Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
-24st.C TEST Ukraińskich Akumulatorów AMEGA

-24st.C TEST Ukraińskich Akumulatorów AMEGA



W filmie jest duży błąd (dotyczący czasu rozładowania):
A-MEGA 3 Standard 74Ah w filmie mówię, że ma 126 minut, podczas gdy chodzi o 1 godzinę i 26 minut. Pojemność obliczono prawidłowo 66Ah.
A-MEGA 5 Premium 75Ah w filmie mówię, że ma 140 minut, podczas gdy chodzi o 1 godzinę i 40 minut. Pojemność obliczono prawidłowo 76Ah.
A-MEGA 7 Ultra 74Ah w filmie mówię, że ma 144 minut, podczas gdy chodzi o 1 godzinę i 44 minut. Pojemność obliczono prawidłowo 80Ah.

Link do prawidłowej tabeli rozładowania:
http://www.akubiz.biz/img/artykul/126,poradnik-jak-kupic-akumulator-do-motocykla,004.jpg

Przepraszam za pomyłkę.

Robert Mazurek redaktor portalu AkuBiz.biz prezentuje test porównawczy Ukraińskich akumulatorów A-MEGA. Test porównawczy akumulatorów A-MEGA 3 Standard 74Ah, A-MEGA 5 Premium 75Ah oraz A-MEGA 7 Ultra 75Ah. W teście akumulatorów A-MEGA zobaczycie Państwo jak akumulatory poradzą sobie z temperaturą -24st.C.

Zapraszam i pozdrawiam
Robert Mazurek
@mrAkumulator

Wsparcie dla @mrAkumulator: https://patronite.pl/mrAkumulator

Świat Akumulatorów
Szczecin ul. Gryfińska 106 609-302-803 Mieszko
Szczecin ul. Santocka 42 609-309-969 Waldek
Mobilny Serwis Akumulatorów 505-135-136 Marcin

Sklep internetowy: https://www.e-moto.pl/
Sklep Internetowy: http://sklep.akubiz.biz/
Instagram: https://www.instagram.com/mrakumulator/
Facebook: https://www.facebook.com/mrAkumulator/

#MEGATEX #AMEGA #ŚwiatAkumulatorów

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

29 thoughts on “-24st.C TEST Ukraińskich Akumulatorów AMEGA

  1. Miałem Amega 3. Kupiony za niecałe 190 zł w 2017. Gwarancja na 2 lata. W tdi pojeździł 2,5 roku potem jeszcze 1,5 w 1,6 hdi. Po 4 latach w końcu przy temperaturze 0 już nie starczyło prądu na rozruch. Za te pieniądze i 4 lata roboty to super produkt.

  2. Witam, chciałbym nadmienić, iż czasy podane w minutach na filmie są moim zdaniem prawidłowe. Skupmy się na amedze 3.
     1 godzina 26 minut pod obciążeniem 30a dałoby to pojemność ok 43ah, a obciążenie 30a przez czas 126 minut daje około 63ah.
    1 godzina 26 minut to w ułamku 1.43 godziny pomnożyć to przez 30a daje ok 43ah, a 126 minut to w ułamku 2.1 godziny razy 30a daje około 63ah. Więc ze względu na pojemność akumulatorów wydaje mi się, że chodzi o minuty.

  3. Panie Robercie,

    Szkoda, że nie skomentował Pan wyników pomiarów prądów rozruchowych. A chyba warto, bo przecież podawany/deklarowany prąd rozruchowy akumulatora odnosi się do temp. 18C, czyli bliskiej tej w której Pan testował te akumulatory, ale jak Pan wyraźnie powiedział, prądy rozruchowe tak "zmrożonych" akumulatorów były na poziomie +/ 60% deklarowanej wartości dla -18C. Dlaczego? Co więcej, te deklarowane poziomy prądów rozruchowych zostały osiągnięte, ale przy pomiarach w temperaturze +20C (na początku filmu). Więc to wszystko razem się "nie klei" i wymaga skomentowania. Nie jest to jakaś "wada" tych akurat modeli akumulatorów, bo choć innych Pan nie "mroził" to jednak przebadał wiele w temperaturze pokojowej i ich prądy rozruchowe były na poziomie deklarowanym przez producentów, ale dla temp -18C, a nie +20C.

    Wiadomo, że ze spadkiem temperatury energii w akumulatorze "ubywa", co tłumaczył Pan Andrzej w poprzednim odcinku cyklu, w takim więc razie jak interpretować pomiary przeprowadzane przez Pana, Panie Robercie, niemal w każdym filmie, gdzie testuje Pan różne akumulatory w temperaturze +20C. A wtedy te prądy rozruchowe są na poziomie zadeklarowanych przez producenta (ale dla -18C!). Czy zatem nie powinny być wyższe, aby "było z czego spadać" jak temperatura także będzie niższa?

  4. Na akumulatorach z Megatex jest napisana waga ich produktu. Ja znalazłem tą wagę na ich stronie
    Amega 3 standard 74Ah – 17,6 kg
    Amega 5 premium 75Ah – 18,6 kg
    Amega 7 Ultra 745 Ah – 19,3 kg

    Wagi zbliżone do tych podanych w filmie, jednak seria 5 powinna być cięższa o kilogram od serii 3.

    Dlaczego Amega 3 ma takie słabe parametry? Na etykiecie zupełnie inne dane.

  5. Jest jeszcze coś takiego jak pojedyncze przypadki w skali masowej.Gdy jest ich procentowo mało i/lub na początku produkcji (swoiste normy ,sytuacja firmy)nie powinno od razu rzutować na firmę.Ludzie prawdopodobnie darują

  6. Mam wrażenie, że ten tester, którego państwo używacie do "pomiaru" prądu rozruchowego, bardziej szacuje/ oblicza ten prąd niż rzeczywiście go mierzy. Trochę jakby wynik skoczka wzwyż podawać na podstawie jego wzrostu i prędkości z jaką dobiega do poprzeczki. Mało wiarygodne.

  7. To co wcześniej pisałem na temat tych aku , bo wszystkie 3 miałem w ofercie…..czyli "7" oprócz wagi (która jest super), odlewanych kratek, ciekawych dodatków do płyt, ma bardzo przeciętne parametry, dodatkowo u mnie pojawiał się problem z bardzo szybką utratą napięcia….i to na wszystkich sztukach jakie posiadałem.
    Co do "5" Parametry srednie (chociaz i tak z całe trójki wypadła w sumie najlepiej), ale co ciekawe niestety akumulator waży 17,5kg, producent na wieczku podaje ze waga tego akumulatora powinna byc w okolicach 18,6kg!!! Czyli 1,1kg pewnie sie utleniło….(tak samo wygladały wagi kiedy ważyłem u siebie, dodatkowo miałem też 63Ah z serii "5" i też sporo brakowało wagowo).
    Jesli chodzi o serie "3" to miałem do niej najmniej zastrzezen bo i waga i prady byly ok, nie było również problemów ze spadkiem napięcia, ale jedna rzecz , której nie badałem to rozładowanie (w celu oszacowania pojemności) 66Ah to troszkę wstyd, chociaż przy normach produkcyjnych , które wynoszą + / – 10% to akumulator i tak mieści się.
    Test w chłodni ciekawy – chociaż metodykę pewnie trzeb by było dopracować,ale szkoda że nie dołączyłeś do tej trójki chociaż jednego autoparta lub bannera, wtedy łatwiej było by ocenić produkty megatex vs reszta aku.
    P.S. Pozdrawiam i wielki szacunek Robercie za czas jaki poświęcasz dla dobra nauki:-)

Dodaj komentarz

Zadzwoń!