Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Echa padoku #387 - Techniczna zapowiedź sezonu z Craigiem Scarborough

Echa padoku #387 – Techniczna zapowiedź sezonu z Craigiem Scarborough



Za miesiąc możemy już zobaczyć na torze pierwsze konstrukcje na sezon 2021. Czego możemy się spodziewać, biorąc pod uwagę zmiany regulaminu technicznego oraz duże ograniczenia, jakie zostały nałożone na zespoły? Odpowiedzi na to i na wiele innych pytań szukałem w rozmowie z Craigiem Scarborough (https://twitter.com/ScarbsTech) – ekspertem, który na temat budowy samochodów F1 wie bardzo dużo.

00:00 – Wprowadzenie
00:28 – Intro
00:41 – Zapowiedź wywiadu
01:55 – O wyzwaniach jakie stoją w tym sezonie przed zespołami
04:34 – Kto może wygrać, a kto stracić na zmianach w aerodynamice?
10:22 – Czy ktoś zaryzykuje rozwój obecnego auta, aby zaskoczyć rywali?
11:47 – Jakich zmian możemy się spodziewać w poszczególnych zespołach?
15:05 – O wąskich nosach i testach zderzeniowych
20:05 – Czy Alfa Romeo może pokazać w Warszawie nowy samochód?
23:21 – Integracja z jednostką Mercedesa – duże wyzwanie McLarena
26:30 – Odważna prognoza Craiga…
27:18 – Zapowiedź kolejnego wywiadu

http://f1fanklub.pl – świetne źródło newsów ze świata F1

Intro by: MacLobuzz
www.maclobuzz.com

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

33 thoughts on “Echa padoku #387 – Techniczna zapowiedź sezonu z Craigiem Scarborough

  1. Mam kilka pytań do Pana, bardzo proszę o odpowiedź, bo mnie one od wielu lat bardzo nurtują. Pierwsze moje pytanie brzmi, dlaczego w ogóle co roku/co dwa są te zmiany w regulaminach odnośnie budowy bolidów? Drugie co mnie nurtuje to o co chodzi z tym rozwojem silników. Jest coś co można jeszcze bardziej rozwinąć w tej kwestii? Przecież nowoczesne technologie są już od wielu lat, wiele lat trwa Formuła 1, chyba już inżynierowie doszli do granic możliwości, już moim zdaniem nie ma co poprawiać w samej jednostce napędowej, no bo ile można 🙂 Trzecie pytanie trochę nie związane z tym odcinkiem, ale na które od 16 lat nie znalazłem odpowiedzi. Do czego w ogóle służą te biało czerwone krawężniki (tarki) na wejściach, wierzchołku i na wyjściach z zakrętów? W niektórych zakrętach mam wrażenie że są tam dane na siłę, że nie są tam potrzebne, bo nawet nikt się do nich nie zbliża. Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź 😉

  2. Ciekawy wywiad, ale na przyszlosc wydaje mi sie, ze bardziej naturalnie bedzie wygladalo zadawanie pytan po angielsku. W tej chwili wyglada, ze rozmowa byla po angielsku, a pytania dograne pozniej, i jak dla mnie dziwnie sie to oglada z mysla, ze patrzysz sie w pusty monitor mowiac po polsku 😉

  3. Niezwykle miło posłuchać o F1 bez dyskutowania o kierowcach, u nich wielkich zmian nie ma, więc ileż można o nich mówić. Czekam na kolejny taki materiał … np. przy rozmowie z pewnym Panie z McLarena odpadnie robota z tłumaczeniem 😉

  4. ‪Super gość ten Craig i ciekawe podejście do F1, niespotykane dość.
    Będą analizy techniczne bolidów w tym roku? Tym mnie kupiłeś dwa lata temu.

    Tak btw. nawet nie zauważałyem kiedy ze sztywniaka z szafy zrobiłeś się gościem, który przed kamerą czuje się swobodnie, sposób w jaki się wysławiasz, gestykulujesz. Mega progres.

  5. Danielu super się rozwijasz, i twoja "spokojna mowa" zachęca do słuchania. Zero jakiej kolwiek agresji z Twojej strony a przekazywanych materiałach i o tym o czym mówisz.
    Życzę Ci sukcesów bo widać i czuć że w dobra stronę się rozwijasz.
    Słucham Cię od ponad roku i nie zamierzam przestawać.
    Jeszcze raz gratuluję i trzymam kciuki 👍👍👍👍

  6. Świetny odcinek. Rozwijaj kanał tak dalej, bo technicznego contentu nigdy dosyć, a na polskim yt poza Twoim kanałem tego po prostu nie ma.

  7. Super pomysł szczerze mówiąc dawno się nie spotkałem aby pytania były osobno wgrywane po polsku a wywiad wstawiany po angielsku bardzo mi się forma podoba mam nadzieję że będzie kontynuacja. Wg super że pojawiają się wywiady z takimi osobami wielki wielki plus 👍

  8. Świetny materiał. Bardzo dobre pytania i bardzo ciekawe i pełne odpowiedzi. Super się oglądało od pierwszej do ostatniej sekundy. Sama przyjemność. Dzięki i czekam na więcej…😉

Dodaj komentarz

Zadzwoń!