Masz auto które udostępnił byś do nagrania ?? Możemy nagrać je wspólnie ! Zapraszam do kontaktu przez
Facebook @MzM.Tv
Instagram @mzmtv
bądź mailowo mzmtv.pl@gmail.com
:))
Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
24 thoughts on “2004 – 2011 Audi A6 C6 Awarie / Koszty / Issues [ENGLISH SUBTITLES]”
Nic dodać nic ująć mam 3.0tdi wszystko co powiedziałeś się zgadza 100%,ja znalazłem magika który wymienił mi silnik na nowszy z audi a8 2014roku tam już jest mniej napinaczy, i odpukać nic się nie dzieje i mocy jest więcej.niestety te rozrządy z pierwszych produkcji potrafią zrujnowac kieszeń ja poszedłem w inna stronę.pozdrawiam
Materiał ok. Pytanie – kto o zdrowych zmysłach kupuje 15-letnie auto, wkłada w nie jego równowartość bądź nawet więcej, by "zabezpieczyć się" na kolejne 200k km "bezawaryjnej" jazdy? Trzeba mieć nierówno pod sufitem by reanimować trupa w tej postaci.
Szukającym i oglądającym proponuje tutaj tylko się dowiedzieć o co chodzi, a reszty konkretnych informacji szukać dalej. Ten film wprowadza tylko w błąd, bo autor nie do końca rozeznał temat przy silnikach.
Witam wszystkich. Czy ktoś z obserwujących takie filmy jest posiadaczem silnika 2.0 TFSI 170KM? Bardzo chciałbym się dowiedzieć od was jakie macie spalanie oleju od wymiany do wymiany. Pozdrawiam
Jezus Maria! Jak nisko upadła niemiecka motoryzacja! Czu to jest moze dzialanoe celowe producenta zeby plebs wykonczyc kosztami a zadowolony był tylko pierwszy właściciel i w ten sposób próbują utrzymać "wyższość" albo "prestiz" marki? Przecież to jest chore: takoe fajne auto z wygladu, a czego pod maska bu sie noe dotknąć: to ruina. I to po stosunkowo małych przebiegach.
Uważam że Audi będzie jedynym autem. Mam opla Astre H ,jest bardzo awaryjny ktory jest drogi w utrzymaniu. Astra jest nie ekonomiczna. Powiem wam że nigdy w życiu nie miałem tak awaryjnego auta w Historii niż Astra H.
1:40 2.4 V6
4:55 3.2 v6
6:42 2.0 TFSI
8:00 4.2 V8 BAT
9:17 4.2 V8 BVJ
9:45 2.8 FSI / 3.0 TFSI
12:11 2.0 TDI PD
13:26 2.0 TDI CR
15:03 3.0 TDI
15:25 2.7 TDI
jednostka jest bardzo dynamiczna……….335koni i aż 6s, to nie wiem czy taka dynamiczna
Pierdolisz głupoty jak chuj
Nic dodać nic ująć mam 3.0tdi wszystko co powiedziałeś się zgadza 100%,ja znalazłem magika który wymienił mi silnik na nowszy z audi a8 2014roku tam już jest mniej napinaczy, i odpukać nic się nie dzieje i mocy jest więcej.niestety te rozrządy z pierwszych produkcji potrafią zrujnowac kieszeń ja poszedłem w inna stronę.pozdrawiam
Materiał ok. Pytanie – kto o zdrowych zmysłach kupuje 15-letnie auto, wkłada w nie jego równowartość bądź nawet więcej, by "zabezpieczyć się" na kolejne 200k km "bezawaryjnej" jazdy? Trzeba mieć nierówno pod sufitem by reanimować trupa w tej postaci.
Fajny materiał. Może tylko dodam ,że 3.0 tdi nie jest takie złe pod warunkiem,że będzie po lifcie , silnik CDYA lub CDYC.
Spalanie oleju w 2.4? Co kurwa XDDDD
Brak sensownego automatu, a tiptronic? XDDDD.
Oj wiedza skromna
🙂
Szukającym i oglądającym proponuje tutaj tylko się dowiedzieć o co chodzi, a reszty konkretnych informacji szukać dalej. Ten film wprowadza tylko w błąd, bo autor nie do końca rozeznał temat przy silnikach.
Witam wszystkich. Czy ktoś z obserwujących takie filmy jest posiadaczem silnika 2.0 TFSI 170KM?
Bardzo chciałbym się dowiedzieć od was jakie macie spalanie oleju od wymiany do wymiany.
Pozdrawiam
Najslabsza jednostka benzynowa to 2.0 a nie 2.4
2.0 tfsi niby najpopularnijeszy na aukcjach, ale obserwujący wyszukiwanie mam max. 2 na miesiąc…
Moje 2.0 TFSI 170km z 2009 też lubi olej. Od wymiany oleju wypił już 3L/6000 przejechanych kilometrów. Chyba będę gnał tę benzynę
Rzetelny opis brawo
Czyli gówno, nie kupować.
Wersja RS6 nie jest wcale taka awaryjna. Jakieś rzeczy się psują ale nie psuje się on tak bardzo
Chciałem się przesiadać na audi. Po tym fipmiku to pierdziele taki biznes. Za deogie ciulstwa. Zostaje przy niezawodnym puncie na dojazdy do pracy.
Czy coś jest tutaj takiego co się nie psuje? Bo jak narazie to się psuje w nim wszystko
Jezus Maria! Jak nisko upadła niemiecka motoryzacja! Czu to jest moze dzialanoe celowe producenta zeby plebs wykonczyc kosztami a zadowolony był tylko pierwszy właściciel i w ten sposób próbują utrzymać "wyższość" albo "prestiz" marki? Przecież to jest chore: takoe fajne auto z wygladu, a czego pod maska bu sie noe dotknąć: to ruina. I to po stosunkowo małych przebiegach.
2.7 tdi bpp 200-300k km? 350k km u mnie, rozrząd nie ruszany. Nie hałasuje 🙂 pierdu, pierdu.
Poleca ktos do audi a6 c6 2.7 tdi ?
No i już sam nie wiem jaki silnik wybrać.
Uważam że Audi będzie jedynym autem. Mam opla Astre H ,jest bardzo awaryjny ktory jest drogi w utrzymaniu. Astra jest nie ekonomiczna. Powiem wam że nigdy w życiu nie miałem tak awaryjnego auta w Historii niż Astra H.
W 2021 20 000 za ta audi to też mało?