenia:)

  15. Tutaj, akurat, wybrałeś wyjątkowo mało ryzykowną alternatywę dla nowego forda. Ale już kilka lat starszy mercedes C/E, lub BMW 5 wcale nie muszą być lepszym wyborem. Ze względu na koszty serwisu, chociażby. Poza tym, obawiam się, że zanim byś znalazł takiego rodzynka, jak rzeczona mazda, to zdążył byś dozbierać do nowej..

  16. Wg mnie uzywany wyzszej klasy w tym przypadku Mazda jak najbardziej. max 3 lata, najlepiej po 1 wlascicielu. Nie ma okazji w tym temacie. Trzeba polozyc asking price. Ciezko znalezc takie rodzynki na polskim rynku.. niestety.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!