Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
2004 - 2011 Audi A6 C6 Awarie / Koszty / Issues [ENGLISH SUBTITLES]

2004 – 2011 Audi A6 C6 Awarie / Koszty / Issues [ENGLISH SUBTITLES]



Wszystko, albo i prawie wszystko o usterkach, awariach i kosztach eksploatacji Audi A6 C6 !
Subskrybuj mój kanał aby być na bieżąco.

Tanie ubezpieczenie Twojego auta 🙂
https://partner.rankomat.pl/tracking/click/5f76c9cd1e93f9dd15ef9c83afb1f916

Masz auto które udostępnił byś do nagrania ?? Możemy nagrać je wspólnie ! Zapraszam do kontaktu przez
Facebook @MzM.Tv
Instagram @mzmtv
bądź mailowo mzmtv.pl@gmail.com
:))

Muzyka:
Creepin – MK2
https://www.youtube.com/watch?v=B2GRv3HYpoU

TYPY SKRZYŃ
01J, Multitronic – z napędem na przód. 2.4 2.0 TFSI 2.0 TDI
6hp19A – 2.8 FSI, 3.0 TFSI, 3.2 FSI, 4.2, 4.2 FSI, 2.7 TDI, 3.0 TDI wszystkie z quattro
S6/RS6 – 6hp26A

Przydatne linki:
motobenzyna.pl
https://a4-klub.pl/topic/305315-budowa-i-dzia%C5%82anie-silnika-32-v6-fsi/
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines#3.2_VR6_24v_FSI_(EA390)
https://de.wikipedia.org/wiki/Audi_A6_C6
https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A6#C6_(Typ_4F,_2004%E2%80%932011)
http://www.prnd.pl/multitronic-01j,4,46.html
https://www.a6klub.pl/-bdw-24-177-km-wymiana-wadliwego-rozrzadu-zaworow-i-popy-vt69983.htm
https://www.youtube.com/watch?v=Wa4SWQUM8CE
2.0 TFSI
http://www.gt-innovation.de/wordpress/troubleshooting/techincal-posts/2-0l-tfsi-ea113-common-engine-problems/
3.0 TFSI
https://vagdrive.com/threads/%D0%92%D1%81%D1%91-%D0%BE-%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F%D1%85-3-0-v6-tfsi-eaton-caja-ccaa-cgwa-cgwb-caka-ccba-cgwc-cgxc-ctwa-ctwb-cmua-ctuc-ctva-cgea-cgwd-ctud-%D1%81%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE-ea837.944/
https://www.drive2.ru/l/460636274361916769/
https://www.shopdap.com/blog/post/common-issues-with-3-0t-supercharged-tfsi-audi-engines1.html
2.7 3.0 TDI – jak wymienić rozrząd (polska wersja) https://www.youtube.com/watch?v=YwcXH6wpnx8

wymiana oleju ZF6HP
https://aftermarket.zf.com/remotemedia/si-service-informations/si-service-information-zf-136130/si-transmission-136428/si-cars-4-137095/si-polnisch-2-137697/si-modelluebergreifend-19-138417/si-zf-si-oelwechselkit-50145-pl.pdf

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

24 thoughts on “2004 – 2011 Audi A6 C6 Awarie / Koszty / Issues [ENGLISH SUBTITLES]

  1. Nic dodać nic ująć mam 3.0tdi wszystko co powiedziałeś się zgadza 100%,ja znalazłem magika który wymienił mi silnik na nowszy z audi a8 2014roku tam już jest mniej napinaczy, i odpukać nic się nie dzieje i mocy jest więcej.niestety te rozrządy z pierwszych produkcji potrafią zrujnowac kieszeń ja poszedłem w inna stronę.pozdrawiam

  2. Materiał ok. Pytanie – kto o zdrowych zmysłach kupuje 15-letnie auto, wkłada w nie jego równowartość bądź nawet więcej, by "zabezpieczyć się" na kolejne 200k km "bezawaryjnej" jazdy? Trzeba mieć nierówno pod sufitem by reanimować trupa w tej postaci.

  3. Szukającym i oglądającym proponuje tutaj tylko się dowiedzieć o co chodzi, a reszty konkretnych informacji szukać dalej. Ten film wprowadza tylko w błąd, bo autor nie do końca rozeznał temat przy silnikach.

  4. Witam wszystkich. Czy ktoś z obserwujących takie filmy jest posiadaczem silnika 2.0 TFSI 170KM?
    Bardzo chciałbym się dowiedzieć od was jakie macie spalanie oleju od wymiany do wymiany.
    Pozdrawiam

  5. Jezus Maria! Jak nisko upadła niemiecka motoryzacja! Czu to jest moze dzialanoe celowe producenta zeby plebs wykonczyc kosztami a zadowolony był tylko pierwszy właściciel i w ten sposób próbują utrzymać "wyższość" albo "prestiz" marki? Przecież to jest chore: takoe fajne auto z wygladu, a czego pod maska bu sie noe dotknąć: to ruina. I to po stosunkowo małych przebiegach.

  6. Uważam że Audi będzie jedynym autem. Mam opla Astre H ,jest bardzo awaryjny ktory jest drogi w utrzymaniu. Astra jest nie ekonomiczna. Powiem wam że nigdy w życiu nie miałem tak awaryjnego auta w Historii niż Astra H.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!