Samochód to nie tylko kierownica i skrzynia biegów, którymi trzeba operować. To dziesiątki, a nawet setki innych funkcji, mniej i bardziej koniecznych. Dziś opowiadam o systemie inforozrywki Volvo – zapraszam!
Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
6 thoughts on “Volvo Sensus Connect – test i recenzja – Jest Pięknie za kierownicą [ENG SUBS]”
Czy już poprawiono nawigację by widziała wszystkie stacje benzynowe? Ostatnio nie widziała kilku dużych na A2. Do tego POI widać tylko na bardzo przybliżonej mapie, wiec zapomnij że zaplanujesz tankowanie za 30 km. Nie da się wprowadzić punktu docelowego prosto z mapy albo przez współrzędne GPS. Przełączenie między trasą szybką a krótką też wymaga sporo macania ekranu i odrywania wzroku od drogi. I za tą nawigację płaci się kilka kPLN
Świetny filmik! Wszystko ładnie zwięźle i na temat powiedziane. Bez jąkania ani zakłamania. Czarno na białym :)! Najlepsze testy ma Pani tak samo jak i Pan Marek! Jeszcze raz świetna robota!
Ja jednak chyba w samochodzie wolę fizyczne przyciski i pokrętła. Mimo że jestem wielbicielem dotykowych ekranów to w aucie operuje fizycznymi pokrętłami bez patrzenia.
czy w volvo jest miejsce na kartę SIM? czy trzeba wyszerować z telefonu? Nie ukrywam że jestem (jeszcze) fanem posiadania części interfejsu fizycznego (np klima, czy podgrzewanie siedzen), ale oczywiście interfejs dotykowy jest już normą (chociaż zastanawiam się jak szybko polecenia głosowe stana się tak doskonałe że przestaną nas drażnić ślady paluchów na tablecie).
Naśladownictwo systemów znanych ze smartfonów to krok w dobrą stronę. Oby inni poszli tym śladem, bo czasem krew mnie zalewa, gdy testuję coś "autorskiego" i w efekcie tak porąbanego, że odechciewa mi się całego auta. Fajny film, wielkie dzięki Pani Aniu. Łapa w górę, of course 😉
Czy już poprawiono nawigację by widziała wszystkie stacje benzynowe? Ostatnio nie widziała kilku dużych na A2. Do tego POI widać tylko na bardzo przybliżonej mapie, wiec zapomnij że zaplanujesz tankowanie za 30 km. Nie da się wprowadzić punktu docelowego prosto z mapy albo przez współrzędne GPS. Przełączenie między trasą szybką a krótką też wymaga sporo macania ekranu i odrywania wzroku od drogi. I za tą nawigację płaci się kilka kPLN
Tytuł niezniszczalnej Nokii otrzymała 3310, a nie 6310 🙂
Świetny filmik! Wszystko ładnie zwięźle i na temat powiedziane. Bez jąkania ani zakłamania. Czarno na białym :)! Najlepsze testy ma Pani tak samo jak i Pan Marek! Jeszcze raz świetna robota!
Ja jednak chyba w samochodzie wolę fizyczne przyciski i pokrętła. Mimo że jestem wielbicielem dotykowych ekranów to w aucie operuje fizycznymi pokrętłami bez patrzenia.
czy w volvo jest miejsce na kartę SIM? czy trzeba wyszerować z telefonu? Nie ukrywam że jestem (jeszcze) fanem posiadania części interfejsu fizycznego (np klima, czy podgrzewanie siedzen), ale oczywiście interfejs dotykowy jest już normą (chociaż zastanawiam się jak szybko polecenia głosowe stana się tak doskonałe że przestaną nas drażnić ślady paluchów na tablecie).
Naśladownictwo systemów znanych ze smartfonów to krok w dobrą stronę. Oby inni poszli tym śladem, bo czasem krew mnie zalewa, gdy testuję coś "autorskiego" i w efekcie tak porąbanego, że odechciewa mi się całego auta. Fajny film, wielkie dzięki Pani Aniu. Łapa w górę, of course 😉