Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
43 thoughts on “Ford Tourneo Custom Active 2.0 New EcoBlue 185 L2 TEST Dla aktywnych czy dla udających aktywnych?”
jaki to rocznik?? czy można jego po testach kupić i gdzie?
Przecież busy fabrycznie mają dość wysoki przeswit co widać po tym aucie, oczywiście przy tym rozstawie osi pchanie się w większy teren to by musiało mieć 50cm prześwitu żeby na brzuchu nie zawisał. W Kangoo prześwit większy niż w SUVach 🙂
Co sądzisz o działaniu sprzęgła w tym aucie ? Miałem okazje przejechać się takim autem w pracy, według mnie bardzo ciężko wyczuć sprzęgło a kilka pierwszych ruszeń spod świateł to jedno wielkie szarpnięcie.
Silnik 1.0 jest jako generator prądu, który ładuje akumulatory w aucie. Napędzany jest silnikiem elektrycznym tylko i wyłącznie. Można go także ładować ładowarką. Pług in hybrid.
Miałem okazję testować to auto i generalnie jest ok ale moją uwagę zwróciły dwie rzeczy. Trzaski dobiagające z tyłu auta tak jakby nadwozie nie trzymało sztywności oraz uczucie w ostatnim rzędzie siedzeń wybierania nierówności typowe dla aut dostawczych (podskakiwanie tyłu) Dodam, że z pozycji kierowcy zupełnie nieodczuwalne. Generalnie w środku jest przyjemne ale jak ktoś się zastanawia pomiędzy tym a większym kombi czy vanem to chyba lepiej jednak poszukać typowej osobówki bo tutaj jednak czuć, że jest to auto dostawcze przystosowanen do przewozu osób. Test jak zawsze na plus.
Auto naprawdę ładne, bak paliwa w takim aucie to skandal, i największy minus to brak drugiego podłokietnika przynajmniej dla kierowcy, kto jeżdzi w dalekie trasy wie o czym piszę, a to że dużo miejsca na drzwiach to nie to samo co wygodny podłokietnik
Warto negocjować cenę ja zamówiłem takiego w wersji z automatem i dorzuciłem jeszcze parę opcji , po mocnych negocjacjach 199 brutto katalogowa 240 wychodziło
Auto może i dobre, dla rodziny większej niż przeciętna 🙂. Ale ogólnie jakoś nie porywa. Może gdyby była wersja 4×4 z jakąś mocną benzyną i luksusowym wyposażeniem 🤔
Dla mnie największym minusem tego auta to stałe i piekielnie ciężkie fotele. Osobiście nie potrzebuję autobusu, ale 6-miejscowy chętnie bym kupił. Nie wiem dlaczego ford zrezygnował z 4 foteli na szynach i stolika na rzecz stałych 6. Wybór foteli powinien być w opcji. Chcesz 6 stałych – proszę bardzo, chcesz 4 dowolnie przesuwane i obracane oraz stolik, proszę bardzo.
Mam od 7 lat Tourneo Custom pierwszej generacji. 155km, diesel 2.3. Eksploatowany w większości po wiejskich drogach. Zawieszenie nie do zatłuczenia. Po szutrze i ściernisku też daje radę. 1. bieg ma takie przełożenie, że można się wydostać z kopnego śniegu a i przy bardzo podłej przyczepności też ruszy. Na pusto ma całkiem niezłe kopyto – na pasie rozpędowym na ekspresówce spokojnie można zdążyć rozbujać do 120km/h. Na autostradzie Vmax=178km/h (nie chciał już iść szybciej nawet z górki – pewnie ma jakąś elektroniczną blokadę).
jaki to rocznik?? czy można jego po testach kupić i gdzie?
MOJA T4 4X4 JEST 100 RAZY BARDZIEJ PRAKTYCZNA NIC TEN FORD XD
Testowałem dostawczą odmianę tego samochodu z dość podstawowym wyposażeniem: https://youtu.be/zao551BtP6U
huge failure to not have 4×4, this car is demanding this option
Która wersja lepiej się zbierała. Manual czy Automat? Czy mała różnica?
Przecież busy fabrycznie mają dość wysoki przeswit co widać po tym aucie, oczywiście przy tym rozstawie osi pchanie się w większy teren to by musiało mieć 50cm prześwitu żeby na brzuchu nie zawisał. W Kangoo prześwit większy niż w SUVach 🙂
I to jest przestrzeń, komfort, praktyczność, ergonomia, nie to co niektóre SUVy
kto mu dał samochód do testów. co za gamoń.
7:13 , Legenda głosi że Bartek wciąż szuka więcej schowków. 😁 .
W wersji PHEV, z tego co wiem, to hybryda działa tylko w trybie szeregowym, tj. silnik spalinowy jest generatorem i nie ma możliwości napędzania kół.
Świetny test👍👍
Co sądzisz o działaniu sprzęgła w tym aucie ? Miałem okazje przejechać się takim autem w pracy, według mnie bardzo ciężko wyczuć sprzęgło a kilka pierwszych ruszeń spod świateł to jedno wielkie szarpnięcie.
Bartek jak Ty nawet nie wiesz jak ja uwielbiam oglądać Twoje prezentacje. Zero gwiazdorzenia. Zawsze mówisz rzetelnie.
Silnik 1.0 jest jako generator prądu, który ładuje akumulatory w aucie. Napędzany jest silnikiem elektrycznym tylko i wyłącznie. Można go także ładować ładowarką. Pług in hybrid.
Super odcinek pozdrawiam
7:45 1,0. xdddddd
Miałem okazję testować to auto i generalnie jest ok ale moją uwagę zwróciły dwie rzeczy. Trzaski dobiagające z tyłu auta tak jakby nadwozie nie trzymało sztywności oraz uczucie w ostatnim rzędzie siedzeń wybierania nierówności typowe dla aut dostawczych (podskakiwanie tyłu) Dodam, że z pozycji kierowcy zupełnie nieodczuwalne. Generalnie w środku jest przyjemne ale jak ktoś się zastanawia pomiędzy tym a większym kombi czy vanem to chyba lepiej jednak poszukać typowej osobówki bo tutaj jednak czuć, że jest to auto dostawcze przystosowanen do przewozu osób. Test jak zawsze na plus.
Auto naprawdę ładne, bak paliwa w takim aucie to skandal, i największy minus to brak drugiego podłokietnika przynajmniej dla kierowcy, kto jeżdzi w dalekie trasy wie o czym piszę, a to że dużo miejsca na drzwiach to nie to samo co wygodny podłokietnik
Ładny jak na busa! 🚌🚌🚌
Warto negocjować cenę ja zamówiłem takiego w wersji z automatem i dorzuciłem jeszcze parę opcji , po mocnych negocjacjach 199 brutto katalogowa 240 wychodziło
Auto może i dobre, dla rodziny większej niż przeciętna 🙂. Ale ogólnie jakoś nie porywa. Może gdyby była wersja 4×4 z jakąś mocną benzyną i luksusowym wyposażeniem 🤔
On ma wiecej niz auto które chce kupić czyli ford focus st 2002
Auto jest piękne w tej konfiguracji lecz brak 4×4 i lekko podniesionego zawieszenia spowodowało że nie kupiliśmy tego auta, a było blisko…
Tez jestem ciekawy jak ta benzynka radzi sobie z nim 😂
podnosi sie… do gory ? 😉
Transit custom może być poprostu dostawczakiem lub wersją osobową a turneo to lepiej wyposażona wersja
Dla mnie największym minusem tego auta to stałe i piekielnie ciężkie fotele. Osobiście nie potrzebuję autobusu, ale 6-miejscowy chętnie bym kupił. Nie wiem dlaczego ford zrezygnował z 4 foteli na szynach i stolika na rzecz stałych 6. Wybór foteli powinien być w opcji. Chcesz 6 stałych – proszę bardzo, chcesz 4 dowolnie przesuwane i obracane oraz stolik, proszę bardzo.
haha slowiański przykuc w oka mgnieniu 😀
Czy Ford nadal korzysta z Diesla PSA czy to już własna produkcja?
1.0 jest tam jako agregat nie napędza kół. Taka o hybryda phev jak lokomotywa 😀
Fajny test a myślałem ze będzie nuda bo mnie nie kreci bus a nawet oglądałem z ciekawością ale to bardziej twoja zasługa niż samochodu 😉
Mały autobus dla aktywnych. Jakoś mi się to gryzie z sobą ^^
Zobacz sobie tylną kanapę w 3 rzędzie w renault traficu serio w 1 osobę nie dasz rady
Może będzie test wersji Trail 4×4 ?
A mnie i teresuje czego wszystkie wersje z automatyczną skrzynią biegów mają tak małą DMC przyczepy holowanej z hamulcem ????
Myślałem że będzie sporo więcej kosztować
Najładniejszy ford na rynku , poza mustangiem
Litrowa trzycylindrówka w ośmio osobowym busie 😂🤣😂 świat się kończy
Lubię twoje testy, rzeczowe, bez pajacowania 🙂
Na sam koniec jaki pocisk. Złoto
custom nugget w sosie troche 😉
0:15 nowe ledy i już do wymiany bo migają.
Mam od 7 lat Tourneo Custom pierwszej generacji. 155km, diesel 2.3. Eksploatowany w większości po wiejskich drogach. Zawieszenie nie do zatłuczenia. Po szutrze i ściernisku też daje radę. 1. bieg ma takie przełożenie, że można się wydostać z kopnego śniegu a i przy bardzo podłej przyczepności też ruszy. Na pusto ma całkiem niezłe kopyto – na pasie rozpędowym na ekspresówce spokojnie można zdążyć rozbujać do 120km/h. Na autostradzie Vmax=178km/h (nie chciał już iść szybciej nawet z górki – pewnie ma jakąś elektroniczną blokadę).