Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
20 thoughts on “BMW E46 pobór prądu na postoju”
Ja mam ukrytego złodzieja prądu, który uaktywnia się parę razy w roku, i zeruje mi akusa w kilka dni. Niestety jak go naładuje i podepnę miernik-wszystko jest książkowo, tak jak u Ciebie. "Rynce" już mi opadają. Może ktoś miał taki przypadek?
Nie miałem.nigdy styczności smietnikami i kablami mogl bus jakoś w srocienospiac mi co jak połączyć w Aku i dalej aż do miernika? Bo ciekaw jestem tego testu
Ja już od pięciu lat odpinam baterie w cabrio 2001 rok. Nowa bateria w dwa dni pusta i niewiem jak sie za to wziąść. Musze wyciągać bezpieczniki przy zamkniętym aucie ale mam Alarm 🙁 . Auto w orginale tylko radio zmieniłem jak błąd już były.
Bardzo skromny pobór prądu spoczynkowego wręcz aż niewiarygodny… Tyle to miał kiedyś mój "maluch" bez elektroniki 😀 W E36 miałem 20mA, w pierwszym E46 30mA, w E90 było 60mA, w drugim E46 mam 50mA, w trzecim E46 miałem też 50mA, hmmm kwestia typu i wyposażenia pewne…
miałem podobnie mam e46 330d przedlift i zmieniarka i gps pobierało non stop myslalem ze wina akumulatora odłaczyłem gps i baja choc nie powinien pobierac moim zdaniem ale cały czas zarło prąd od tej pory dobry rok spokój.
pewnie chodzi o to, ze wszedzie po forach i grupach pisza zeby czekac z 15 min – pol h, u mnie pobor taki sam, a zarlo 4, sprawdzilem wszystkie bezpieczniki i nic, okazalo sie, ze przeplywowy podgrzewacz wody ma bezposredni gruby plusowy kabel do aku, odlaczylem i tez spadl do 0.04
Mistrzu, czy jest możliwość się umówić na diagnostykre u Ciebie? Oczywiście wszystko odpłatnie. Borykam się od pewnego czasu ze spadkami mocy i z tego co widzę Ty byś to moment ogarnął.
Dwa miesiace temu mialem problem z poborem pradu, po paru dniach padł akumulator. Miernik pokazał coś troche wiecej niż 1.5A. Odlaczylem kamere w bagazniku troche spadlo. Pozniej usb z zapalniczki z przodui tez mniej, ale nadal bylo ponad 0,8A. Okazalo sie ze zucilem miedzy fotel a drzwi kierowcy puszke plaka do odświeżenia klimy i ona wciskala guzik od pompowania ledzwi i tak kilka dni pompowalo😅
Widzę, że przerabiasz systematycznie wszystkie bolączki e46 które mnie też spotkały 🙂 Niestety jedną z kolejnych to będzie brak podświetlenia zegarów 🙂 Czy Ty lub ktoś z czytających ten komentarz wie jaka może być przyczyna braku podświetlania zegarów? Chodzi o to, że jak zapala się światła postojowe lub mijania to na chwilę błyska podświetlenie zegarów, a potem staje się "przytłumione", jednocześnie z głośników podczas przytłumienia wydobywa się cichy jednostajny dźwięk, podobny do tego jak włącza się wzmacniacz, ale nie puszcza muzyki.
Ja mam ukrytego złodzieja prądu, który uaktywnia się parę razy w roku, i zeruje mi akusa w kilka dni. Niestety jak go naładuje i podepnę miernik-wszystko jest książkowo, tak jak u Ciebie. "Rynce" już mi opadają. Może ktoś miał taki przypadek?
Nie miałem.nigdy styczności smietnikami i kablami mogl bus jakoś w srocienospiac mi co jak połączyć w Aku i dalej aż do miernika? Bo ciekaw jestem tego testu
Ja już od pięciu lat odpinam baterie w cabrio 2001 rok. Nowa bateria w dwa dni pusta i niewiem jak sie za to wziąść. Musze wyciągać bezpieczniki przy zamkniętym aucie ale mam Alarm 🙁 . Auto w orginale tylko radio zmieniłem jak błąd już były.
Cześć,
Zmierzyłem to na podstawie twojego filmu. Czy to możliwe, że mój samochód pokazuje 0,01 po 20-30 sekundach? Mam BMW E46. Dziękuję
Bardzo skromny pobór prądu spoczynkowego wręcz aż niewiarygodny… Tyle to miał kiedyś mój "maluch" bez elektroniki 😀 W E36 miałem 20mA, w pierwszym E46 30mA, w E90 było 60mA, w drugim E46 mam 50mA, w trzecim E46 miałem też 50mA, hmmm kwestia typu i wyposażenia pewne…
miałem podobnie mam e46 330d przedlift i zmieniarka i gps pobierało non stop myslalem ze wina akumulatora odłaczyłem gps i baja choc nie powinien pobierac moim zdaniem ale cały czas zarło prąd od tej pory dobry rok spokój.
U mnie po 15 minutach spadało do tego 0.03
Wielokrotnie sprawdzane
pewnie chodzi o to, ze wszedzie po forach i grupach pisza zeby czekac z 15 min – pol h, u mnie pobor taki sam, a zarlo 4, sprawdzilem wszystkie bezpieczniki i nic, okazalo sie, ze przeplywowy podgrzewacz wody ma bezposredni gruby plusowy kabel do aku, odlaczylem i tez spadl do 0.04
Fajne, trochę szkoda że nie przełączyłeś multimetru na dokładniejszy pomiar przy najniższym poborze 😉
Mistrzu, czy jest możliwość się umówić na diagnostykre u Ciebie? Oczywiście wszystko odpłatnie. Borykam się od pewnego czasu ze spadkami mocy i z tego co widzę Ty byś to moment ogarnął.
Dwa miesiace temu mialem problem z poborem pradu, po paru dniach padł akumulator. Miernik pokazał coś troche wiecej niż 1.5A.
Odlaczylem kamere w bagazniku troche spadlo.
Pozniej usb z zapalniczki z przodui tez mniej, ale nadal bylo ponad 0,8A. Okazalo sie ze zucilem miedzy fotel a drzwi kierowcy puszke plaka do odświeżenia klimy i ona wciskala guzik od pompowania ledzwi i tak kilka dni pompowalo😅
Się narobilo..
Widzę, że przerabiasz systematycznie wszystkie bolączki e46 które mnie też spotkały 🙂 Niestety jedną z kolejnych to będzie brak podświetlenia zegarów 🙂 Czy Ty lub ktoś z czytających ten komentarz wie jaka może być przyczyna braku podświetlania zegarów? Chodzi o to, że jak zapala się światła postojowe lub mijania to na chwilę błyska podświetlenie zegarów, a potem staje się "przytłumione", jednocześnie z głośników podczas przytłumienia wydobywa się cichy jednostajny dźwięk, podobny do tego jak włącza się wzmacniacz, ale nie puszcza muzyki.
Prawidłowo z tego co się orientuję. Dobry przykład dla potomnych.
Pozdro
Dlaczego ty nic nie mówisz ? Jakiemuś dzięciołowi już nie pasowało coś ? We bo te filmiki bez twojego komentarza są dziwne .
Świetny materiał napewno przyda się każdego w razie sprawdzenia poboru prądu. Jesteś niesamowity! Dzięki za to. Będzie na przyszłość
Kable od multimetru pewnie były ciepłe.
Jak tak można nic nie mówić 😂😂
Muzyka na końcu filmiku, Bardzo Dobrra Robota😉
Trzeba było jeszcze rozruch sprawdzić 😉