Nowe Porsche Cayenne – w porównaniu do poprzednich generacji – wygląda zdecydowanie lepiej. A jak jeździ? Czy prowadzi się lepiej?
Test: Porsche Cayenne S 2.9 V6 440 KM, 2018.
Spis treści:
1:29 – nadwozie
4:50 – wnętrze
9:17 – test Dwumetrowca
14:18 – bagażnik
18:37 – silnik
20:53 – w terenie
21:26 – wrażenia z jazdy
29:25 – cena
Serdeczne podziękowania dla Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie za udostępnienie Parku Miejskiego do nagrań.
Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
22 thoughts on “Porsche Cayenne S 2.9 V6 440 KM, 2018 – test AutoCentrum.pl #373”
Mi też się to podoba że wygląda podobnie dlatego jeżdżę egzemplarzem z 2003 roku a v8 z aktywnym wydechem od gts robi co ma robić . Pozdrawiam wszystkich .
Volkswagena Touarega, Audi Q7, Porsche Cayenne, Lamborghini Urusa, Bentleya Bentayga różni styl nadwozia i wnętrza, a łączy technika, czyli mechanika i elektronika.
Producenci dzięki modularnym platformom mogą skalować samochody według uznania, nie ponosząc przy tym gigantycznych kosztów nowego projektu.
Cayenne i Panamera Sport Turismo to najładniejsze na zewnątrz i w środku praktyczne, rodzinne auta na rynku, do tego bezawaryjna długowieczna technika na najwyższym poziomie, obecnie są to bezapelacyjnie najlepsze auta na świecie
Czy Porsche Cayenne (moc maksymalna 340 KM, maksymalny moment obrotowy 450 Nm), Porsche Cayenne S (moc maksymalna 440 KM, maksymalny moment obrotowy 550 Nm), Porsche Cayenne Turbo (moc maksymalna 550 KM, maksymalny moment obrotowy 770 Nm) mają identyczne chłodnice, turbosprężarki różniące się ustawieniem ciśnienia doładowania, a materiałowo bloki, tuleje cylindrowe, wały korbowe, korbowody, tłoki, głowice, zawory i wałki rozrządu?
Zachar wyjasnienie uchwytów jest banalnie proste. Zamiast produkować dwa warianty z lewą i prawą rączką (dla rynków prawo i lewo stronnych) to produkuje się rączki dwie i montuje ten sam tunel. Oszczędność czasu montażu, przestrzeni produkcyjnej itd. No chyba, że się mylę, nigdy nie porównywałem tuneli dla EU i GB w taki drogim samochodzie, może tam stać ich na robienie odbić lustrzanych.
Zobacz także:
– TEST, część techniczna: https://www.autocentrum.pl/filmy/wideotesty/porsche-cayenne-s-2-9-v6-440-km-2018-techniczna-czesc-testu/
– Pomiar przyspieszenia: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-przyspieszenia/porsche-cayenne-s-2-9-v6-440-km-at-przyspieszenie-0-100-km-h/
– Pomiar zużycia paliwa: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-spalania/porsche-cayenne-s-2-9-v6-440-km-at-pomiar-zuzycia-paliwa/
Mi też się to podoba że wygląda podobnie dlatego jeżdżę egzemplarzem z 2003 roku a v8 z aktywnym wydechem od gts robi co ma robić . Pozdrawiam wszystkich .
Po co komu na przód patrzeć jak to ma wyprzedzać nie się z tyłu ciągnąć xD
Fajne autko
Ile kosztuje
Obniżona waga Cayenne jak jazda bez teściowej – BEZCENNE!!! Dawno tak nie rechotałem, jeszcze mnie poliki bolą. 🤣👏👊
pozdrawiam jake suv jest dla cebie najlepszy porsche cayene Wv tuareg audi q8 i Q7 kture by ty wybralesz napravde
Super test
Zachar… nie wiem po co to ciągłe wspominanie o terenie…. A taki teren jak w tym teście czyli płytkie błotko to można spokojnie fiatem panda pokonać…
Mam nadzieję że to auto się nie psuje.
I enjoyed watching this video and thanks for providing the English subtitle which made watching the video worthwhile. Ok
Volkswagena Touarega, Audi Q7, Porsche Cayenne, Lamborghini Urusa, Bentleya Bentayga różni styl nadwozia i wnętrza, a łączy technika, czyli mechanika i elektronika.
Producenci dzięki modularnym platformom mogą skalować samochody według uznania, nie ponosząc przy tym gigantycznych kosztów nowego projektu.
Z tym sprawdzaniem i szukaniem co skrzypi a co nie to chyba jakaś przesada . W którym aucie w tych czasach nic nie skrzypi
3:18 Potwierdzam, dużo lżej mi się wracało z lasu
Cayenne i Panamera Sport Turismo to najładniejsze na zewnątrz i w środku praktyczne, rodzinne auta na rynku, do tego bezawaryjna długowieczna technika na najwyższym poziomie, obecnie są to bezapelacyjnie najlepsze auta na świecie
A jak ten samochód znosi instalację LPG
Czy Porsche Cayenne (moc maksymalna 340 KM, maksymalny moment obrotowy 450 Nm), Porsche Cayenne S (moc maksymalna 440 KM, maksymalny moment obrotowy 550 Nm), Porsche Cayenne Turbo (moc maksymalna 550 KM, maksymalny moment obrotowy 770 Nm) mają identyczne chłodnice, turbosprężarki różniące się ustawieniem ciśnienia doładowania, a materiałowo bloki, tuleje cylindrowe, wały korbowe, korbowody, tłoki, głowice, zawory i wałki rozrządu?
Osobiscie pierwsza generacja podobała mi się najbardziej
Kiedy Lambo Urus ??
Analogowy zegar umieszczony centralnie jest brzydki w Porsche Cayenne. Piękny analogowy zegar umieszczony centralnie ma Bugatti Chiron.
Zachar wyjasnienie uchwytów jest banalnie proste. Zamiast produkować dwa warianty z lewą i prawą rączką (dla rynków prawo i lewo stronnych) to produkuje się rączki dwie i montuje ten sam tunel. Oszczędność czasu montażu, przestrzeni produkcyjnej itd. No chyba, że się mylę, nigdy nie porównywałem tuneli dla EU i GB w taki drogim samochodzie, może tam stać ich na robienie odbić lustrzanych.
Bardzo dużo ględzenia o właściwościach jezdnych bez testów, gdzie traci przyczepność przód i tył.