Silnik 1.6 TDI VW – recenzja [PL/ENG] 🚘🔥
Witamy w materiale na temat silnika 1.6 TDI produkcji Volkswagena 🚘. Zachęcamy do subskrybowania kanału, oceny filmu oraz zostawienia komentarza 👍📮.
Znajdziecie nas na:
📌Facebooku➡ https://www.facebook.com/Eagle-World-372224966584857/
📌Instagramie➡ https://www.instagram.com/eagleworld….
📌Snapchacie➡ eagle.world
Jeśli macie jakieś pytania, to dajcie znać w komentarzach, napiszcie do nas na Facebooku lub na e-mail (eagleworld.inc@gmail.com) 🖐.
Chętnych zapraszamy do współpracy 💪.
Muzyka użyta w tle:
➤Autor: Robin Hustin x TobiMorrow
Tytuł: Light It Up (feat Jex) (NCS Release)
Link do utworu: https://www.youtube.com/watch?v=bdE_SyHad90
➤Autor: Daniel Robinson
Tytuł: Higher n’ Higher (Instrumental Version)
Link do utworu: https://www.youtube.com/watch?v=u6niyW97ldg
➤Autor: Jo Cohen& Sex Whales
Tytuł: We Are (NCS Release)
Link do utworu: https://www.youtube.com/watch?v=C6IaUMAg3Dc
Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Dzięki za super materiał! Pozdrawiam
Różnica między axr 1.9 TDI a 1.6tdi jest minimalna 1.6 TDI wart że mniej spali to szybciej wstanie …a moc ta sama
Jezdzilem 1.9 Axr do 330km potem kuzyn przejal i teraz ma grubo ponad 400tys 1.6 TDI mam teraz już 100pizlem i wiem że minimum do 500 mil.szafne dobra ekspozycja równa się duży przebieg
Posiadam 1,6TDI 120KM super jednostka
Zmienna geometria była tylko w 105 koniach 6 była tylko w vw sporo nie wiedzy po 2012 były wtryski siemensa do 12 był bosh
Na wstępie pokazujesz silnik 1.6tdi ea288 a dalej starszą generację 1.6tdi ea189 – to są 2 różne silniki (konstrukcyjnie), każdy ma inne wady i zupełnie inną budowę.
Octavia z 2018r, 202 000 km, 2500 km takim autem zrobiłem i z trwałością nie jest różowo. Przy 15st silnik ledwo odpalał, turbo już nie dmuchało od dołu ale najgorsza skrzynia… 5 biegów manual z długimi przełożeniami brzmi dobrze ale przebieg zrobił swoje. Strasznie głośna, okropnie wypracowana i "luźna". Trzeba uważać z trwałością dzisiejszych samochodów, pozdrawiam
700 zl wtryskiwacz?? Gdzie kolego?
Użytkuje trzy sztuki EA288 z DSG jeden przekroczył 500 tyś.km pozostałe pod 300 tyś.km olej co 10-15 tysięcy zmieniany. Bez awaryjne jedynie w tym co ma już pół miliona wymienione wszystkie świece żarowe wraz z PSG bo jedna padła. Koło pasowe sprężarki klimatyzacji, łożysko się poddało. Uszczelniacz wału korbowego i przy okazji weryfikacja tandemowej pompy wraz z wymianą jej paska napędzającego. Trzeba dolewać oleju między wymianami około litra.
Mam problem z tym silnikiem, skaczące obroty, nie równa praca silnika, zamula. DPF był ok tak samo jak wtryski, EGR, sonda teraz przepływomierz wymieniany i dalej to samo
Kto tak piłuje golfa na postoju to zarzynanie silnika
Silnik całkiem spoko, DPF nie jest tak problematyczny jak piszą. Ale w 1.6 mocno cierpi osprzęt głównie EGR i nie najlepsze wtryski.
Jestem posiadaczem takiego w alteii Xl 105 km. Ogólnie spoko. Kultura pracy bardzo dobra.posiadalem bravo 1.6 multijet 105. I tam była rakieta.