Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Ford Tourneo Custom Active 2.0 New EcoBlue 185 L2 TEST Dla aktywnych czy dla udających aktywnych?

Ford Tourneo Custom Active 2.0 New EcoBlue 185 L2 TEST Dla aktywnych czy dla udających aktywnych?



2021 Ford Tourneo Custom L2

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

43 thoughts on “Ford Tourneo Custom Active 2.0 New EcoBlue 185 L2 TEST Dla aktywnych czy dla udających aktywnych?

  1. Przecież busy fabrycznie mają dość wysoki przeswit co widać po tym aucie, oczywiście przy tym rozstawie osi pchanie się w większy teren to by musiało mieć 50cm prześwitu żeby na brzuchu nie zawisał. W Kangoo prześwit większy niż w SUVach 🙂

  2. Co sądzisz o działaniu sprzęgła w tym aucie ? Miałem okazje przejechać się takim autem w pracy, według mnie bardzo ciężko wyczuć sprzęgło a kilka pierwszych ruszeń spod świateł to jedno wielkie szarpnięcie.

  3. Silnik 1.0 jest jako generator prądu, który ładuje akumulatory w aucie. Napędzany jest silnikiem elektrycznym tylko i wyłącznie. Można go także ładować ładowarką. Pług in hybrid.

  4. Miałem okazję testować to auto i generalnie jest ok ale moją uwagę zwróciły dwie rzeczy. Trzaski dobiagające z tyłu auta tak jakby nadwozie nie trzymało sztywności oraz uczucie w ostatnim rzędzie siedzeń wybierania nierówności typowe dla aut dostawczych (podskakiwanie tyłu) Dodam, że z pozycji kierowcy zupełnie nieodczuwalne. Generalnie w środku jest przyjemne ale jak ktoś się zastanawia pomiędzy tym a większym kombi czy vanem to chyba lepiej jednak poszukać typowej osobówki bo tutaj jednak czuć, że jest to auto dostawcze przystosowanen do przewozu osób. Test jak zawsze na plus.

  5. Auto naprawdę ładne, bak paliwa w takim aucie to skandal, i największy minus to brak drugiego podłokietnika przynajmniej dla kierowcy, kto jeżdzi w dalekie trasy wie o czym piszę, a to że dużo miejsca na drzwiach to nie to samo co wygodny podłokietnik

  6. Auto może i dobre, dla rodziny większej niż przeciętna 🙂. Ale ogólnie jakoś nie porywa. Może gdyby była wersja 4×4 z jakąś mocną benzyną i luksusowym wyposażeniem 🤔

  7. Dla mnie największym minusem tego auta to stałe i piekielnie ciężkie fotele. Osobiście nie potrzebuję autobusu, ale 6-miejscowy chętnie bym kupił. Nie wiem dlaczego ford zrezygnował z 4 foteli na szynach i stolika na rzecz stałych 6. Wybór foteli powinien być w opcji. Chcesz 6 stałych – proszę bardzo, chcesz 4 dowolnie przesuwane i obracane oraz stolik, proszę bardzo.

  8. Mam od 7 lat Tourneo Custom pierwszej generacji. 155km, diesel 2.3. Eksploatowany w większości po wiejskich drogach. Zawieszenie nie do zatłuczenia. Po szutrze i ściernisku też daje radę. 1. bieg ma takie przełożenie, że można się wydostać z kopnego śniegu a i przy bardzo podłej przyczepności też ruszy. Na pusto ma całkiem niezłe kopyto – na pasie rozpędowym na ekspresówce spokojnie można zdążyć rozbujać do 120km/h. Na autostradzie Vmax=178km/h (nie chciał już iść szybciej nawet z górki – pewnie ma jakąś elektroniczną blokadę).

Dodaj komentarz

Zadzwoń!